Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 16
  • Thumbnail Image
    Item
    Виклики застосування інформаційних технологій в освіті
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Лебідь, Соломія; Національний університет «Львівська політехніка»
    У статті проаналізовано виклики застосування інформаційних технологій у вищій освіті в наш час. Новітні технологічні розробки в галузі інформаційних технологій дозволяють модифікувати та вдосконалювати освітній процес вже майже пів століття. Потреба в нових знаннях ставить перед університетами складні завдання швидкої інтеграції та ефективного використання новітніх практик в освітньому процесі. Нові навчальні практики, що з’явилися з новими технологіями, дозволяють комплексний підхід для створення стабільного навчального процесу. Хоча новітні технології не є обов’язковим фактором, вони дозволяють значно підвищити якість процесу навчання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Досвід Львівської політехніки в організації підвищення кваліфікації працівників підприємства з розподіленою структурою
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Ганиш, Олег; Колодій, Роман; Озірковський, Леонід; Чайківський, Тарас; Коельнер-Україна, Національний університет «Львівська політехніка»
    В статті представлено особливості розробки та застосування системи дистанційного навчання на базі Moodle для підвищення кваліфікації працівників підприємства. Визначено особливості та обмеження традиційного застосування системи дистанційного навчання Moodle та шляхи їх усунення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційні системи супроводу наукової діяльності в університеті
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Отамась, Інна; ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України
    В статі описується використання інформаційних технологій у науково-дослідній роботі науково-педагогічними працівниками в Університеті.
  • Thumbnail Image
    Item
    Відеолекція в навчальному процесі: психолого-педагогічні особливості підготовки
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Бущак, Галина
    Застосування новітніх інформаційних технологій, на які опираються активні методи навчання, веде до активізації пізнавальної діяльності студентів. Об’єктом нашого дослідження є така сучасна форма навчання як відеолекція та особливості її впровадження в навчальний процес. Підвишення ефективності навчального процесу за допомогою відеолекцій. Психологічні бар’єри з боку викладачів на впровадження відеолекцій в навчальний процес. The use of new information technologies, which oppose active learning methods, leads to cognitive activity of students. The object of our study is this modern form of training as video lecture and especially its implementation in the educational process. Why train teachers to develop video lectures and video courses. What arise the psychological barriers teacher’s on develop and record video lectures.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості використання інтерактивних технологій при виконанні розрахунко-графічних робіт
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Озірковський, Леонід; Колодій, Роман
    В роботі наведено приклад використання інформаційних технологій при виконанні розрахунково-графічних робіт з навчальної дисципліни «Телекомунікаційні системи передавання» для студентів напрямку підготовки «Телекомунікації». An example of the use of information technologies in the performance of settlement and graphic works in teaching course "Telecommunication transmission system" for students towards the preparation of "Telecommunications".
  • Thumbnail Image
    Item
    Віртуальна навчальна платформа для слухачів проекту «Україна-Норвегія» у Львівській політехніці
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Захарчук, Мар’яна; Васьків, Роман
    Розглянуто питання створення та використання віртуальної навчальної платформи для слухачів з числа колишніх військовослужбовців на курсах перепідготовки. Проаналізовано особливості використання віртуальної навчальної платформи, створеної для слухачів проекту «Україна – Норвегія» в освітньому процесі післядипломної освіти. Визначено умови підвищення ефективності її використання. Розглянуто переваги поєднання віртуальної навчальної платформи та закритої Facebook групи слухачів для отримання ефекту синергії. The article considers the matter of creating and using of virtual training platform at the courses of retraining of former officers. The authors have analyzed the peculiarities of using of virtual learning platforms created for the participants of the "Ukraine - Norway" project which works in continuing education. They have also defined the conditions of improving the efficiency of its usage. The article also considers the advantages of combining of virtual learning platform and closed Facebook group of participants of the project for synergy.
  • Thumbnail Image
    Item
    Педагогічні умови ефективної співпраці бізнесу та університетів на прикладі створення спільних навчальних лабораторій
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Глазунова, Олена; Саяпіна, Таїсія; Столярчук, Ірина
    В статті досліджуються педагогічні умови ефективної співпраці бізнесу і університету. Розглядається приклад такої співпраці в контексті створення спільної навчальної лабораторії «Центр компетенції 1С», яка забезпечує якісну підготовку фахівців з технологій 1С ще під час навчання в університеті, що підвищує їх конкурентоспроможність на ринку праці. This article examines the pedagogical conditions of effective cooperation between business and university. The creation of joint educational laboratory "Competence Center of 1C" is shown as an example of such cooperation which provides high-quality training of specialists on 1C technologies even while studying at the University that increases their competitiveness on the labor market.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концепція підготовки «магістрів з управління навчальними закладами» до застосування інформаційних технологій в управлінській діяльності
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Атаманчук, Ю.
    У статті автор подає основні моменти які висвітленні у концепції по підготовці «магістрів з управління навчальними закладами» та необхідності застосування ними у роботі інформаційних технологій. The author submits that highlights the coverage of concepts for the preparation of "Masters of the management of educational institutions" and the need for them in the information technology.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційні системи оцінки якості навчального процесу у формі комплексних контрольних робіт
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Кричковська, А.; Паращин, Ж.; Швед, О.; Губицька, І.; Болібрух, Л.; Новіков, В. П.
    Проаналізовано результати проведення комплексних контрольних робіт і встановлено, що новостворені пакети укладені із врахуванням спрямованості на виявлення рівня базових (залишкових) знань та вмінь студентів, які вони використовуватимуть у своїй подальшій навчальній чи професійній діяльності. Дані пакети дозволяють застосовувати комп’ютерну техніку для виконання та перевірки студентських робіт, та є дієвим засобом діагностики знань і виявлення недоліків в методології викладання. The results of comprehensive tests and found that the newly signed packages with regard to focus on identifying the basic level (residual) knowledge and skills to students that they will use in their future academic or professional activities in the application of computers to perform and verify student work is an effective diagnostic tool of knowledge and reveals flaws in the methodology of teaching.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання інтернет-порталу Е-olimp для підготовки до олімпіадного програмування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Медведєв, Михайло; Остапчук, Маргарита
    Дистанційна освіта сьогодні стає помітною складовою процесу навчання. Однією із систем дистанційного навчання програмування є інтернет-портал E-olimp. Портал створено для залучення студентів і школярів до участі в олімпіадах з програмування, що дозволяє підвищити рівень якості підготовки майбутніх спеціалістів у галузі інформаційних технологій та програмування. Створена система E-оlimp доступна для широкої аудиторії користувачів, зручна у використанні, швидка у роботі. На сайті підтримується компіляція розв’язків і їх тестування на мовами програмування Pascal, С / С + +, Java. Система надає можливість проводити особисті та командні змагання. Сайт є зручним педагогічним засобом як для навчання програмування, так і для підготовки та проведення олімпіад. Портал E-оlimp може бути використаний у професійній діяльності вчителя інформатики і спонукати до самоосвіти та самовдосконалення. The distance education is becoming the significant part of the training process nowadays. One of the distant education systems in programming is Eolimp internet-portal. This portal is intended for school and university students to get involved into participation in olympiad contests in programming. This enables to increase the quality level of preparation of the future specialists in the field of information technologies and programming. The system E-olimp is available for the wide circle of users, convenient in use and fast in operation. The site offers support for compilation of all solutions and their testing methods in programming languages such as Pascal, С / С + +, Java. The system provides an opportunity to carry out individual and team contests. The site is the useful teaching means both for training in programing as well as conducting and preparation for olympiad contests. E-olimp portal can be used in the professional activity of the computer science teachers encouraging self-education and self-improvement.