Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Application of rapid prototyping technology to creation full-scale anatomical models for education of healthcare professionals
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Filsow, Maksim; Avrunin, Oleg; Tymkovych, Maksym; Shushliapina, Nataliia
    У статті розглянуто можливість використання технології швидкого прототипіювання для задач навчання стосовно спеціалізованих освітніх медичних закладів. Проведено тривимірну реконструкцію повітроносних шляхів носу за даними комп’ютерної томографії. На базі віртуальної моделі проведено натурну реконструкцію досліджуваної анатомічної структури. Запропоновано використовувати технології тривимірного друку для задач навчання при реалізації натурних тривимірних атласів. Це забезпечує отримання студентом не лише теоретичних навичок, а й практичних. The article discusses the possibility of using the technology of rapid prototyping for training in specialized educational centers. We have performed three-dimensional reconstruction of the nasal cavity based on CT scans. On the basis of the virtual model we do the full-scale reconstruction of the studied anatomical structure. We propose to use three-dimensional printing technology to tasks of learning in the implementation full-scale three-dimensional atlases. It provides a student not only theoretical knowledge, but also the practical skills.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості впровадження програмних продуктів Autodesk в навчальний процес
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Стефанович, Тетяна
    Розглянуто особливості впровадження програмних продуктів Autodesk в процес підготовки інженерів-механіків на кафедрі проектування та експлуатації машин Національного університету «Львівська політехніка». The paper is devoted to the application of the Autodesk software into studies of mechanical engineers on the Machinery Design and Service Department of Lviv Polytechnic National University.
  • Thumbnail Image
    Item
    Завдання і цілі вищої освіти у контексті впровадження інформаційних технологій в навчальний процес
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Чорноус, В. М.; Карпінець, Б. І.; Боднарчук, А. П.
    Викладена та проаналізована ситуація, яка склалася в освітній сфері та на ринках найму випускників вищих навчальних закладів в контексті впровадження інноваційних технологій, зокрема відео-та аудіо засобів навчання та навчально-наочних матеріалів. In my article i have presented and analyzed the situation that prevailed in the markets hiring university graduates and in education, in the context of the implementation of innovative technologies, including video and audio training aids and visuals instructional materials.
  • Thumbnail Image
    Item
    Впровадження електронних систем навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Кудін, А.
    У роботі розглянуто питання ефективності використання нових програмних продуктів і інтернет-адаптованих технологій у традиційному навчальному процесі у вищій школі. Визначені основні педагогічні проблеми, що виникають на основних стадіях процесу навчання. Показано шляхи розв’язання цих проблем з допомогою інформаційно-комунікаційних технологій і програмних продуктів (Power Point, VBA, Virtual Dub, Microsoft Mouse Mischief, Camtasia Studio, Moodle, Apple Podcasting, Skype, ooVoo, Open meeting и др.). Проведена оцінка ефективності їх застосування у порівнянні з традиційними методами навчання. The effectiveness of using modern software and Internet technologies during the usual learning in higher education was considered in that topic. Basic teaching issues, which arising in the focused five general stages of the learning process, were determined. Solutions for these issues were found using of ICT and software (MS PowerPoint, VBA, Virtual Dub, Microsoft Mouse Mischief, Camtasia Studio, Moodle, Apple Podcasting, Skype, ooVoo, Open meeting etc.). Assessment of its application as compared with traditional methods of learning was implemented.