Проблеми української термінології
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48845
Browse
Item Англійські терміни бізнесу: основні словотвірні моделі(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гутиряк, ОксанаСтаття присвячена аналізу основних структурних словотвірних моделей англійських термінів бізнесу. Підтверджено, що внаслідок конкуренції між термінами, перевага надається термінам не найкоротшим і не найдовшим, але тим, що їхня довжина становить приблизно 20–50% від максимальної. Меншу довжину мова надає для створення найбільш важливих і часто вживаних термінів, а більшу – термінів для вираження особливо складних, але рідше вживаних, понять. The article is devoted to the analysis of the main structural word building models of the English business terms. It has been proved that the preference is given to neither the shortest nor the longest terms but to those whose length is approximately 20–50% of the maximum one. Shorter length have the most important and frequently used terms while longer length is used for the expressing of the most important but fewer used notions.