Проблеми економіки та управління

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 14
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика визначення та аналіз інтегрального показника конкурентоспроможності кондитерських виробів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Запропоновано систему показників і методику визначення інтегрального показника конкурентоспроможності кондитерських виробів. Апробовано методику та проаналізовано рівень конкурентоспроможності чорного шоколаду фірми “Світоч”. A system of indexes and technique of an evaluation of an integrated index of confectionery workpieces competitiveness it is offered. Is approbation of a technique and analysis of a level of to black chocolate competitiveness of the "Switoch" corporation conducted.
  • Thumbnail Image
    Item
    До питання оплати праці маркетологів на промислових підприємствах
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Дубодєлова, А. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Запропоновано методичний підхід до організації оплати праці кадрового потенціалу служби маркетингу на промисловому підприємстві. The methodical approach to architecture of operation repayment of a frame potential of marketing service on industrial firm it is offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Модель системи управління маркетингом на підприємстві: структурно-функціональний підхід
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Дубодєлова, А. В.
    Запропоновано структурно-функціональний підхід до моделювання системи управління маркетингом, який забезпечує комплексність і цілеспрямованість процесу проектування (удосконалення) організації маркетингової діяльності на підприємстві. The structural functional approach to modeling of operation marketing system is proposed, which secures combined and goal-directed process of project ( improvement) of marketing activity organization at the enterprises.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинговий потенціал в системі менеджменту вітчизняних підприємств
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Петрович, Й. М.; Дубодєлова, А. В.
    Проаналізовано еволюцію маркетингу в зарубіжних компаніях і виявлено сучасні тенденції його розвитку та окреслено пріоритетні напрями адаптації іноземного досвіду на вітчизняних підприємствах. Оцінено практику застосування мікс-маркетингу і виконано дослідження змін, що відбуваються в маркетинговому середовищі вітчизняних підприємств. The evolution of marketing in the foreign companies is analysed, the modern lines of its development are revealed and the priority directions of adaptation of foreign experience at the domestic enterprises are allocated. The practice of application of marketing - mics is appreciated and the research of changes is executed which occur in marketing environment of the domestic enterprises.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання SPACE-методики під час прийняття стратегічних рішень на підприємстві
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.
    Викладено зміст і методологію SPACE-аналізу як інструменту стратегічного маркетингу підприємства, що функціонує у ринковій економіці. Подано рекомендації щодо його застосування в процесі прийняття управлінських рішень на вітчизняному підприємстві. Maintenance and methodology of the SPACE-analysis is expounded as the instrument of the strategic marketing of enterprise, that functions in the market economy. Recommendations in relation to its application in the process of administrative decision's making on a domestic enterprise are given.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасні форми організування венчурного бізнесу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Петрович, Й. М.; Дубодєлова, А. В.
    Проаналізовано зарубіжну практику організування та фінансування венчурного бізнесу, визначено чинники, що обмежують його розвиток, і обгрунтовано пріоритетні передумови становлення ризикового підприємництва в науково-технічній сфері України. Is parsed foreign practice of organization and financing venture of business, the factors are indicated, which one limit his development and the priority reasons of a becoming of risky of business in a technological orb of Ukraine are argued.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасні підходи до оцінювання конкурентоспроможності товарів промислового підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2005) Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.
    Проаналізовано сучасні підходи, розроблено класифікацію методів оцінювання конкурентоспроможності товарів і визначено сфери їхнього застосування на промислових підприємствах. The modern approaches are analysed, the classification of methods estimations of competitiveness of the goods is developed and the spheres of their application at the industrial enterprises are determined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Впливові чинники процесу розроблення та впровадження системи управління якістю на вітчизняних підприємствах за міжнародними стандартами ІSO серії 9000
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Дубодєлова, А. В.; Марченко, К. В.; Юринець, О. В.
    Визначено особливості та застосовано методи формування систем управління якістю на вітчизняних підприємствах за міжнародними стандартами. Проаналізовано результати дослідження впливу чинників на процеси розроблення і впровадження систем управління якістю на львівських підприємствах згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001-2001. Peculiarities and methods of the development of quality management systems at Ukrainian companies according to international standards are set out. The results of the investigation of influencing factors on the development and implementing quality management systems in Lviv companies in conformance with the requirements of the national standard of Ukraine ISO 9001-2001 have been analysed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Об’єкти маркетингового аналізу на підприємстві
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Дубодєлова, А. В.; Стернюк, О. Б.
    В даній роботі розглядається сукупність факторів зовнішнього і внутрішнього середовища, які є об’єктами маркетингового аналізу. Описуються підходи до управління маркетинговою діяльністю залежно від характеристик чинників зовнішнього середовища. Обґрунтовується необхідність виявлення сильних та слабких сторін діяльності підприємства для виявлення маркетингових можливостей та оцінки ринку. The factors of the external and internal environment, which are the objects of marketing analysis, are presented in this paper. The marketing activity management approaches depending on external environment factors are described. The necessity of firm strength and weakness exposure for marketing opportunities and market evaluation is grounded.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування параметричного методу ціноутворення для аналізу ринкової ціни кондитерських виробів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.
    Запропоновано методику проведення аналізу ринкової ціни кондитерських виробів за параметричним методом ціноутворення. Випробувано методику для аналізу ринкової ціни чорного литого шоколаду Львівської кондитерської фірми “Світоч”. The assay techniques of competitiveness of the price of confectionery items behind a parametric method is offered. The technique and the analysis is conducteda level of competitiveness of the price of black cast chocolate of the “Svitoch” corporation is tested