Проблеми економіки та управління

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Thumbnail Image
    Item
    Цифровий та інтернет-маркетинг: співвідношення понять
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2022-03-01) Шпак, Н. О.; Грабович, І. В.; Срока, В.; Shpak, N.; Hrabovych, I.; Sroka, W.; Національний університет “Львівська політехніка”; Університет WSB; Йоганнесбурзький університет; Lviv Polytechnic National University; WSB University; University of Johannesburg
    Сьогодні цифровий та інтернет-маркетинг – галузі маркетингу, які найшвидше зростають. Цифрові технології трансформують організаційні та управлінські процеси, формують нові виклики та можливості для маркетологів та спонукають йти в ногу із новими тенденціями, зумовленими глобальною діджиталізацією. У статті вивчено еволюцію цифрового маркетингу через дослідження підходів до трактування категорійно-понятійного апарату; систематизовано відмінні характеристики традиційного маркетингу, інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу. Автори підтвердили гіпотезу, що цифровий маркетинг є вищою формою еволюції інтернет-маркетингу та традиційного (класичного) маркетингу. Враховуючи різні підходи до організації маркетингової діяльності, автори систематизували основні відмінності між традиційним, цифровим та інтернет-маркетингом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Балик, У. О.; Колісник, М. В.; Balyk, U.; Kolisnyk, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Український католицький університет; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Catholic University
    Розкрито результати дослідження сутності соціальних мереж. Окремо вивчено стан розвитку соціальних мереж у світі загалом та в Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у соціальних мережах. Розкрито особливості соціальної медіа-реклами. Представлено профіль рекламної аудиторії провідних соціальних мереж у розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Визначено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа-маркетингу. Виявлено проблеми, з якими бояться стикнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у соціальних мережах. Запропоновано напрями поліпшення роботи маркетологів у соціальних мережах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування системного підходу до управління бізнес-портфелем підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Беспалюк, Х. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано поняття бізнес-портфеля підприємства. Розглянуто управління бізнес-портфелем підприємства за допомогою системного підходу. Показано взаємозв’язок системи управління бізнес-портфелем з менеджментом підприємства. Визначено та обґрунтовано функції цієї системи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретичні аспекти налагодження партнерських відносин підприємств із ВНЗ
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Щербата, Т. С.
    Метою роботи є дослідження теоретичних підходів до визначення поняття партнерських відносин підприємства. Розглянуто поняття, завдання, сутність та особливості партнерських відносин. Виділено особливості співробітництва з вищим навчальним закладом (ВНЗ). Розвинуто класифікацію видів партнерських відносин та можливі структури взаємодії. Розглянуто переваги використання партнерських відносин з різними учасниками ринку. Наведено переваги розвитку партнерських відносин з ВНЗ для підприємства, що стосуються підготовки кадрів, інноваційного розвитку, маркетингових заходів та скороченню сукупних витрат. The main aim of this research work is to analyze theoretical approaches of definition of partnership relation of the enterprise and to underline the possibilities of cooperating with High Education Institutions. The main tasks, concepts, objectives and characteristic оf partnership relation оf enterprise are imposed. The classification of kinds of partnership relations depending on the goals is expanded. The goal of “High Education Institution – Enterprise” partnership are collaboration in studying process, research and development, development of innovative business, start-ups, science and technology parks, business incubators. The main opportunities of cooperation with High Education Institution for business are reducing costs, public relation, marketing development, competitive and educated staff preparation, innovation development.
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Чухрай, Н. І.; Млинко, І. Б.
    Визначено чинники впливу на структуру організування контролінгу маркетингу, розроблено форми виокремлення осередків відповідальності за маркетинг, зазначено умови успішного впровадження системи контролінгу маркетингової і збутової діяльності на промисловому підприємстві. In article defines the factors of influence on the structure of the organization controlling marketing, developed forms of isolation centers responsibility for marketing, indicated conditions for successful implementation of controlling the marketing and sales activities on an industrial enterprise.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління контрактним часом для забезпечення оптимального завантаження підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Погодаєв, С. Є.
    Розглянуто питання управління контрактним часом для забезпечення оптимального завантаження підприємства. Введено поняття інтенсивності в часі сукупних доходів замовлення. Запропоновано обчислювати сумарне значення доходів шляхом інтегрування у часі їх інтенсивності. Показано, як будувати просторово-часові матриці завантаження замовленнями основних споруд. Внесено до розгляду поняття напруженості замовлення, ущільнення та розтягування замовлень у часі. Contract Time Management for Company Provision with Work Optimal Load. Conception of order total revenue time intensity has been introduced. Total revenue amount calculation by integrating in time of its intensity has been proposed. It has been demonstrated how work load space-time matrixes of the main facilities to make. Ideas of order tension, order time compression and stretching have been introduced into consideration.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Петрович, Й. М.; Федишин, Ю. В.
    Узагальнено сучасні теоретико-методологічні положення і шляхи формування та застосування системи маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві, а також досліджено теоретичні підходи і напрями використання маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві у процесі ринкової орієнтації його діяльності. The article considers the generalization of modern theoretical – methodological provisions and ways of forming and applying of marketing management on tourism enterprises, also in the article are investigated the theoretical approaches and directions of usage of marketing management on the tourism enterprises during the market orientation of theirs activities.
  • Thumbnail Image
    Item
    Прихід іноземного інвестора на вітчизняне промислове підприємство
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Семін, І. Є.
    Розглянуто управлінські рішення, що приймають іноземні інвестори з приходом на вітчизняне підприємство. Виділено напрями змін, що вносять інвестори у діяльність організації. Здійснено класифікацію змін за функціональними сферами діяльності промислового підприємства. Окреслено зміни у сферах виробництва, маркетингу, управління персоналом, логістики, інформаційного забезпечення, зміни у фінансово-економічній сфері, організаційно-управлінські зміни. Тhe management decisions that are made by a foreign investor with the arrival of domestic enterprises are considered in this article. Directions of changes that are made by the investor in organization are allocated. Classification of changes in the functional areas of the industrial enterprise is carried. Changes in the production, marketing, personnel management, logistics, information provision, changes in financial and economic sphere, organizational and managerial changes are allocated.
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль маркетолога в інноваційній діяльності малого підприємництва
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Коваль, Л. М.
    Розглянуто роль маркетингу у підприємницькій діяльності, особливості розвитку малого підприємництва в Україні та вплив на його інноваційну діяльність ділових якостей маркетолога, висвітлено незрілість інформаційної інфраструктури, що має надавати різні послуги. The article is devoted to the role of marketing in entrepreneurial activity, peculiarities of development of small entrepreneurship in Ukraine and its influence on innovative activity of professional qualities of marketing specialist, immaturity innovative infrastructure that has to provide different services.
  • Thumbnail Image
    Item
    Еволюція концепції маркетингу на вітчизняних підприємствах
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.
    Проаналізовано етапи розвитку концепцій маркетингу відповідно до еволюції бізнес орієнтацій і сучасних тенденцій бізнесу. Визначено сутність і сфери застосування традиційних концепцій маркетингу. Виявлено умови переорієнтації ринкової діяльності вітчизняних підприємств на сучасні концепції маркетингу. The development stages of marketing conceptions are analyzed according to businessorientations evolution and business modern tendencies. The essence and application fields of marketing traditional conceptions are defined. The re-orientation terms of domestic enterprises market activity to modern marketing conceptions are found out.