Architectural Studies
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/31856
Browse
Search Results
Item Two approaches to restoring historical buildings and environments for the theatre function (based on the architectural reconstruction and technical refurbishing of the new facility of Ryerson school of performance, Toronto, 2015–2016, and theatre on the Podil, Kyiv, Ukraine, opened in 2017)(Видавництво Львівської політехніки, 2020-10-10) Долгой, Шолом; Босий, Павло; Dolgoy, Sholom; Bosyy, Pavlo; Університет ім. Е. Райєрсона, Торонто; Ryerson University, TorontoУ статті висвітлено ідеї архітектурної реконструкції та технічного оновлення нового приміщення Школи виконавських мистецтв для потреб у викладанні, виробництві та виконанні у знайденому просторі-підвалі Студентського навчального центру Університету Райєрсона з використанням сучасних мистецьких технологій та просторів для Київського академічного театру на Подолі, одного з провідних драматичних театрів в Україні, який отримав будинок із найсучаснішим ігровим майданчиком. Однак зовнішній вигляд і фасад театру викликали суттєві публічні суперечки. Досвід цих реконструкцій знайшов своє відображення у двох документальних фільмах, представлених на Празькому квадрієнале у 2019 році. Аналіз реконструкції дозволяє зробити висновок, що і в першому (Торонто), і в другому випадку (в Києві) заходи з реконструкцій отримали унікальні середовища для театрально-видовищної діяльності, з набором усіх можливих допоміжних приміщень і техніко-технологічного обладнання. Але у випадку із Київським театром автори проєктів проігнорували історично-культурний контекст середовища вул. Андріївський Узвіз, що породило протиріччя поміж інтер’єром і екстер’єром театру. Як у самому міському середовищі міста, так і в свідомості шанувальників.Item Architects and theatrical designers cooperation: main aspects (based on the results of the student Ukrainian – Canadian project seminar in Lviv in 2017 on the renovation of the hall of the first academic building of “Lviv Polytechnic” and expansion of theatrical entertaining and cultural-educational functions(Видавництво Львівської політехніки, 2020-10-10) Босий, Павло; Проскуряков, Віктор; Bosyy, Pavlo; Proskuryakov, Viktor; Університет ім. Е. Райєрсона, Торонто; Національний університет “Львівська політехніка”; Performance Ryerson University, Toronto; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті висвітлено результати студентського українсько-канадського проєктного семінару у Львові в 2017 році із реновації залу Першого навчального корпусу “Львівської політехніки” з розширенням театрально-видовищної і культурно-просвітницької функції. Концептуально частину семінару розробили професори В. Проскуряков із Львова та Ш. Долгой і П. Босий з Торонто. Метою семінару було: розробити архітектурну концепцію історичного залу, забезпечивши використання в ньому широкої палітри сучасних заходів і засобів видовищно-просвітницької функціональної діяльності; забезпечити естетичне вирішення його середовища відповідно до вимог ХХІ століття і водночас зберегти тектоніку і образність того часу, в який відбувалось будівництво. До завдань семінару був залучений досвід кафедри дизайну архітектурного середовища Національного університету “Львівська політехніка” в галузі театральної архітектури і досвід школи театральних мистецтв Університету ім. Райєрсона з м. Торонто. Серед ідей, поданих студентами і викладачами Львова і Торонто, до творення яких приєдналися учасники з міст Дніпро і Дрезден, найбільшої уваги заслуговують ті, в яких значну увагу було приділено не лише новаторським рішенням з реновації актового залу, але й модерній архітектурно-функціональній організації сцени і залу і простору корпусу загалом. Загалом було створено п’ять проєктів – клаузул творчими колективами студентів з України, Канади, Німеччини (схеми, ескізи, малюнки, фото) які стали основою подальшої роботи у вигляді семестрових, бакалаврських, магістерських робіт.