Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096
Browse
28 results
Search Results
Item Рекомендаційний маркетинг: особливості й перспективи застосування(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Горбаль, Н. І.; Ніценко, Д. О.; Horbal, N. I.; Nitsenko, D. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityМаркетингова діяльність підприємств стає все важливішою складовою їх ефективної діяльності, однак, із розвитком технологій традиційні способи просування товарів поступово втрачають свою ефективність, адже більшість людей вже не довіряють рекламі. Проаналізовано сутність і значення інноваційного і перспективного рекомендаційного маркетингу. Наведені статистичні дані засвідчили популярність цього виду маркетингу в сучасному світі. Виділено його суб’єкти та стратегії, сформульовано основні етапи впровадження рекомендаційного маркетингу, а також розглянуто кілька успішних прикладів його впровадження. Наведено ключові тактики рекомендаційного маркетингу, а також підсумовано його переваги та недоліки, що може підвищити ефективність такого неоднозначного виду маркетингу. В цілому ж, рекомендаційний маркетинг необхідний не тільки для збільшення продажу, кількості клієнтів чи доходів, а й для стимулювання компаній до інноваційного розвитку.Item Конкурентна розвідка: сутність, значення, перспективи розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Горбаль, Н. І.; Смерека, Л. В.; Микитин, О. З.; Horbal, N. I.; Smereka, L. V.; Mykytyn, O. Z.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityВикладено результати аналізування поняття “конкурентна розвідка”, наведено характеристику визначальних особливостей, принципів, істотних цілей та завдань цього методу. Розкрито сутність і зміст основних методів конкурентної розвідки, особливості її становлення в світі та Україні, ймовірні переваги. Констатовано значні перспективи використання різних форм конкурентної розвідки вітчизняними підприємствами.Item Україна в рейтингах глобальної конкурентоспроможності(Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Горбаль, Н. І.; Григор’єв, О. Ю.; Козачук, А. Ю.; Козачук, Н. Ю.; Horbal, N. I.; Hryhoriev, O. Yu.; Kozachuk, A. Yu.; Kozachuk, N. Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University“КСП країни” визначено як обумовлений міжнародним поділом праці, національними умовами та факторами виробництва, а також здатністю її товарів і послуг ефективно конкурувати на світових ринках nf її стан на цих ринках. На жаль, констатовано відносно низьку КСП України за індексами GCI та “World Competitiveness Yearbook” останніх років, навіть порівняно з найближчими сусідами. Для підвищення КСП необхідно забезпечувати адаптивність та гнучкість економіки на рівні підприємств, галузей, країни; формувати інноваційні екосистеми; сповідувати людиноцентричний підхід до економічного розвитку тощо.Item Кадрова складова економічної стійкості вітчизняних підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Горбаль, Н. І.; Беспалюк, Х. М.; Денисюк, О. В.; Horbal, N. I.; Bespalyuk, Kh. M.; Denysyuk, O. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто поняття “економічної стійкості”, проаналізовано різні підходи до його трактування. Наведено складові, що забезпечують економічну стійкість, а саме: фінансову, кадрову, маркетингову, інформаційну, валютну тощо. Обґрунтовано доцільність саме комплексного підходу до забезпечення економічної стійкості вітчизняного підприємства. Варто зазначити, що розглядаються чинники, які впливають на економічну стійкість сьогодні, а отже, й розвиток у майбутньому. Кадрова стійкість є одним із найважливіших факторів, що впливають на економічну стійкість, тому описано фактори, які впливають на управління людськими ресурсами та проаналізовано їх особливості. Наведено приклади різних факторів, які мали або мають вплив на функціонування сучасних підприємств.Item Процес та наслідки націоналізації “приватбанку”(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Горбаль, Н. І.; Гошовська, О. В.; Полтавцева, А. І.; Horbal, N. I.; Hoshovska, O. V.; Poltavtseva, A. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто сутність та значення націоналізації банків, проаналізовано її особливості у світі та в Україні. Висвітлено основні показники діяльності ПриватБанку, визначено основні проблеми і вимоги до банку на момент націоналізації. Визначено основні наслідки переходу ПриватБанку у власність держави, розглянуто основні причини негативного впливу націоналізації банку на ситуацію в державі.Item Стратегії розвитку підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Горбаль, Н. І.; Шандрівська, О. Є.; Національний університет "Львівська політехніка"Аналізуються особливості різних підходів до формування стратегій розвитку підприємства: М. Портера, М. Трейсі і Ф. Вірсема, Г. Крофа і М. Кусумано. In the article different approaches to the formation of the development strategy of a firm are analyzed: those of M. Porter, Treacy M. and Wiersema F., G. von Krogh and M. A. Cusumano.Item Фактори впливу на міжнародну конкурентоспроможність підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Горбаль, Н. І.; Шандрівська, О. Є.Аналізується сутність поняття “конкурентоспроможність підприємства”, виділено основні фактори впливу на міжнародну конкурентоспроможність підприємства, а також товару, галузі, регіону, країни. In the article the essence of the category “company’s competitiveness” was analyzed and the main factors influencing international competitive position of the company, product, region, country were described.Item Просування товарів на міжнародні ринки(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Горбаль, Н. І.; Гошовська, О. В.; Садловська, Г. І.Розглянуто сутність, інструменти просування товару, рекомендації щодо управління ним, зокрема, формування стратегії просування. Проаналізовано особливості та тенденції розвитку методів просування в Україні та світі. Серед інших методів просування товарів вітчизняним підприємствам рекомендована подальша активізація просування через Інтернет, що сьогодні є дуже перспективним. In the article the essence of product promotion, its tools, recommendations for management, including the promotion strategy formation, are researched. The features and trends of promotion in Ukraine and abroad are analyzed. Among other methods of promotion further activation of promotion via the Internet, which is currently the most promising, is recommended for domestic enterprises. Promotion refers to raising customer awareness of a product or brand, generating sales, and creating brand loyalty. Promotional mix consist of personal selling, advertising, sales promotion, direct marketing, and publicity. A promotional mix specifies how much attention to pay to each of the five factors, and how much money to budget. The purpose of a promotion and thus its promotional plan can have a wide range, including: sales increases, new product acceptance, creation of brand equity, positioning, competitive retaliations, or creation of a corporate image. In Ukraine in terms of political and economic crisis, stagnation in trade, very low purchasing power, there is a need to enhance the efficiency of products’ promotion in domestic and international markets, taking into account the peculiarities of their development. Effective promotion requires careful planning and budgeting, analyzing specifics, methods of promotion in Ukraine and abroad. To enhance efficiency of promotion a clear strategy and comprehensive use of all elements of marketing communications are required. Trends of marketing communications in Ukraine in 2015 are: 1) overall revitalization of the market; 2) narrowing of the market of classic media; 3) reduction of budgets for external communications while maintaining the costs for internal ones; 4) growth of spending on online promotion, mass advertising, exhibitions and loyalty programs and decrease in PR, branding, upgrading products, direct mail and loyalty of staff; 5) increasing importance of strategic planning of promotion, which indicates increased uncertainty of environment; 6) increase in demand for consulting, crisis communications, GR, projects with opinion leaders; growth in costs and the slump of demand for multimedia content for special events; 7) enhancing of communication activity of major national manufacturers. There are many methods of promotion, and the results of our analysis enable to recommend domestic enterprises further activation of marketing communications through the Internet, which is currently the most promising in terms of efficiency. Ukrainian enterprises should incorporate in their promotion activities the experience of developed countries – systematic management of the promotion, usage of innovative and advanced methods, taking into account the characteristics of the international environment.Item Особливості та тенденції розвитку мобільного маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Горбаль, Н. І.; Куян, М. М.; Горбаль, Ю. О.Розкрито сутнісні характеристики, технології та інструменти мобільного марке- тингу, наведено окремі приклади його використання. Проаналізовано витрати на мобільний маркетинг у різних країнах світу та наведені їхні прогнози до 2019 р., що засвідчили високу динамічність розвитку такого маркетингу. Досліджено тенденції використання і перспективи мобільного маркетингу в Україні. Наведено окремі реко- мендації під час застосування мобільного маркетингу. The essential characteristics, technologies and tools of mobile marketing are described, some examples of its use are provided. Mobile marketing expenses in the world are analyzed and their forecasts up to 2019 are presented. It shows highly dynamic development of the mobile marketing. The tendencies and prospects of using mobile marketing in Ukraine are analyzed. Some recommendations for using mobile marketing are given. Mobile marketing is marketing on or with a mobile device, such as a smart phone. Mobile marketing can provide customers with time and location sensitive, personalized information that promotes goods, services and ideas. Most people associate mobile marketing with SMS campaigns. It is the oldest and the most popular form of marketing via mobile phones but it is not the only way to communicate value of products or service to customers. Some of the most popular and effective types of mobile marketing include: 1. Text/SMS Marketing – Short message service (SMS) or sent to potential customers through the mobile phone; 2. Mobile Web – 90 % of mobile handsets are internet ready. This is basically advertising on internet web pages that are supposed to be for mobile technology; 3. Bluetooth Proximity Marketing – utilizes Bluetooth to connect with a marketers broadcasting station and station is programmed to automatically deliver content to the consumers’ phone. It automatically authenticates its make and model and sends the content; 4. MMS (multi-media message service) – these are messages that are sent to customers in the form of video, pictures and audio; 5. Mobile Applications – this form of mobile marketing involves ads inside of an application design. Basically it is a normal mobile application that includes an advert within it; 6. PPC (Pay Per Call) Mobile Marketing – these are usually advertisements that require the customer to perform a certain action like making a phone call usually with the provided number that the ad gives. If the customers make calls to that number they are then billed; 7. Mobile Banner Ads – this is when you see a mobile phone on a website with an advertisement on the screen. So in essence it’s just a standard banner ad but now customized to fit and cater to mobile phone websites; 8. Location-Based Marketing – this type of mobile marketing uses GPS and other software technologies to locate mobile phone users according to their current location and then send adverts and other information to them (usually multi-media); 9. Voice marketing – these are pre-recorded messages that are broadcasted to numbers from a computer managed list. IVR (Interactive voice response) is that automated voice that guides a person through the mobile provider’s customer mobile service section; 10. Mobile Games – games that a user downloads which advertise a company or its services and products and aim to entice the user to respond to the advertisement; 11. Barcodes/QR (quick-response barcodes) – codes that allow mobile users to easily obtain information via the use of their mobile. Mobile marketing is developing rapidly. It is predicted that global mobile marketing expenses will reach 101.37 bill. doll. in 2016, reflecting an increase of 430% compared to 2013. This is caused by the proliferation of mobile devices among consumers. Key players of the world market (USA, China, etc.) spent more and more funds on mobile communication. In Ukraine mobile marketing is also actively developing.Item Аналіз взаємозв’язку реклами і якості товару(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Горбаль, Н. І.; Кузимчак, І. А.Аналізується взаємозв’язок реклами і якості товару. Міцніший зв’язок виявлено, коли вартість забезпечення якості низька, і споживачі слабше реагують на рекламу. Такі умови прийнятні для заключних етапів життєвого циклу товару. The relationship between advertising and product quality is analised. It is found to be stronger when quality is produced at lower cost and (2) consumer are less responsive to advertising. Such a scenario is more likely during the latter stages of the product life cycle.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »