Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096
Browse
4 results
Search Results
Item Дослідження галузі металопластикових вікон України та напрями активізації їх виробниками інтернет-технологій(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Яричевська, Я. І.; Kosar, N. S.; Yarychevska, Ya. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ роботі подано результати дослідження вітчизняного ринку металопластикових віконних конструкцій, його ключових характеристик, проведено аналіз галузі металопластикових віконних конструкцій за моделлю М. Портера. Проаналізовано діяльність найбільш відомих вітчизняних і закордонних підприємств-виробників та продавців металопластикових вікон в мережі Інтернет та у соціальних мережах, а також розроблено рекомендації щодо збільшення пізнаваності виробників металопластикових віконних конструкцій у мережі Інтернет, зростання рівня лояльності клієнтів до них, отримання конкурентних переваг за рахунок ведення сторінок в Інтернеті та у соціальних мережах.Item Firma internetowa, wirtualna czy cybernetyczna?(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Kupczyk, A.; Kręcicka, A.; Lutek, P.; Національний університет "Львівська політехніка"Wspolczesne, rewolucyjne zmiany swiata gospodarczego zacz^ly burzyc paradygmat mikroekonomii funkcjonuj^cy przez ostatnie kilka stuleci, wobec czego mowi si§ obecnie o tzw. Starej Ekonomii (teoria neoklasyczna), ktora stopniowo ma wypierac Nowa Ekonomia-nowe spojrzenie na rynek. W warunkach zmiennosci pospiesznie poszukuje się nowych metod organizacji i zarządzania, pozwalajcych na przywrocenie efektywnych dzialan firm, ktore zmuszone są do doskonalenia sposobow funkcjonowania i produkowania, c ig le g o przeprojektowania procesow (reengineeringu) w celu lepszej obslugi klienta czy poszukiwania rezerw kosztowych. Revolutionary changes in a global business environment begin to destroy the concept of micro economy functioning through years. We can now separate those two approaches indicating on the Old Economy (classic theory) and the New Economy treated as a contemporary view on a market. In these changeable circumstances everyone is looking for different methods of planning and managing, helping with efficiency improvement of companies forced to search the excellence of manufacturing, reengineering, servicing their customers and finally costs reducing.Item Polska kultura organizacyjna i jej percepcja na Ukrainie, w Niemczech i Wielkiej Brytanii - Wyniki Badań(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Sitko-Lutek, A.; Національний університет "Львівська політехніка"Celem artykulu jest zaprezentowanie wynikow badan diagnozy polskiej kultury organizacyjnej w zakresie sytuacji istniej^cej i preferencji oraz percepcji tej kultury w opinii respondentow ukrainskich, niemieckich i brytyjskich. Autorka opracowala w oparciu o analiz§ literatury zagranicznej model do diagnozy kultury organizacyjnej i jej percepcji. Badaniami obj^to l^cznie 1193 osoby, w tym 750 z Polski, 167 z Ukrainy, 146 z Wielkiej Brytanii oraz 130 z Niemiec. Diagnoza istniej^cej kultury organizacyjnej rozni si§ od preferencji kulturowych badanej kadry kierowniczej i percepcji polskiej kultury organizacyjnej w kazdym z badanych krajow. The aim of the paper is to present the results of the diagnose of Polish existing and prefered organizational culture and its perception in Ukraina, Great Britain and Germany. Tha diagnostic model based on foreign literature was developed. The research include 1193 participants: 750 from Poland, 167 from Ukraina, 146 from Great Britain, 130 from Germany. The diagnose of the existing organizational culture differs from the prefered and perceived ones.Item Успехи и неудачи в реформировании системы управления предприятий Польши(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Мешайкина, Е. И.; Національний університет "Львівська політехніка"Проанализированы факторы, способствующие достижению высоких результатов в развитии предприятий в разные периоды трансформации, а также причины неудач при проведении адаптационных преобразований. Показано, что на начальном этапе реформ основное влияние на то, будет ли достигнут успех или нет, оказывали внешние факторы. В более поздний период трансформации менеджеры главное значение придают внутренним процессам в организации, особенно эффективности управления. The article has provided for an analysis of the factors contributing to the achievement of good results in the enterprise development during different transformation periods, as well as of the reasons for the failures in carrying out adaptation transformations. It has been shown that on the initial stage of the reforms, external factors exert primary influence on whether success is achieved or not. At a later transformation period managers pay most attention to the internal processes in the organisation, particularly the management efficiency.