Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096
Browse
4 results
Search Results
Item Оцінювання стратегії підприємства методом теорії ігор(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Коваль, З. О.; Koval, Z. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityЗапропоновано методику вибору і оцінювання стратегій підприємств за допомогою застосування теорії ігор, що дасть змогу врахувати стратегії конкурентів (інших учасників конфліктної ситуації) або стан “природи”, що уособлює середовище функціонування підприємств. Розглянуто переваги і недоліки застосування методів теорії ігор у сфері оцінювання стратегій підприємств, здійснено класифікацію та порівняння видів цих методів з метою з’ясування особливостей використання їх у визначених ситуаціях, досліджено особливості застосування критеріїв вибору стратегій у цій сфері.Item Оцінювання ефективності стратегій підприємства методами сценарного аналізу(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Коваль, З. О.; Koval, Z. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозроблено механізм оцінювання ефективності стратегії, що на відміну від існуючих дасть змогу врахувати множинний характер їх формування. Запропоновано до застосування матрицю вибору стратегії за допомогою застосування методик сценарного аналізу, що передбачає багатоваріантний та моноваріантний підходи до формування стратегій, а також методику, що дає змогу отримати об’єктивну оцінку ефективності стратегії врахуванням сценаріїв розвитку підприємства.Item Оцінка економічної ефективності управління інноваційним процесом на підприємстві(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мельник, Л. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано загальновідомі методи оцінювання економічної ефективності інновацій. Внаслідок проведеного аналізу виявлено недоліки існуючих методів і розроблено методичні рекомендації до оцінювання ефективності інновацій, які позбавлені недоліків існуючих методів.Item Оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Чухрай, Н. І.; Коваль, З. О.; Chukhray, N. I.; Koval, Z. O.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National UniversityРозкрито концепцію, зміст та принципи оцінювання ефективності маркетингової стратегії відповідно до етапу життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства. Обґрунтовано застосування відповідних показників та методів оцінювання ефективності маркетингової стратегії на цих етапах. Встановлено відповідність між характером маркетингових стратегій та етапами життєвого циклу підприємства.