Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Thumbnail Image
    Item
    Промислове відродження як об’єктивна необхідність формування та реалізації нової державної парадигми
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Герасимчук, В. Г.; Gerasymchuk, V. H.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”; National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”
    Обґрунтовано актуальність формування та реалізації приципово нової державної парадигми промислового відродження як вирішального фактора економічного зростання, зміцнення конкурентних позицій України на внутрішньому та зовнішньому ринках. Досліджено проблемні питання розвитку промисловості. Виявлено чинники успіху країнлідерів у світовій економіці та ключових галузях промисловості упродовж другої половини XIX ст. – початку XX ст. Визначено рушійні сили формування готовності вітчизняного виробництва до викликів Індустрії 4.0. Запропоновано рекомендації з удосконалення механізму управління промисловим комплексом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингова складова “дорожньої карти” розвитку зовнішньої торгівлі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Герасимчук, В. Г.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”
    Проведено аналіз товарної та географічої структури, динаміки та ефективності зовнішньої торгівлі країни. Досліджено характерні особливості здійснення експортних поставок на історичних етапах розвитку національної економіки. Виявлено основні проблеми у здійсненні експортно-імпортних операцій та їх першопричини. Праналізовано ефективність застосування маркетингових інструментів у просуванні вітчизняних товарів і послуг на зовнішний ринок. Запропоновано заходи для зміцнення експортного потенціалу як важливої складової економічної безпеки держави при реалізації Експортної стратегії України.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг: теорія і практика спеціальної (конкретної) функції в діяльності підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Герасимчук, В. Г.
    Досліджено еволюцію теорії і практики маркетингу в Україні, світі, модель "4Р". Проаналізовано функції маркетингу на різних стадіях суспільного виробництва, на підприємствах різної організаційно-правової орієнтації, а також місце маркетингу в системі управління промисловим підприємством. Запропоновано структуру нового підручника "Маркетинг". The Evolution of Theory and Practice of Management in Ukraine and worldwide were investigated. The model "4P" is described. Functions of Marketing at different Stages of Production process, at organizations of different legal and organizational orientation were analyzed. The Place of Marketing in management system at industrial Enterprises is defined. The Structure of a new textbook "Marketing".
  • Thumbnail Image
    Item
    Діагностика системи управління підприємством: аспекти централізації та децентралізації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2007) Герасимчук, В. Г.; Коростинська, Ю. О.
    Розроблено методику визначення рівня централізації та децентралізації організа¬ційної структури як складової діагностики системи управління підприємством. Наведено формули для розрахунку часткових критеріїв першого рівня та комплексного критерію оцінювання централізації (децентралізації). Розглянуто методику для визначення вагових коефіцієнтів критеріїв. Визначено внутрішні та зовнішні чинники, що впливають на рівень централізації (децентралізації) управління підприємством. The methods of determination of centralization and decentralization ratio of organizational framework are elaborated. The formulas for calculation of centralization and decentralization ratio criteria are given. The methods of criteria coefficients determination are considered. The main factors which influence on centralization and decentralization of organization management are fixed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Герасимчук, В. Г.
    Систематизовано напрацювання вчених у формуванні теорії поведінки споживача, концепції соціально-етичного маркетингу. Апробована гіпотеза про вплив економічних ефектів на зміни в якості життя, стан соціального розвитку держави. Удосконалено ключові положення маркетингової теорії як основи реструктуризації процесів виробництва, розподілу, обміну та споживання товарів і послуг. Розроблено методичні підходи до забезпечення реалізації принципів соціально-етичного маркетингу на засадах узгодження інтересів виробника, споживача і суспільства. Work of scientists is systematized in forming of theory of behavior of consumer, conception of the social-ethic marketing. The approved hypothesis is about influence of economic effects on changes as life, social development of the state status. Key positions of marketing theory as bases of restructuring of processes of production, distribution, exchange and consumption of commodities and services are improved. The methodical going is worked out near providing of realization of principles of the social-ethic marketing on principles of concordance of interests of producer, consumer and society.
  • Thumbnail Image
    Item
    Планування маркетингу: від визначення цілей до бюджетування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Герасимчук, В. Г.
    Наголошується на необхідності раціонального поєднання ринкових інструментів з використанням методів планування у веденні бізнесу. Розкрито сутність і місце плану маркетингу в системі управління об’єктом господарювання. Увага зосереджена на розбіжностях в трактуванні економічних категорій “планування маркетингу”, “стратегічне маркетингове планування”, “управління маркетингом”. Охарактеризовано принципи, на яких базується процес маркетингового планування. Досліджено методи планування маркетингової діяльності на підприємстві. Розглянуто процес бюджетування маркетингу. It is marked on the necessity of rational combination of market instruments with the use of methods of planning in doing business. Essence and place of marketing plan are exposed in control system by the object of ménage. Attention on divergences in interpretation of economic categories of “planning of marketing”, “strategic marketing planning”, “management marketing” is accented. Principles on that the process of the marketing planning is based are described. The methods of planning of marketing activity are investigational on an enterprise. The process of budgeting of marketing is considered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретичні, дидактичні та практичні основи управління маркетингом
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Герасимчук, В. Г.
    The reasons for different approaches to defining economic categories of “marketing”, “control”/“management”, “marketing management”/“marketing management”. Management process now viewed as a coherent sequence of general and special functions. The most popular aspects of marketing that you see on the pages of national magazines. The necessity of strengthening the role of marketing service in managing the business to increase its competitive advantage. Emphasis on the feasibility of building a “vertical” profile management disciplines to improve the educational process of training.Проаналізовано причини розмаїття підходів до визначення економічних категорій “маркетинг”, “управління”/“менеджмент”, “управління маркетингом”/“маркетинговий менеджмент”. Процес управління підприємством розглядається як узгоджена послідовність виконання загальних і спеціальних функцій. Виявлено найпопулярніші аспекти маркетингу, які відображаються на шпальтах українських часописів. Підкреслюється необхідність посилення ролі маркетингової служби в управлінні підприємством для підвищення рівня його конкурентних переваг. Наголошується на доцільності побудови “ієрархії” навчальних дисциплін управлінського профілю для вдосконалення навчального процесу підготовки фахівців.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління ризиками в іноземному венчурному фінансуванні інноваційних проектів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Герасимчук, В. Г.; Школьна, О. В.
    Проаналізовано методи оцінювання ризиків інноваційних венчурних проектів. Запропоновано послідовність процесів механізму управління ризиками венчурного фінансування, визначено засоби мінімізації ризиків. Закцентовано увагу на принципах етапності та диверсифікації проектів, як основних засадах успішного управління ризиками портфеля венчурного інвестора. There were analyzed the methods of the risk’s evaluation of the innovation venture projects. It was proposed the sequence of the processes of the management mechanism of the venture financing risks at this article. And the means of the risks’ minimization were determined. The attention is accentuated to the principles of the stage and diversification of the projects as they are the basic factors of the successful risk management of the venture investor’s portfolio.
  • Thumbnail Image
    Item
    Механізм удосконалення ринкових параметрів акцій українських підприємств на фондових біржах
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Герасимчук, В. Г.; Голенко, М. Ю.
    Проаналізовано організаційно-економічний механізм впливу емітента на ринкові параметри власних акцій з метою збільшення їхньої інвестиційної привабливості. Запропоновано варіант удосконалення встановлення ціни розміщення шляхом систематизації аналізу фондового ринку та потенційних інвесторів. Встановлено причини зниження ефективності від інвестицій в акції і методи впливу емітента на підвищення інвестиційної привабливості його акцій. Was analysed an organizationally economic mechanism of issuer influence on the market parameters of its own shares with the purpose of increasing their investment attractiveness. The variant of the improvement of the cost process establishment was offered by systematization of analysis process with fund market and potential investors. Were defined the reasons of investment efficiency decline in shares and some methods of issuer influence on the increase of investment attractiveness of his own actions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на світових ринках товарів виробничого призначення
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Герасимчук, В. Г.
    Акцентовано увагу на економічних аспектах цивілізаційної структури сучасного світу та проблемах глобалізації як парадигмі трансформаційних та інтеграційних процесів у світовій економіці. Аналізуються прогнози світового економічного розвитку за ознакою циклічності. Наголошується на ключовій ролі науково-технічної політики в концепції сталого розвитку. Оцінюється конкурентоспроможність підприємств-експортерів промислової продукції. Охарактеризовано стратегічні орієнтири використання експортного потенціалу промислового комплексу України при виборі сегментів міжнародних ринків за товарною та географічною ознаками. Розглянуто особливості застосування комплексу маркетингу під час здійснення експортно-імпортних операцій виробниками промислової продукції. Attention is accented on the economic aspects of civilization structure of modern world and problems of globalization as to the paradigm transformations and integrations processes in a world economy. The prognoses of world economic development are analyzed on the sign of recurrence. It is marked on the key role of scientific and technical policy in conception of steady development. The competitiveness of enterprises-exporters of industrial products is estimated. Strategic goals of the use of export potential of industrial complex of Ukraine are described at the choice of segments of international markets after a commodity and geographical sign. The features of application of marketing complex are considered during realization of export-import operations by the producers of industrial products.