Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтеграція комунікаційної та підприємницької діяльності в ракурсі матеріально-енергетичного й енергоінформаційного обміну
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Гронська, Н. С.; Граб, М. Б.; Данків, Р. Р.
    Здійснено огляд публікацій, які висвітлюють міжорганізаційний аспект комунікаційної та підприємницької діяльності, а також аналіз напрямів їх інформаційної інтеграції. Розроблено алгоритм інтеграційних функцій комунікаційної системи за елементами смислово-підприємницької відповідності. Висвітлено взаємовплив комунікаційної та підприємницької діяльності на рівень антропогенного та техногенного навантаження фізичних полів матеріально-енергетичного й енергоінформаційного обміну. Визначено можливість порівняння стану антропогенного та техногенного навантаження довкілля. Репрезентовано досвід функціонування комунікаційної системи “МК-БУД”. Доведено можливість інформаційної інтеграції комунікаційно-підприємницьких чинників взаємодії, взаємозв’язку, взаємовпливу, зокрема на прикладі побудови моделі комунікаційної системи “МК-БУД”. The present thesis sets forth a review of publications representing interorganizational aspect of communication and business activity as well as the analysis of directions of their informational integration. The thesis also develops an algorithm of integration functions of communication system by the elements of notional-business conformity. The thesis explains the reciprocal influence of communicative and business activity on the level of anthropogenic and technogenis load of physical fields of materialenergetic and energoinformational exchange. Also, the thesis defines the possibility of comparing the state of anthropogenic and technogenis load of the environment. It represents the functioning experience of “MK-BUD ” Communication System. The thesis proves the possibility of information integration of communicationbusiness factors of cooperation, interconnections, reciprocal influence, inter alia on the example of developing a model of “MK-BUD ”
  • Thumbnail Image
    Item
    Концепція управління персоналом на засадах персоналізму
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Граб, М. Б.
    Визначено засади персоналізму: самовладність, референційність, активність, мотиваційність, респектабельність, рефлективність. Засади персоналізму розглянуті за індивідуальною здатністю до самодостатності, самоактуалізації, самоідентичності. Наведено підходи до застосування засад персоналізму і типологію персоніфікованого стилю поведінки. З врахуванням засад персоналізму представлені мотиви формування в середовищі малого та середнього бізнесу кадрової політики, можливостей і критеріїв його успішності. Certainly principles of personality: autocratic, referencies, activity, motivation, respectability, reflexivity. Principles of personality are considered after an individual capacity for self-sufficiency, selfactualization, selfidentity. Resulted approaches of application of principles of personality and typology of personified style of conduct. Taking into account principles of personality the represented reasons of forming in the environment of small and middle business skilled policy, possibilities and criteria of his progress.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив інтеграції науки та бізнесу на формування соціального та економічного багатства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Граб, М. Б.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні засоби тандему “ОК–ПД”
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Граб, М. Б.
    У результаті дослідження стратегій менеджменту організації висвітлено поняття організаційної культури (ОК) у контексті підприємницької діяльності (ПД), а також визначено основні категорії стратегічних засобів тандему “ОК–ПД”. Доведено актуальність впровадження стратегій розширення впливу організаційної культури на формування підприємницького середовища з погляду практичних навичок та соціокультурних звершень. Розглядаються властивості організування ПД у координатах ОК та напрями їх формування. As a result of research of strategies of management of organization the concept of organizational culture (ОС) is reflected in the context of entrepreneurial activity (EA), and also the basic categories of strategic facilities of tandem of “ОС – EA” are certained. Actuality of introduction of strategies of expansion of influence of organizational culture on forming of enterprise environment from the point of view practical skills and sociocultural performing is well-proven. Properties of organization of EA in the co-ordinates of ОС and directions of their forming are examined.