Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості комплексу маркетингу бальнеологічного курорту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Добуш, Ю. Я.
    Комплекс маркетингу бальнеологічного курорту формують ті самі елементи, що й традиційний маркетинг. Відмінності полягають у сутнісному розумінні кожної складової маркетингу-мікс. Зокрема під товаром у територіальному маркетингу розуміється курорт як територія, його ресурсний потенціал, інфраструктура, природні умови тощо. Тобто курорт як товар містить матеріальну і нематеріальну складові. Тому курорт як товар розглядається як із споживацького погляду, так і з господарського. Враховуючи складність розуміння курорту як товару виникає необхідність розуміння ціни на такий “товар”. Оскільки деякі складові, які формують курорт як товар, неможливо оцінити фактично, адже вони є нематеріальними компонентами, то доцільно визначити вартість курорту у вигляді рейтингової оцінки, яка в певний спосіб дасть змогу визначити вартість курорту як товару. Відповідно виникає питання щодо вибору методів розповсюдження товарної пропозиції курорту, яка полягає в укладанні угод через ділове інформування, представлення можливостей і переваг курорту організацією виставок, ярмарків. У просуванні курорту як товару використовуються фактично ті самі інструменти, що й у традиційному маркетингу. Особливість полягає у суб’єктах їх реалізації, якими виступають місцеві органи влади та органи місцевого самоврядування. Крім того, до комунікаційного процесу залучається і бізнес-середовище курорту. Визначені особливості складових комплексу маркетингу бальнеологічного курорту із врахуванням особливостей територіального маркетингу та території дають змогу підійти до ефективної маркетингової політики управління розвитком бальнеологічного курорту. Marketing mix of a balneological resort is formed by the same elements, as traditional marketing. Distinctions are shown in intrinsic sense of each component of marketing-mix. Particularly product in territorial marketing are understood as a resort area, its resource potential, an infrastructure, an environment etc. There is a resort as the product contain a material and non-material component. Therefore the resort as the product is considered as from the consumer point of view, and economic. Proceeding from complexity of understanding of a resort as goods there is a necessity of understanding of the price for such “product” .As some components which form a resort as cannot be estimated the product practically, after all they are non-material components definition of cost of a resort in the form of a rating estimation which definitely will allow to define resort cost as the product is expedient. Accordingly there is a question on a choice of methods of distribution of the commodity offer of a resort which consists in fulfilment of transactions through business informing, representation of possibilities and advantages of a resort by the organisation of exhibitions, fairs. In promoting the resort as a product used the same tools as in traditional marketing. Feature consists in subjects of their realisation as whom local authorities and local Lviv Polytechnic National University Institutional Repository http://ena.lp.edu.ua 73 governments act. Besides in communication process are involved also business environment of the resort. The features component of the marketing mix balneological resort to the specific regional marketing and territories allow to approach the effective marketing of the development of balneological resort.
  • Thumbnail Image
    Item
    Перспективи впровадження маркетингу в організаційно-управлінський механізм регулювання ринку рекреаційних послуг
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Добуш, Ю. Я.
    Досліджено зарубіжний досвід із впровадження маркетингу у рекреаційній сфері, розглянуто моделі державної участі в регулюванні рекреаційної сфери, зображено механізм функціонування ринку рекреаційних послуг, визначено маркетингові функції на макро-, мезо- та мікрорівні організаційно-управлінського механізму регулювання ринку рекреаційних послуг. Foreign experience on marketing introduction in recreational sphere is investigated, models of the state participation in regulation by recreational sphere are considered, the mechanism of functioning of the market of recreational services is represented, marketing functions on makro-meso and microlevel of the organizational-administrative mechanism of regulation of the market of recreational services are defined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Критерії сегментації національного ринку рекреаційних послуг
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Добуш, Ю. Я.
    Здійснено порівняльний аналіз принципів сегментації ринку рекреаційних послуг. На основі вітчизняного та зарубіжного досвіду сегментації запропоновано власне бачення сегментації ринку рекреаційних послуг з урахуванням принципів сталого (збалансованого) розвитку рекреаційної сфери. A comparative analysis of principles of market segmentation of recreational services are made. proposed own vision of segmentation of market of recreational services including the principles of sustainable development recreational areas based on national and international experience.
  • Thumbnail Image
    Item
    Економічні критерії досягнення сталого розвитку рекреаційних територій
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Добуш, Ю. Я.
    Визначено критерії оцінки економічної ситуації регіону, встановлено статистичні показники, які характеризують економічні критерії. Встановлено основні фактори, що впливають на значення економічних критеріїв. Охарактеризовано ключові індикатори сталого розвитку рекреаційних територій в економічному напрямі. Criteria for evaluation of the economic situation in the region defined statistics that characterize the economic criteria. The main factors affecting the value of economic criteria. Characterize the key indicators of sustainable development of recreational areas in the economic area.
  • Thumbnail Image
    Item
    Тенденції розвитку інфраструктури українського села
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Мамчин, М. М.; Жагаляк, І. І.; Добуш, Ю. Я.
    Описано і проаналізовано сучасний стан інфраструктури села. Виділено причини відставання у реформуванні сільськогосподарського виробництва українського села. Запропоновано напрями можливих перетворень у розвитку виробничої і соціальної складових інфраструктури для досягнення високих стандартів якості життя у сільській місцевості України. In this article the contemporary state of the village infrastructure is described and analyzed. The reasons of poor reformation of agricultural production are shown. There are suggested the ways of possible changes in the development of the productive and social constituents of the infrastructure for achievement of high standards of life quality in the rural areas.
  • Thumbnail Image
    Item
    Тенденції розвитку ринку рекреаційних послуг
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Добуш, Ю. Я.
    Проаналізовано стану рекреації Львівської області за окремими показниками. Розглядаються тенденції збільшення кількісних показників туристичного потоку останніх років та втрати частки Львівської області у структурі вітчизняної туристичної діяльності. Наведено основні проблеми, які перешкоджають розвитку рекреаційної діяльності у Львівській області. Пропонуються заходи із вирішення цих проблем. An analysis of the recreation areas of Lviv region in the individual indicators. Presentational trend increase in quantity of tourist flow in recent years and the loss of share of Lviv region in the structure of domestic tourism activity. There are major problems that hinder the development of recreational activities in the Lviv region. Proposed measures to address these problems.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування кластерів у рекреаційній сфері
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Добуш, Ю. Я.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування системи екоменеджменту у економіці сталого розвитку
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Добуш, Ю. Я.
    Розкрито сутність співвідношення понять екологічного менеджменту і екологічного управління. Розглянуто класифікацію екологічного менеджменту за різними ознаками. Описано механізм здійснення екологічного менеджменту економічних суб’єктів. Зображено схему екологічного менеджменту та описано характеристики елементів системи. Розглянуто взаємозв'язок елементів екоменеджменту економічного суб’єкта і екологічного управління з боку регіональних та державних органів влади. It is opened essence of a parity of concepts of ecological management and ecological operating. Classification of ecological management behind different characteristics is considered. The mechanism of realization of ecological management of economic subjects is described. The scheme of ecological management and it is described characteristics of elements of system is displayed. Interrelation of elements of ecological management of the economic subject and ecological management from regional and state authorities is considered.