Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив похибок вимірювань на точність визначення шумових параметрів канонічної моделі підсилювального пристрою
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Нічога, В. О.; Остап, О. П.; Дуб, П. Б.; Фізико-механічний інститут ім. Г. В. Карпенка НАН України; Національний університет “Львівська політехніка”
    Наведено результати дослідження точності визначення параметрів канонічної шумової моделі підсилювального пристрою методом апроксимації експериментальної залежності потужності шумів на виході підсилювального пристрою від імпедансу джерела сигналу теоретичною залежністю.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання магнітного поля рейкової пари для діагностики її технічного стану
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2001-03-27) Нічога, В. О.; Дуб, П. Б.; Фізико-механічний інститут ім. Г. В. Карпенка Національної академії наук України
    Наведено результати моделювання магнітного поля, утвореного низькочастотним струмом автоматичної локомотивної сигналізації, з урахуванням впливу провідностей ґрунту і локомотива. Розглянуто можливість використання цих результатів для технічної діагностінки стану рейок.
  • Thumbnail Image
    Item
    Магнітодинамічний метод діагностики залізничної колії і напрямки його модернізації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Нічога, В. О.; Прудиус, І. Н.; Сторож, І. В.; Сторож, В. Г.; Ващишин, Л. В.; Дуб, П. Б.
    Розглянуто напрями модернізації інформаційно-діагностичної системи, якою обладнаний Львівський магнітний вагон-дефектоскоп № 442. Для діагностики залізничної колії застосовано магнітодинамічний метод, який має переваги над ультразвуковим методом, що сьогодні дуже широко використовується. Магнітодинамічний метод поширений у Великобританії, Ірані, СШАта в пострадянських країнах. На думку авторів статті, у вагоні-дефектоскопі повинна бути повністю замінена намагнічувальна система, тобто замість громіздкої та енерговитратної електронамагнічувальної системи потрібно встановити намагнічувальну систему на основі сучасних потужних постійних магнітів. Однокомпонентна приймальна система на основі інтегральних індукційних сенсорів повинна бути замінена трикомпонентною багатоканальною системою на основі точкових сенсорів Холла. Необхідно розробити нову апаратно-програмну частину нової діагностичної системи збирання, передавання та аналізу дефектоскопічної інформації. Модернізація Львівського магнітного вагона дефектоскопа особливо актуальна, оскільки його часто експлуатують в умовах гористої місцевості з крутими поворотами, де спостерігається швидке і суттєве зношення внутрішніх робочих сторін рейок. Ультразвукові методи діагностики тут не працюють через утрату акустичного контакту з рейкою. Ways of modernization of the information-diagnostics system with which the Lviv magnetic inspection carriage No442 is equipped are considered in the article. The Magnetic Flux Leakage Method (MFLM), that has some advantages over widely used now ultrasonic method, is applied there for rail diagnostics. The Magnetic Flux Leakage Method is used in Great Britain, Iran, USA and the countries of the former USSR. According to authors’ opinion the inspection carriage magnetizing system must be changed totally, that is to say a magnetizing system on the base of modern powerful permanent magnets must be installed instead of the cumbersome and energy expensive electromagnet magnetizing system. The one-component receiving system on the base of induction sensors must be replaced by the three-component multichannel system on the base of the Hall point sensors. A new hardware and software parts of the new diagnostics system of collection, transmission and analysis of non-destructive testing information must be elaborated. It must be noticed that modernization of the Lviv magnetic inspection carriage is an especially actually problem because it functions in many cases in conditions of mountainous area with steep turns where quick and essential wear of the inner working sides of the rails is observed. Ultrasonic methods of diagnostics cannot function here because of loss of acoustic contacts with the rail. Small high effective multicomponent sensors that can reliably record rail defect magnetic field perturbances in any weather conditions are needed for design of component and multichannel information-diagnostics system for magnetic non-destructive testing which applies inspection carriages. As a result of theoretical and experimental investigations new two- and three-component sensors are proposed. There are point frame and local ferromagnetic sensors with limited weight and dimensions among them. They guarantee higher sensitivity than now used inspection carriage sensors. Technique of rail sensors calibration and sensitivity testing is proposed. Such technique has not been used until now. Point sensors on the basis of the Hall effect, which will be used for elaborating matrix multichannel component rail sensors, were proposed; they were investigated and tested on the specially designed stand.
  • Thumbnail Image
    Item
    Гранично допустимі рівні техногенних електромагнітних полів країн європейського союзу і України
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2006) Нічога, В. О.; Дуб, П. Б.; Ґрудзінський, Е.
    Наведено характеристику нормативів країн Європейського Союзу і України стосовно граничнодопустимих рівнів напруженості техногенних електромагнітних полів для охорони працівників. The characteristic of European Union’s and Ukraine’s standards concerning acceptable levels of technogenic electromagnetic field strength for protection of workers is given in the article.