Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
26 results
Search Results
Item Обґрунтування коефіцієнтів обміну акцій акціонерних товариств під час їх реорганізації шляхом злиття(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Катаєв, А. В.; Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто питання розрахунку коефіцієнтів обміну акцій під час реорганізації акціонерних товариств шляхом злиття на основі різних показників, які характеризують результативність діяльності товариства, та проаналізовано основні проблемні моменти, які мають бути враховані під час здійснення цих розрахунків та практичному застосуванні отриманих результатів.Item Організаційні конфлікти: особливості, причини виникнення, типологізація(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Дубодєлова, А. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Виокремлено та розглянуто особливості організаційних конфліктів у системі менеджменту підприємства. Узагальнено сучасні теоретичні підходи та практичний досвід і визначено групи причин виникнення організаційних конфліктів. Виконана типологізація організаційних конфліктів.Item Методика визначення та аналіз інтегрального показника конкурентоспроможності кондитерських виробів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Запропоновано систему показників і методику визначення інтегрального показника конкурентоспроможності кондитерських виробів. Апробовано методику та проаналізовано рівень конкурентоспроможності чорного шоколаду фірми “Світоч”. A system of indexes and technique of an evaluation of an integrated index of confectionery workpieces competitiveness it is offered. Is approbation of a technique and analysis of a level of to black chocolate competitiveness of the "Switoch" corporation conducted.Item До питання оплати праці маркетологів на промислових підприємствах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Дубодєлова, А. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Запропоновано методичний підхід до організації оплати праці кадрового потенціалу служби маркетингу на промисловому підприємстві. The methodical approach to architecture of operation repayment of a frame potential of marketing service on industrial firm it is offered.Item Модель системи управління маркетингом на підприємстві: структурно-функціональний підхід(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Дубодєлова, А. В.Запропоновано структурно-функціональний підхід до моделювання системи управління маркетингом, який забезпечує комплексність і цілеспрямованість процесу проектування (удосконалення) організації маркетингової діяльності на підприємстві. The structural functional approach to modeling of operation marketing system is proposed, which secures combined and goal-directed process of project ( improvement) of marketing activity organization at the enterprises.Item Маркетинговий потенціал в системі менеджменту вітчизняних підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Петрович, Й. М.; Дубодєлова, А. В.Проаналізовано еволюцію маркетингу в зарубіжних компаніях і виявлено сучасні тенденції його розвитку та окреслено пріоритетні напрями адаптації іноземного досвіду на вітчизняних підприємствах. Оцінено практику застосування мікс-маркетингу і виконано дослідження змін, що відбуваються в маркетинговому середовищі вітчизняних підприємств. The evolution of marketing in the foreign companies is analysed, the modern lines of its development are revealed and the priority directions of adaptation of foreign experience at the domestic enterprises are allocated. The practice of application of marketing - mics is appreciated and the research of changes is executed which occur in marketing environment of the domestic enterprises.Item Використання SPACE-методики під час прийняття стратегічних рішень на підприємстві(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.Викладено зміст і методологію SPACE-аналізу як інструменту стратегічного маркетингу підприємства, що функціонує у ринковій економіці. Подано рекомендації щодо його застосування в процесі прийняття управлінських рішень на вітчизняному підприємстві. Maintenance and methodology of the SPACE-analysis is expounded as the instrument of the strategic marketing of enterprise, that functions in the market economy. Recommendations in relation to its application in the process of administrative decision's making on a domestic enterprise are given.Item Сучасні форми організування венчурного бізнесу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Петрович, Й. М.; Дубодєлова, А. В.Проаналізовано зарубіжну практику організування та фінансування венчурного бізнесу, визначено чинники, що обмежують його розвиток, і обгрунтовано пріоритетні передумови становлення ризикового підприємництва в науково-технічній сфері України. Is parsed foreign practice of organization and financing venture of business, the factors are indicated, which one limit his development and the priority reasons of a becoming of risky of business in a technological orb of Ukraine are argued.Item Типологія мислення в управлінській діяльності(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Дубодєлова, А. В.; Лісовська, Л. С.; Бандрівський, Р. Р.Розглянуто природу, сутність і суспільно-історичну зумовленість людського мислення. Виявлено значення, особливості та функції мислення в управлінській діяльності. Обґрунтовано необхідність типології мислення. Узагальнено сучасні теоретичні підходи і виокремлено критерії класифікації типів мислення. Виконано класифікацію типів мислення. За кожним типом мислення розкрито сутність, сфери, переваги та недоліки практичного застосування. За результатами аналізування наукової літератури доведено ефективність і визначено сукупність чинників, які якнайбільше впливають на системне мислення. Обґрунтовано необхідність розвитку стратегічного мислення. В результаті дослідження розкрито зміст і технологію стратегічного мислення та особливості застосування в управлінській діяльності. The article examines the nature, essence and socio-historical dependency of human thought. The value, features and functions of thinking in management are discovered. The necessity to create typology of thinking is justified. Modern theoretical approaches are overviewed and criteria for classification of the types of thinking are singled out. The types of thinking are classified. The essence, scope, advantages and disadvantages of practical application of each type of thinking are discovered. The results of the review of scientific literature are used to prove effectiveness and to determine a set of factors that have the greatest effect on systems thinking. The necessity of developing strategic thinking is substantiated. The study reveals the content and technology of strategic thinking and specifics of its application in management.Item Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Дубодєлова, А. В.; Лісовська, Л. С.; Малкуш, Х. Ю.Обґрунтовано значення систематичного вивчення купівельної поведінки споживачів у системі маркетингу туристичних підприємств для забезпечення ефективності ринкової діяльності. Визначено склад і зміст чинників, які справляють вплив на купівельну поведінку споживачів, з урахуванням специфічних особливостей туристичного бізнесу. Розкрито механізми впливу виокремлених чинників на купівельну поведінку кінцевих споживачів у процесах пошуку, вибору та прийняття рішення про купівлю туристичних продуктів і послуг. Запропоновано пріоритетні напрями маркетингових дій туристичних підприємств відповідно до змін купівельної поведінки кінцевих споживачів. Proved the value of systematic study of consumer behavior consumers in the marketing of tourism enterprises to ensure the effectiveness of market activity. The composition and content of the factors that influence the purchasing behavior of consumers, taking into account the specific characteristics of tourism. The mechanisms examined factors influence the purchasing behavior of end users in the process of finding, selecting and deciding on the purchase of travel products and services. A priority areas of marketing activities of tourism enterprises in accordance with changes in purchasing behavior of end users.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »