Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинговий аналіз попиту та пропозиції на ринку праці України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Карпій, О. П.; Качмар, С. А.; Karpii, O. P.; Kachmar, S. A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Охарактеризовано теоретичні засади функціонування ринку праці та специфіку його розвитку. Проаналізовано дефініції поняття “ринок праці” та визначено його оптимальне трактування. Досліджено типові моделі ринку праці та його функції, встановлено взаємозв’язки ринку праці з іншими типами ринків. Вивчено об’єкти та суб’єктів ринку праці, ключові елементи: попит, пропозицію, ціну та вартість. Охарактеризовано типи ринкової кон’юнктури та вивчено умови їх становлення. Проведено PEST-аналіз факторів зовнішнього середовища, що визначально впливають на ринок праці. Охарактеризовано методи регулювання ринку праці, а також заходи державної політики регулювання зайнятості.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сувенірна реклама як фактор впливу на поведінку споживача
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Карпій, О. П.; Струк, Н. Р.; Karpii, O. P.; Struk, N. R.; Національний університет “Львівська політехніка”; Національна академія друкарства; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Academy of Printing
    Охарактеризовано вплив різних факторів, контрольованих та неконтрольованих з боку підприємства, на поведінку споживача. Детально розглянуто основні категорії сувенірної продукції. Наведено основні переваги сувенірної реклами та визначено користь від її використання. Подано структуру надходження сувенірів на ринок України. Систематизовано технології нанесення зображення на сувеніри. За результатами досліджень сформовано порівняльну таблицю додаткових послуг на найбільших автозаправних комплексах Львівщини. Охарактеризовано вигоду від використання програм лояльності більшості автозаправних комплексів. Аргументовано необхідність використання сувенірної реклами на автозаправних комплексах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження поведінки споживачів на ринку органічної продукції в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки) Карпій, О. П.; Струк, Н. Р.; Karpii, O.; Struk, N.; Національний університет “Львівська політехніка”; Українська академія друкарства; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Academy of Printing
    Вивчено відмінності між поняттями “екологічно чиста продукція”, “екологічно безпечна продукція” та “органічна продукція” і обґрунтовано використання саме останнього терміна. Проаналізовано стан та динаміку ринку органічної продукції для оцінювання перспектив його розвитку в Україні та необхідності регулювання. Виявлено групи загроз для його становлення. За результатами вибіркового спостереження встановлено основні мотиви поведінки наявних та потенційних споживачів органічної продукції на ринку та створено їхній профіль. Запропоновано маркетингові інструменти для вирішення актуальних проблем становлення ринку органічної продукції та стимулювання попиту споживачів в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз критеріїв, що впливають на вибір автозаправного комплексу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Карпій, О. П.; Васильців, Н. М.; Михайлик, Н. І.
    Розглянуто основні критерії, які впливають на вибір водієм автозаправної станції. Подано детальну структуру автозаправного ринку України. Проаналізовано залежність якості палива від джерела його походження. Розглянуто ціну палива, зокрема у Львівській області. Подано кількісне розташування автозаправних станцій по усіх областях України та структуру послуг, пропонованих автозаправними комплексами. In the article the basic criteria that influence the driver`s choice of the petrol station are considered. The main criteria, that drivers give maximum evaluation to, are: the quality of fuel, the price of fuel, location of the petrol complex, loyalty programs offered by petrol complexes, offered services, additional services and promotions. The detailed structure of petrol market of Ukraine is presented, where 68 % of fueling market controls ten companies, namely the group of companies Privat, which is represented on the market under such brands as Avias, Ukrtatnafta, ANP, Maveks, Sentosa Oil, Yukon and others, WOG, OKKO, AMIS, BRSM-Nafta, Shell, TNK, SunOil, Market, Tarnett. The second largest participant at the fueling market of Ukraine is a network of Ukrnafta, which belongs to the state company “Naftogaz Ukraine”. Its share is 32 % of all petrol stations` market and it is represented by such brands as: ANP, AVIS, Ukrnafta, Sentora, Maveks and others. The dependence of a petrol quality from the source of origin is analyzed, despite the fact that the fuel at the petrol complexes in Ukraine comes both from Ukraine and abroad. Domestic refineries have high project capacity and optimal territorial location, but the volumes of refining annually fall. This leads to increasing supplies from abroad, namely Russia, Belarus, Greece, Poland, Lithuania, Israel, Romania and Bulgaria. The price of petrol, in particular A-95, in the Lviv region in 2011–2016 is considered, and determined that the maximum rates in UAH equivalent of all grades of petrol were installed in early February 2015. However, given the exchange rate of the euro, there were two peak periods: the first in June and July 2012, when prices were highest at the A-95, A-98 and LPG (gas); second in March 2015 for A-92 and diesel fuel. The quantitative location of petrol stations in all regions of Ukraine as well as their geographic concentration is presented. The structure of the services offered by filling complexes is presented; this structure is formed of four elements: the root of the services – the basic petrol station that offers only refiling, additional paid services, auxiliary paid services and useful free services.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток послуг автозаправних комплексів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Карпій, О. П.
    Розглянуто асортимент товарів та послуг, які пропонуються на автозаправних комплексах на території України, визначено основні групи товарів FMCG, які мають найбільший попит. Охарактеризовано програми лояльності, які пропонують в основних мережах автозаправних комплексів, з метою завоювання клієнта. Сформульовано класифікацію факторів, які впливають на розвиток послуг мережі автозаправних комплексів з позиції стратегії громадської корисності. The article analyzes the assortment of goods and services offered on filling complexes in Ukraine, the main groups of goods FMCG, with the highest demand are determined. Loyalty programs offered by the major networks of filling complexes, in order to gain customers are characterized. The classification of factors that influence the development of filling complexes network services from the position of public utility strategy is formulated.
  • Thumbnail Image
    Item
    Засади консолідації підприємств у паливно-енергетичному комплексі України
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Люльчак, З. С.; Карпій, О. П.; Ільчук, Г. І.
    Наведено концепцію організаційних і фінансових зв’язків між підприємствами паливно-енергетичного комплексу України в аспекті зростання їх конкуренто-спроможності. Розглянуто принципові цілі і передумови, а також принципи фінансової і організаційної концентрації відповідних підприємств. У запропонованих рішеннях визначені як переваги, так і недоліки, труднощі у об’єднанні підприємств, які зумовлені наявним станом підприємств цього сектора економіки, а також суспільними передумовами. The concept of organisational and financial links between the fuel and power companies of Ukraine is represented in the aspect of their rising competitiveness. The aims and premises of principle were revised as well as the principles of financial and organisational concentration of the qualifying companies. In offered decisions, the advantages and disadvantages were determined, as well as the merger difficulties which were caused by the present condition of companies of this economical sector as well as social premises.