Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 15
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання стратегії підприємства методом теорії ігор
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Коваль, З. О.; Koval, Z. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Запропоновано методику вибору і оцінювання стратегій підприємств за допомогою застосування теорії ігор, що дасть змогу врахувати стратегії конкурентів (інших учасників конфліктної ситуації) або стан “природи”, що уособлює середовище функціонування підприємств. Розглянуто переваги і недоліки застосування методів теорії ігор у сфері оцінювання стратегій підприємств, здійснено класифікацію та порівняння видів цих методів з метою з’ясування особливостей використання їх у визначених ситуаціях, досліджено особливості застосування критеріїв вибору стратегій у цій сфері.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання ефективності стратегій підприємства методами сценарного аналізу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Коваль, З. О.; Koval, Z. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розроблено механізм оцінювання ефективності стратегії, що на відміну від існуючих дасть змогу врахувати множинний характер їх формування. Запропоновано до застосування матрицю вибору стратегії за допомогою застосування методик сценарного аналізу, що передбачає багатоваріантний та моноваріантний підходи до формування стратегій, а також методику, що дає змогу отримати об’єктивну оцінку ефективності стратегії врахуванням сценаріїв розвитку підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування інформаційної системи управління взаємозв’язками підприємства із споживачами продукції
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Загородній, А. Г.; Коваль, З. О.; Шквір, В. Д.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано використання інформаційних систем для управління взаємозв’язками з споживачами в Україні та можливості застосування закордонного досвіду в цій сфері. Запропоновано концепцію побудови інформаційної системи управління та оцінки надійності взаємозв’язку із споживачами продукції.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Чухрай, Н. І.; Коваль, З. О.; Chukhray, N. I.; Koval, Z. O.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National University
    Розкрито концепцію, зміст та принципи оцінювання ефективності маркетингової стратегії відповідно до етапу життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства. Обґрунтовано застосування відповідних показників та методів оцінювання ефективності маркетингової стратегії на цих етапах. Встановлено відповідність між характером маркетингових стратегій та етапами життєвого циклу підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль та принципи управління взаємозв’язками підприємства зі споживачами продукції
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Коваль, З. О.
    Розглянуто поняття управління взаємозв’язками підприємства із споживачами, здійснено класифікацію факторів, які необхідно враховувати при їх плануванні. Запропоновано модель процесу управління взаємозв’язками підприємства із споживачами продукції і матрицю порівняння величин витрат і обсягів реалізації продукції. The term of mutual relationship management between enterprises and customers is ravened. The classification of factors that should be considered in the process of planning is proposed. The model of mutual relationship management between enterprises and customers as well as comparing matrix of corporate costs and revenues are developed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Економічний аналіз взаємозв’язків підприємства із споживачами продукції за показниками ефективності та надійності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2007) Коваль, З. О.
    Запропоновано методичні рекомендації щодо здійснення економічного аналізу прямих та опосередкованих взаємозв’язків підприємства із споживачами за показниками ефективності та надійності. In this article methodological recommendations as to economic analysis of direct and indirect relations between a firm and consumers on the basis of indices of efficiency and responsibility are proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціоекологічний підхід до формування та оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств з вартісно-орієнтованим управління
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Коваль, З. О.
    Досліджено місце і роль соціоекологічних аспектів у формуванні та оцінюванні ефективності маркетингових стратегій, а також проаналізовано можливості, переваги і недоліки застосування соціоекологічного підходу до формування і оцінювання ефективності таких стратегій вартісно-орієнтованих підприємств. The article examines the place and role socioekological aspects in the development and evaluation of the effectiveness of marketing strategies, and analyzes the possible advantages and disadvantages of socioekological approach to the development and evaluation of the effectiveness of these strategies cost-oriented enterprises.
  • Thumbnail Image
    Item
    Економічний механізм підвищення ефективності використання залучених коштів громадськими організаціями з метою розвитку підприємництва
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Коваль, З. О.; Коваль, Я. Б.; Хом’як, Р. Л.
    Обґрунтовано необхідність формування економічного механізму підвищення ефективності використання залучених коштів громадськими організаціями з метою розвитку підприємництва в Україні. Проаналізовано наявний стан щодо надходження і використання залучених коштів громадськими організаціями, динаміку і структуру цих коштів. Досліджено ефективність використання цих коштів та можливості їх викoристання для розвитку вітчизняного підприємництва.Запропоновано основні аспекти побудови економічного механізму підвищення ефективності використання залучених коштів громадськими організаціями з метою розвитку підприємництва. The article substantiates the need for the formation of the economic mechanism more efficient use of raised funds community organizations to develop business in Ukraine. Are pointed out problems indicate that use of the capacity of the public and community organizations in the development of business in Ukraine, namely: low public awareness about the prestige and benefits of opening their own business; distrust of the public authorities of the executive power and local self government; low awareness of entrepreneurs and work associations; insufficient level of logistical support and professional training community organizations and passivity community organizations to involve its members, representatives, experts involved in training programs. There is also a large number of problems of the financial plan, namely the decrease in state funding of community organizations, lack of mechanism to finance their statutory activities, as well as their consumer approach to raising funds for the implementation of statutory activities and more. Other problems associated with the formal approach of some managers of state executive authorities and local authorities to implement the provisions of the current legislation, administrative documents executive authorities regulating the work to ensure the participation of public institutions in the formation and implementation of public policy, including policy development. in addition, we have a low level of business confidence in public institutions and the small number of success stories of their cooperation. Separation problems and create conditions for inefficient use of funds raised by community organizations. Also processes the receipt and use of these resources require proper balancing. The article analyzes the current state on receipt and use of funds raised by community organizations, dynamics and structure of these funds. Structure research use of the community organizations during the last three years shows that a significant portion funds raised were repaid by the state or non governmental donors unused or not reflected in the statistical reports. The efficiency of the use of funds raised by community organizations and their possible use for the development of domestic business. The basic conditions of efficiency funds community organizations, namely: establishing a dynamic and multilevel cooperation with their business, their effective support for the development of social enterprises, providing them unbiased reporting in the statistics for the full analysis of the public sector, including for the development of entrepreneurship and more. The basic aspects of building economic mechanism more efficient use of funds raised community organizations for the development of business, objective of which would be a reasonable balancing processes the receipt and use of these funds.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування і оцінювання економічного ефекту діяльності соціально-орієнтованих підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Коваль, З. О.; Коваль, Я. Б.
    Розглянуто процес формування економічного ефекту соціально-орієнтованих підприємств, а також запропоновано методику його оцінювання. Запропоновано заходи підвищення цього ефекту. На основі визначеного переліку відповідних показників розроблено систему оцінювання економічного ефекту від розвитку соціального підприємництва в Україні. In the article the process of economic effect forming of social oriented enterprises, and also the method of his evaluation is offered. The measures of increase of this effect are offered. On the basis of certain list of the proper indexes the system of evaluation of economic effect is developed from realization of social enterprise in Ukraine.
  • Thumbnail Image
    Item
    Основні принципи та зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Коваль, З. О.
    Розроблено методику оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств, виз- начено принципи і зміст процесу оцінювання ефективності маркетингових стратегій з врахуванням вартісної орієнтації підприємств. The method of evaluation of efficiency of marketing’s strategies of enterprises is developed, certainly principles and maintenance of process of evaluation of efficiency of marketing’s strategies taking into account the cost orientation of enterprises.