Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
42 results
Search Results
Item Тенденції розвитку та конкурентна структура ринку целюлозно-паперової продукції України(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Тарасенко, М. В.; Kuzo, N. Ye.; Kosar, N. S.; Tarasenko, M. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityВстановлено, що на українському ринку целюлозно-паперової продукції функціонує велика кількість підприємств, які відчувають гострий дефіцит сировини. Тому підприємствам целюлозно-паперової промисловості необхідно збільшити кількість пунктів приймання макулатури та використовувати інноваційні технології з перероблення соломи для виробництва паперу. З метою підвищення своєї конкурентоспроможності виробники целюлозно-паперової продукції повинні більше уваги приділяти просуванню своїх товарів, зокрема із використанням Інтернету, провести SEO-оптимізацію сайтів, створити промосайти для окремих брендів товарів, призначених для кінцевих споживачів.Item Дослідження галузі металопластикових вікон України та напрями активізації їх виробниками інтернет-технологій(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Яричевська, Я. І.; Kosar, N. S.; Yarychevska, Ya. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ роботі подано результати дослідження вітчизняного ринку металопластикових віконних конструкцій, його ключових характеристик, проведено аналіз галузі металопластикових віконних конструкцій за моделлю М. Портера. Проаналізовано діяльність найбільш відомих вітчизняних і закордонних підприємств-виробників та продавців металопластикових вікон в мережі Інтернет та у соціальних мережах, а також розроблено рекомендації щодо збільшення пізнаваності виробників металопластикових віконних конструкцій у мережі Інтернет, зростання рівня лояльності клієнтів до них, отримання конкурентних переваг за рахунок ведення сторінок в Інтернеті та у соціальних мережах.Item Загрози та перспективи розвитку операторів на ринку світлових нафтопродуктів України(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Косар, Н. С.; Яричевська, Я. І.; Kosar, N. S.; Yarychevska, Ya. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityВиявлено, що ринок світлих нафтопродуктів України, який є імпортоорієнтованим та висококонкурентним, зростає помірними темпами. Загрозами на ньому є світові коливання цін на нафту та її вичерпність, законодавчі обмеження, невисока купівельна спроможність споживачів, збільшення кількості електромобілів. Конкурентними перевагами на ньому є наявність широкої мережі АЗК, сильного бренду, додаткового сервісу та лояльних споживачів. Перспективи подальшого розвитку операторів пов’язані з використанням стратегії диверсифікації.Item Заходи соціально відповідального бізнесу в реалізації концепції маркетингу цінності(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Косар, Н. С.; Яричевська, Я. І.; Kosar, N. S.; Yarychevska, Ya. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityНа основі вивчення статистичної інформації проаналізовано рівень задоволення потреб населення України відповідно до класифікації потреб А. Маслоу та теорії спіральної динаміки. Встановлено, що їх задоволено лише на нижніх рівнях. Рекомендовано заходи соціальної відповідальності компаній, які дадуть їм змогу реалізувати загальнолюдські цінності та потреби людей на вищих рівнях, які надалі об’єднано у чотири групи суспільних потреб, таких як екологія, розвиток, безпека та допомога.Item Дослідження конкурентоспроможності закладів вищої освіти: сутність та диференційований підхід до визначення(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Сулим, Т. А.; Kosar, N. S.; Kuzo, N. Ye.; Sulym, T. A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityНа підставі проведеного аналізу визначено сутність терміну “конкурентоспроможність закладу вищої освіти” на ринку та його головні ознаки. З використанням результатів опитування споживачів, аналізу нормативних документів, що регулюють освітню діяльність та іншої вторинної маркетингової інформації подано основні показники оцінки конкурентоспроможності закладу вищої освіти для споживачів освітніх послуг, системи вищої освіти та суспільства.Item Обґрунтування стратегічних рішень виробників кондитерських виробів на підставі дослідження ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Оприск, О. І.; Kuzo, N.; Kosar, N.; Oprysk, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДослідженням встановлено, що в Україні зростає попит на шоколадні плитки, тому їх виробники повинні оновлювати цю асортиментну групу товарів. На підставі первинної інформації визначено, що сьогодні АТ “Львівська кондитерська фабрика “Світоч” повинно використовувати стратегію інтенсивного розвитку із пропонуванням нових смаків шоколаду чи додатками до нього, підвищеним вмістом какао-бобів, оновленням упакування товару та зміною його ваги залежно від сегмента ринку. Пріоритетні напрями інновацій визначено з використанням методу аналізу ієрархій.Item Маркетингові стратегії газопостачальних компаній(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Капелусь, І. В.; Брухаль, Б. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано конкурентне середовище газопостачальних компаній, проблеми у їх діяльності та обґрунтовані маркетингові стратегії на перспективу.Item Маркетингові дослідження формування споживчих переваг(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Акімова, Л. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Визначено особливості споживчих переваг на ринках товарів широкого вжитку з точки зору кінцевих споживачів і виробників. Проаналізовано існуючі моделі дослідження поведінки споживачів та визначено їхні переваги у разі закупівлі товарів. Запропоновано підходи до побудови моделі прогнозування попиту на товари підприємств-конкурентів з врахуванням споживчих переваг.Item Обґрунтування маркетингової політики інтернет-комунікацій виробників кухонних меблів в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Косар, Н. С.; Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Kosar, N.; Chypak, A.; Kuzo, N.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityОдним із способів досягнення конкурентних переваг виробниками кухонних меблів на ринку України є активізація ними маркетингових комунікацій з використанням Інтернету. Виконане дослідження дало змогу встановити, що з цією метою їм доцільно використовувати SMS- та Viber-розсилку, розробити заходи щодо оптимізації веб-сайту. На підставі зібраної та проаналізованої первинної маркетингової інформації подано основні мотиви, на яких доцільно зосередити свою увагу вітчизняним виробникам кухонних меблів на прикладі ТОВ “ДІОЛІНІ”.Item Аналіз ефективності системи дистрибуції(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто загальні концепції аналізу витрат системи фізичної дистрибуції. Проаналізовано проблеми, що виникають при виборі видів транспорту, способів складування та обробки вантажів. Пропонуються шляхи вирішення цих проблем. The general concepts of the cost analysis of the physical distribution system are considered. Problems of chousing the types of transport, ways of warehousing and processing of cargoes are analyzed. The methods of these problems solving are offered.