Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив процесів згоряння-розширення робочих газів на утворення вібраційних імпульсів від перекладки поршня дизельного двигуна
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Оліскевич, М. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проведено аналіз перекладки поршня дизельного двигуна внутрішнього згоряння. Враховано зміну сили тиску газів за різного характеру процесу розширення робочих газів. Побудовано рівняння, які описують рух поршня, та імітаційну модель в режимі реального часу. Отримано траєкторії руху різних точок поршня залежно від швидкісного режиму двигуна, а також залежно від режиму згоряння-розширення робочої суміші. Дано рекомендації щодо підвищення вірогідності вібродіагностування циліндро-поршневої групи і можливості автоматичного керування процесом згоряння в дизелі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Алгоритм оптимізації транспртних циклів міжміських вантажних перевезень
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Оліскевич, М. С.; Oliskevych, M.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто задачу оптимізації транспортних циклів міжміських велико-гуртових перевезень вантажів, які складаються з декількох поїздок. Запропоновано часову модель у вигляді графу станів транспортної системи, а також алгоритм її впорядкування. Описано можливість пошуку взаємно скоординованих маршрутів довільної кількості транспотних засобів і досягнення мінімального їх простоювання при повному виключенні марних пробігів. Показано, що алгоритм дає гарантований точний розв’язок оптимізаційної задачі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення необхідної кількості автотранспортних засобів у логістичній схемі збуту готової продукції
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Оліскевич, М. С.; Дорош, В. М.
    Розглянуто взаємодію автотранспортних засобів у логістичній схемі доставки готової продукції при різній вантажності автомобілів, залежно від такту транспортного процесу. Побудовано структурні моделі цих схем на прикладі доставки хліба в лотках по торговельних пунктах м. Львова. Отримано кусково-неперервні залежності потрібної кількості автомобілів і максимальної тривалості доставки продукції від такту при різних маршрутах, кількостях навантажувальних постів, вантажностях автомобілів. Визначено критичні значення такту, за яких доцільно якісно змінювати структуру логістичної схеми. Co-operation of vehicles in the logistic scheme of delivery of the prepared products at different lorries load-carry ability is examined depending on tact of transport process. The structural models of these schemes are built on the example of delivery of bread in trays on the trade points of L’viv. The lump-continuous are got to dependence of necessary amount of lorries and maximal duration of delivery of products on tact at different routes, amounts of loading posts, load-carry ability of lorries. The critical values of tact, at which expediently high-quality to change the structure of logistic schemes, are certain.