Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Взаємозумовленість критеріїв оцінювання якості керування системою “двигун-трансмісія” за надлишкового перекриття передач
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Пельо, Р. А.; Pelio, R.; Національний університет “Львівська політехніка”
    З метою удосконалення роботи трансмісії автомобіля проаналізовано перехідні процеси у двигуні під час перемикання передач. Обрано критерії якості оцінювання ефективності процесу перемикання передач у східчастій трансмісії з фрикційними елементами за надлишкового перекриття передач. За єдиним енергетичним критерієм досліджено вплив деяких способів одночасного керування двигуном та трансмісією на роботу буксування фрикційних елементів та відхилення від заданої програми руху.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка досконалості роботи фрикційних елементів трансмісії автомобіля із застосуванням єдиного енергетичного критерію
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Пельо, Р. А.
    Проаналізовано перехідний процес у двигуні за автоматичного перемикання передач у механічній трансмісії автомобіля. Обґрунтовано вибір оптимальної миті та тривалості роботи фрикціонів огляду на паливоощадність та мінімальну роботу тертя фрикційних елементів з обов’язковим дотриманням заданої програми руху автомобіля. The transitional process of the engine passing in automatic gear-shifting of a transmission of the automobile was analyzed. The choice of optimal moment and durations of frictions operation was grounded taking into account fuel frugality and minimal of friction elements performance with required given automobile driving program keeping.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування оптимальних алгоритмів діагностування дизельних автомобільних двигунів
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002) Слюсарчук, Ю. М.; Пельо, Р. А.
    Розглянуто питання побудови оптимальних алгоритмів визначення працездатного стану дизельних автомобільних двигунів на підставі моделі логічного типу. The problem of construction of optimum algorithms definition of an able-bodied condition of diesel automobile engines ground models of a logical type is reviewed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Взаємозумовленість структури рядів передатних відношень та оптимальних законів перемикання ступеневої трансмісії автомобіля
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Гащук, П. М.; Пельо, Р. А.
    Наведено результати досліджень взаємовпливу між параметрами механічної трансмісії автомобіля та оптимальними законами перемикання передач щодо паливної ощадності. У результаті досліджень виявлено характеристику двигуна, яка поряд з іншими дає змогу синтезувати значення структури рядів передатних відношень механічної трансмісії, за яких досягається повний пріоритет вищої передачі над нижчою. Here are the results of the research of interaction between automobile mechanical transmission parameters and gear changing optimal rules that deals with fuel consumption. Results of the research display the engine and other characteristic enable it to synthesize mechanical transmission gear ratio series according to which complete priority of higher gear of over lower is reached.
  • Thumbnail Image
    Item
    Паливовитратна характеристика автомобіля на режимах сповільнення з одночасним перемиканням передач
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Гащук, П. М.; Пельо, Р. А.
    Проаналізовано перехідний процес у двигуні при автоматичному перемиканні передач в механічній трансмісії автомобіля. Обгрунтовано програму роботи фрикціонів з огляду на паливоощадність та дотримання заданої прорами сповільнення автомобіля. The transients in the engine are parsed at an automatic gear-shifting of a transmission of the automobile. Are justified timing and durations of gear-shiftings from the point of view of maintenance of the given program of motion of the automobile and least propellant consumption.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування вибору програми перемикань ступенів в механічній трансмісії під час реалізації заданої програми руху автомобіля
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Гащук, П. М.; Пельо, Р. А.
    Розглянуто питання впливу вибору моментів перемикання передач в механічній трансмісії автомобіля на його енергоощадні властивості за заданої програми руху. Аналізом суміщення характеристик двигуна і трансмісії обґрунтовано оптимальну програму перемикань в трансмісії у заданих умовах експлуатації. The article deals with a problem of the influence of the moments of gear switching choice in automobile transmission on its fluel and economical properties under certain movement programme. The analysis of engin performances and transmission has enabled to determine the optimum program of changeovers in a transmission in the given operation conditions.