Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 16
  • Thumbnail Image
    Item
    Результати експериментальних досліджень балкової залізобетонної прольотної будови моста за етапами реконструкції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Рачкевич, В. С.; Семанів, Л. Я.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Rachkevych, V.; Semaniv, L.; Kvasha, V.; Saliychyk, L.; ПАТ “ДАК “Автомобільні дороги України”, “ДП Івано-Франківський облавтодор”; Служба автомобільних доріг України у Івано-Франківській області; Національний університет “Львівська політехніка”, ГНДЛ-88; Public Company “State Joined-Stock Company “ROADS OF UKRAINE”, Subsidiary Enterprise “Ivano-Frankivsk oblavtodor”; Ivano-Frankivsk Road Service; Lviv Polytechnic National University, GNDL-88
    На мережі державних і місцевих доріг експлуатується значна кількість мостів із збірними або монолітними прольотними будовами малих і середніх прольотів, збудованих за ТП вип. 56. На даний час нормований термін їх експлуатації 25–30 р. перевищений у 2–2,5 рази і вони продовжують експлуатуватись при незадовільних їх експлуатаційних і техніко-економічних показниках. Тому для подальшої нормальної експлуатації вони потребують реконструкції з відновленням нормованих експлуатаційних показників. В даній роботі описана реконструкція одного з таких мостів через р. Прутець Яблунівський на км 218+872 автодороги Мукачеве-Львів. Представлені конструктивні рішення реконструкції, а також аналіз результатів експериментальних досліджень прольотної будови за етапами реконструкції
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження роботи гнучких анкерів в закладних деталях і з’єднаннях залізобетонних конструкцій
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Салійчук, Л. В.
    Наведено результати експериментальних досліджень напружено-деформованого стану і міцності гнучких арматурних анкерів як за групового їх розташування в закладних деталях, так і одиночних, що працюють на зріз, в з’єднаннях залізобетонних конструкцій. Запропоновано розрахункову модель одиночного анкера в бетонному масиві та методику розрахунку його міцності, деформативності і довжини анкерування в бетоні. The results of experimental researches of the tensely-deformed state and durability of flexible anchors of reinforcement are resulted both at group their location in the details of establishments and single, workings on a cut, in connections of constructions of the reinforced concretes. The calculation model of single anchor is offered in a concrete array that method of calculation of his durability, deformations and lengths of anchoring in a concrete.
  • Thumbnail Image
    Item
    Технічні рішення реконструкції моста із збірними залізобетонними попередньо напруженими прольотними будовами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Котенко, В. Т.
    Описані конструктивні рішення наявного моста та варіанти проектних рішень його реконструкції з розширенням мостового полотна монолітною або збірно-моно- літною залізобетонною накладною плитою та підсиленням балок зміною їх статичної схеми з розрізної на багатопрольотну нерозрізну. Наявна прольотна будова залізобетонна, балкова перехресно-ребриста, розрізна за схемою 10×16,8 м з габаритом Г-7+2×0,9 м збудована в 1960–1961 рр. як об’єкт експериментального будівництва з попередньо напружених балок, розроблених в Укрдортранс НДІ (тепер ДерждорНДІ). Реконструкція прольотної будови передбачала її розширення до габариту Г- 10+2×1,0 м (Г-9+2×1,0 м) та підсилення балок на сприйняття нормованих тимчасових навантажень А15 і НК-100. Розглянути два варіанти розширення габариту прольотної будови. Перший – монолітною залізобетонною накладною плитою з одночасним підсиленням балок влаштуванням з обох зовнішніх сторін добетонованих контурних ребер і зміною статичної схеми з розрізної на нерозрізну. Другий варіант передбачав розширення прольотної будови збірно-монолітною накладною плитою з заміною крайніх, найбільш ушкоджених наявних балок новими збірними балками з односторонніми консольними звісами полиці та одночасною зміною статичної схеми залишених балок з розрізної на нерозрізну. The existing bridge designs and variations of design decisions reconstruction of the bridge expansion monolithic or precast-monolithic concrete slab and enhancement bill beams change their static circuit with a split on a continuous are described. The existing span structure reinforced concrete, ribbed beam cross-cutting scheme 10 × 16,8 m clearance Г-7 + 2 × 0,9 m was built in 1960–64 years as a pilot facility construction of prestressed beams by Ukrdortrans NDI (now DerzhdorNDI). Reconstruction span structure included its extension to clearance Г -10 + 2 × 1,0 m (Г -9 + 2 × 1,0 m) and reinforcement bars on the perception of the normative temporal loads A15 and HK-100. Consider two options for expanding dimensions span structure monolithic concrete slab while strengthening beams, arranging on both sides external contour edges and changing from static circuit on a continuous split. The second option involved the extension span structure prefabricated monolithic slab with extreme replacing most existing damaged beams with new sided console racks and simultaneous change of the static scheme of girders substituted on a continuous split.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження бездіафрагмової прольотної будови моста під час реконструкції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Рачкевич, В. С.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.
    Описано методику і результати статичних випробувань залізобетонної бездіафрагмової прольотної будови до та після реконструкції. Тechnique and results of static tests of reinforced concrete without-diaphragm span structure before and after reconstruction are described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментально-теоретичне обґрунтування взаємодії групових анкерів з оточуючим бетоном під час зсуву
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Салійчук, Л. В.
    Описано результати випробувань закладних деталей з різними типами анкерів за дії зсувальної сили, а також теоретичне обґрунтування їхньої взаємодії з бетонною основою. The results of tests of embedded details with the different types of anchors at an action of shear force are described, and theoretical foundation of their interactions with concrete basis.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості реконструкції залізобетонних однопрольотних малих мостів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Тузяк, А. А.
    Подано приклади реконструкції малих залізобетонних мостів з розширенням габариту монолітною плитою і підсиленням балок зміною статичної схеми з вільнообпертої на защемлену на опорах. Examples of reconstruction of small concrete bridges with extension dimension by monolithic slab and strengthening beams, change static scheme are described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Випробування статичним вдавлювальним навантаженням буронабивної палі фундаментів надшахтної будівлі технологічного комплексу головного ствола шахти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.
    За результатами натурних випробувань вдавлювальним статичним навантаженням визначено несучу здатність залізобетонної буронабивної палі та фактичні вертикальні переміщення під час розрахункового навантаження. Одержані дані використані під час проектування фундаментів надшахтної будівлі, що окремо стоять. According to the results of field tests of pushing a static load bearing capacity of reinforced concrete determined borestuffing piles and vertical movement of the actual counting exercise. The obtained data used in the design of individually standing foundations pithead.
  • Thumbnail Image
    Item
    Реконструкція мостів під час капітального ремонту автодороги Львів–Краковець за програмою підготовки до Євро-2012
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Кваша, В. Г.; Ковальчик, Т. П.; Полець, В. М.; Салійчук, Л. В.
    Описано конструкцію існуючих мостів, їх технічний стан та конструктивні рішення реконструкції з розширенням і одночасним підсиленням прольотних будов залізобетонною накладною плитою та зміною статичної схеми з балкової розрізної на рамну. The construction of existent bridges, them technical state and structural decisions of reconstruction with expansion and strengthening of span structures by the reinforced-concrete superimposed flag with change of static scheme from a beam on a frame are described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Порівняльний аналіз розрахункових моделей плитної нерозрізної залізобетонної косої в плані прольотної будови до та після розширення накладною плитою
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2011) Рубаха, М. В.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.
    Подано результати аналізу розрахункових моделей для розрахунку залізобетонної збірно-монолітної косої в плані прольотної будови до та після розширення залізо- бетонною накладною плитою. The results of analysis of calculation models for the calculation of reinforced-concrete precast-monolithic slanting in a plan span structure to and after expansion the reinforcedconcrete superimposed plate are presented.
  • Thumbnail Image
    Item
    Технічний стан та реконструкція автодорожніх мостів з прольотними будовами із збірних залізобетонних пустотних плит
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2011) Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Тузяк, А. А.
    Описано результати випробувань, методику розрахунку, технічний стан та ефективні способи реконструкції прольотних будов із збірних залізобетонних попередньо напружених пустотних плит. The principles of methostructure formation of self-compacting concretes with polycarboxylate admixtures and microfillers, which are characterized by improved exploitive properties such as high strength, corrosion resistance and decreasing shrinkage in air condition of hardening were stated.