Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціально-етичний маркетинг як стратегічний фактор діяльності небанківських фінансових установ
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Таранський, І. П.; Сорока, М. В.; Саталкін, С. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Аналізуються сучасні тенденції та особливості розвитку небанківських фінансових установ на українському фінансовому ринку. Розглядаються доцільність і перспективи застосування ними соціальної концепції маркетингу як передумови забезпечення конкурентних переваг. Акцент зроблено на проблемах впровадження соціально-етичного маркетингу як засобу підвищення ефективності діяльності суб’єктів цієї сфери.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові аспекти діяльності інвестиційно-фінансових груп
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Таранський, І. П.; Сорока, М. В.; Кіндій, М. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто сучасні тенденції та особливості, проблеми та перспективи інвестиційного процесу в Україні. Розкрито суть системи недержавного пенсійного забезпечення та механізму спільного інвестування. Проаналізовано аспекти підвищення ефективності функціонування інвестиційно-фінансових груп у нестабільному ринковому середовищі шляхом активного впровадження принципів маркетингу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формалізація логістичних систем
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Сорока, Л. А.; Вознюк, І. П.; Саталкін, С. С.; Сорока, М. В.
    Пропонується метод для кількісної оцінки логістичної системи з врахуванням конфлікту цілей її окремих суб’єктів, критерієм якої є кінцевий результат реалізації системи “певний товар, в певному місці, в певний час за оптимальну ціну”. Метод придатний для кількісної оцінки підсистем логістичної системи, а також системи загалом. It is suggested a method for quantitative appraisement of system with consideration a conflict of aims its separate subjects. The criterion of this system is a final result of system’s realization - “some product, at some place, at some time for optimum price”. The method is suitable for quantitative dimension of logistical sub-systems and logistical system on the whole.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингове забезпечення діяльності академічних бізнес-інкубаторів як осередків малого бізнесу
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Сорока, М. В.; Петрик, І. В.
    Розглянуто рівень інноваційного розвитку України та проаналізовано основні проблеми, розкрито сутність академічного підприємництва. Висвітлено специфіку інструментів підтримки академічного підприємництва. Розроблено систему заходів маркетингового забезпечення діяльності академічних бізнес-інкубаторів як осередків малого бізнесу. The article analyzes the level of innovation development of Ukraine and its’ main problems, the essence of academic entrepreneurship. The specific tools of support of academic entrepreneurship are displayed. The system of measures of marketing supporting of the academic business incubation centers is designed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення параметрів локалізації логістичного центру
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Сорока, М. В.; Дриль, О. І.; Янковська, Л. А.; Шевців, Л. Ю.
    Висвітлено спробу верифікації і систематизації знань на тему організації та принципів локалізації логістичних центрів. Проаналізовано польський досвід у цій сфері, спираючись на логістичні витрати та перебіг головних транспортних коридорів, які проходять через Польщу. The article highlights the authors’ attempt to verify and systematization of knowledge about the organization and localization of the principles of logistics centers. Analysis of the Polish experience in this field, based on logistics costs and the progress of major transport corridors that pass through Poland.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг відносин у системі “Промислове підприємство – інвестор”
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Сорока, М. В.; Мельниченко, О. С.; Мархевка, І. І.
    Висвітлено особливості та роль концепції маркетингу відносин у стратегії комунікацій промислового підприємства з наявними та потенційним інвесторами. Розглянуто переваги цієї концепції над іншими формами взаємодії у системі “промислове підприємство – інвестор” та адаптовано її до процесу формування ресурсно-інфраструктурного забезпечення інвестиційної діяльності в умовах ІРО (Initial Public Offering). The article is devoted to problems of describing of features and role of conception of the relationship marketing in strategy of communications of industrial enterprise with existent and potential investors. Advantages of this conception are considered above other forms of cooperation in the system “industrial enterprise – investor” and it is adapted to the process of forming resource-infrastructural providing of investment activity in the conditions of IPO (Initial Public Offering).
  • Thumbnail Image
    Item
    ІРО як механізм залучення інвестицій
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Сорока, М. В.
    Обґрунтовано доцільність виходу українських підприємств-емітентів на іноземні фондові ринки для залучення інвестиційного капіталу. Проаналізовано причини підвищення уваги до первинного публічного розміщення акцій (ІРО). Висвітлюються основні переваги і недоліки ІРО, що здійснюються українськими підприємствами на західних фондових біржах, а також у межах України (на біржі ПФТС). Запропоновано конкретні заходи рекомендаційного характеру для налагодження ефективної взаємодії між професійними учасниками фондового ринку з приводу реалізації ІРО. The expediency of an exit of the Ukrainian enterprises – emitters on the foreign share markets is proved with the purpose of attraction of the investment capital. The reasons of increase of attention to іnіtіal public offering (ІРО) are analyzed. The basic advantages and lacks of ІРО carried out by the Ukrainian enterprises on western stock exchanges and in borders of Ukraine are covered. The measures of recommendatory character concerning debugging effective interaction between the professional participants of the share market concerning realization ІРО are offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістика в системі інвестиційного контролінгу машинобудівного підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Сорока, М. В.
    Обґрунтовано доцільність застосування логістичних підходів до управління інвестиційними грошовими потоками машинобудівного підприємства щодо оптимального перерозподілу інвестиційних ресурсів. Враховано специфіку машинобудування та відповідно рівень інвестиційних потреб машинобудівного підприємства у сучасних умовах. Запропоновано організацію системи інвестиційного контролінгу машинобудівного підприємства, обґрунтовано в ній значення логістики. Висвітлено суть індикаторів і алгоритм розв’язку задачі лінійного програмування, що доцільно застосовувати для моніторингу динаміки розвитку інвестиційної діяльності машинобудівного підприємства. In the article expedience of application of the logistic going near the management of machine-building enterprise investment cash flows, in particular in the context of optimum redistribution of investment resources is grounded. The specifiс of engineer and accordingly level of investment necessities of machine-building enterprise is taken into account in modern conditions. Organization of the system of investment controlling of machine-building enterprise is offered, the role of logistic is grounded in it. Essence of indicators and algorithm of decision of task of the linear programming is reflected, that it is expedient to apply for monitoring of dynamics of development of investment activity of machine-building enterprise.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інвестування в людський капітал промислового підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Сорока, М. В.; Леонова, С. В.
    Висвітлено проблему формування людського капіталу на промисловому підприємстві активізацією інвестиційних зусиль. Розглянуто і проаналізовано категорійний апарат, що використовується під час вивчення теоретичних та практичних аспектів управління людськими засобами на мікрорівні. Обґрунтовано доцільність інвестицій у людський капітал промислового підприємства у довготерміновій перспективі. In the article the problem of forming of human capital on an industrial enterprise by activation of investment efforts is described. A categorical apparatus of management of human resources is considered and analyzed on a micro level. The expedience of investments in the human capital of industrial enterprise in a long-term prospect is grounded.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності промислового підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Сорока, М. В.
    Висвітлено актуальність виконання маркетингових досліджень у контексті здійснення українським промисловим підприємством інвестиційної діяльності. Доведено, що застосування маркетингового інструментарію (SWOT-аналізу, бенчмаркінгу, маркетингових досліджень) та економіко-математичних методів дає змогу істотно зменшити ризики участі потенційних інвесторів у конкретному бізнесі. Окреслено основні аспекти адаптації традиційних засобів маркетингу до дослідження та оцінки інвестиційних процесів. Обґрунтовано доцільність зміцнення інвестиційної привабливості на засадах маркетингу. In the article it is described an urgency of carrying out of marketing researches in a context of realization by the Ukrainian industrial enterprise of its investment activity It is proved, that application of marketing tools (the SWOT-analysis, benchmarking, marketing researches) and economic-mathematical methods enables to reduce risks of participation of potential investors in concrete business. The basic aspects of adaptation of traditional means of marketing to research and estimations of investment processes are shown. The expediency of strengthening of investment appeal on principles of marketing is proved.