Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
38 results
Search Results
Item Розвиток логістики на вітчизняному ринку: питання теорії, практики, освіти(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Чухрай, Н. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Аналізуються сучасні тенденції розвитку європейського та вітчизняного ринку логістичних послуг. Досліджується аутсорсинг як ключовий чинник розвитку сучасної логістики. Розглянуті основні відмінності між ланцюгом поставок та логістичною мережею. На закінчення автор окреслює основні напрями підготовки сучасних менеджерів з логістики.Item Дослідження маркетингової поведінки головних суб’єктів ринку металопластикових вікон(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Лаганін, В. О.; Чухрай, Н. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Подано характеристики ринку металопластикових вікон України, проаналізовано специфіку, тенденції та перспективи його розвитку. Досліджено ринок за п’ятьма силами за М. Портером. Проведено аналітичний огляд особливостей реалізації маркетингових стратегії та інструментів, які використовуються головними учасниками досліджуваного ринкового сегменту. Дослідження дало можливість виявити спільні ознаки і деякі розбіжності параметрів регіональних ринкових сегментівItem Моделювання поведінки організації-споживача на логістичних засадах(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Чухрай, Н. І.; Кіндій, М. В.; Когут, Р. Я.; ДУ “Львівська політехніка”Розглядаються особливості поведінки організацій-споживачів та фактори, які впливають на процес прийняття рішення про придбання товарів промислового призначення організаціями-споживачами.Item Вища освіта як чинник побудови в Україні економіки, що спирається на знання(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Чухрай, Н. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Виконано кількісне оцінювання системи вищої освіти в Україні з позиції глобальної конкурентоспроможності. Доведено кореляцію між рівнем освіти і розвитком країни. Проаналізовано якісний рівень системи вищої освіти в Україні з позиції глобальної конкурентоспроможності. Ідентифіковано основні проблеми освітнього сектору України та напрями їх подолання у контексті трансформації української економіки в економіку, побудовану на знаннях.Item Глобалізація та науково-технологічна безпека країни(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Чухрай, Н. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто проблеми науково-технологічної безпеки країни, проаналізовано її основні показники. Автор окреслює пріоритети технологічного розвитку країн ЄС і пропонує заходи із стимулювання інноваційного розвитку України з метою швидкої інтеграції до ЄС. The paper deals with the problem of scientific technological safety of Ukraine and Poland, analyses its main indicators. The author shows the priorities of the technological development of the European Union and proposes a number of measures to stimulate innovation processes in Ukraine with the aim of its integration in the EU in the near feature.Item Логістична трансформація інновації під час створення споживчої вартості(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Чухрай, Н. І.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуті процеси та система логістичної трансформації інновації в аспекті створення вартості для клієнта. Розкриті принципи логістичної циркуляції та роль інноваційної діяльності у цій циркуляції. The processes and system of Logistics transformation of innovation in added value creation are considered in the article. The principles of Logistics circulation and the role of innovation activity in this circulation are investigated.Item Оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Чухрай, Н. І.; Коваль, З. О.; Chukhray, N. I.; Koval, Z. O.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National UniversityРозкрито концепцію, зміст та принципи оцінювання ефективності маркетингової стратегії відповідно до етапу життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства. Обґрунтовано застосування відповідних показників та методів оцінювання ефективності маркетингової стратегії на цих етапах. Встановлено відповідність між характером маркетингових стратегій та етапами життєвого циклу підприємства.Item Маркетинг і логістика в інноваційному розвитку підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Чухрай, Н. І.Розглянуто питання інноваційного розвитку промислових підприємств на засадах маркетингу і логістики. Досліджено напрямки удосконалення маркетингового і логістичного забезпечення процесів створення, адаптації та дистрибуції інновації. The article deals with the research of innovation and logistics processes and their influence on the new product’s success on the market. An organizationally economic mechanism of the improvement of marketing and logistic maintenance of the creation, development and distribution of innovation is suggested.Item Партнерський маркетинг у постачанні: світовий і вітчизняний досвід(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Чухрай, Н. І.; Хтей, Н. І.; Патора, Р.Розглядаються теоретичні засади партнерського маркетингу у сфері постачання промислових підприємств. Проаналізовано результати маркетингового дослідження рівня співпраці промислових підприємств Львівщини з постачальниками. Обгрунтовано можливі переваги і недоліки налагодження партнерських стосунків з постачальниками. Theoretical principles of partnership marketing in the supply sphere are considered. The results of the marketing research of the level of the collaboration with the suppliers are analyzed. The main advantages and disadvantages of forming partnership are investigated.Item Концепції формування ринку інновацій(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Чухрай, Н. І.Розглядаються основні концепції формування ринку інновацій, а саме концепція попиту і концепція пропозиції. Дається характеристика лінійної моделі інноваційного процесу, оцінюються основні переваги та обмеження моделі. Пропонується об’єднана модель інноваційного процесу, яка враховує обидві концепції. The basic conceptions of the innovation market forming, namely demand conception and suggestion conception, are considered in the article. The author gives us the estimation of linear model of innovation process and investigates main advantages and disadvantages of this model. The author offers league model of innovation process, which takes into account principles of the both conceptions.