Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Механізм формування фінансових результатів маркетингової діяльності підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Шевців, Л. Ю.
    Розглядаються теоретичні та методичні аспекти визначення основних фінансових показників маркетингової діяльності підприємства та вплив факторів макро- і мікросередовища, що визначають їх динаміку. The theoretical and methodological aspects of major finantial activities determination in marketing activity of the enterprise and the influence of macro- and microsphere, that determine their dynamics.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтеграція управлінських завдань в логістичному ланцюгу поставок
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Шевців, Л. Ю.
    Розглянуто питання інтеграції концепцій менеджменту, маркетингу і логістики в реалізації завдань ланцюгом поставок. Викладено тенденції розвитку логістичного управління підприємством. The article deals with the research intégrations of consetions in management, marketing and logistics in réalisations works in logistic supply chain are proposed . The tendencies of development of logistical management of enterprise are outlined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціально-відповідальний маркетинг: реалії та перспективи впровадження
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Леонова, С. В.; Шевців, Л. Ю.
    Проаналізовано основні аспекти впровадження концепції соціально-відповідального маркетингу на вітчизняних підприємствах. Досліджено поняття “істотні питання” соціально-відповідального маркетингу та подано їх класифікацію. Ідентифіковано напрями реалізації соціально-відповідальних заходів у межах кожного елемента комплексу маркетингу для підприємства енергетичної галузі. The basic aspects of introducing the concept of socially responsible marketing to domestic enterprises. The concept “significant issues” socially responsible marketing and filed their classification. Identified areas of implementing socially responsible activities within each element of the marketing mix for the company's energy sector.
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення параметрів локалізації логістичного центру
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Сорока, М. В.; Дриль, О. І.; Янковська, Л. А.; Шевців, Л. Ю.
    Висвітлено спробу верифікації і систематизації знань на тему організації та принципів локалізації логістичних центрів. Проаналізовано польський досвід у цій сфері, спираючись на логістичні витрати та перебіг головних транспортних коридорів, які проходять через Польщу. The article highlights the authors’ attempt to verify and systematization of knowledge about the organization and localization of the principles of logistics centers. Analysis of the Polish experience in this field, based on logistics costs and the progress of major transport corridors that pass through Poland.
  • Thumbnail Image
    Item
    До питання вибору постачальників промислового підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Ільчук, П. Г.; Шевців, Л. Ю.; Сопільник, Р. Л.
    Досліджено результативність методів вибору постачальників підприємства, які об’єднані загальною назвою DEA (Data Envelopment Analysis) і ґрунтуються на оцінюванні відносної ефективності діяльності постачальників. The productivity of methods of a choice of the suppliers of the enterprise is investigated. These methods are identified by the general name DEA (Data Envelopment Analysis) and are based on an estimation of relative efficiency of activity of the suppliers.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ідентифікування та оцінювання економічних ефектів від зміни обсягу і структури логістичних витрат
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Шевців, Л. Ю.
    Розкрито сутність методичних рекомендацій із ідентифікування та оцінювання ефекту фінансової стійкості машинобудівного підприємства під впливом зміни логістичних витрат. Запропоновані методичні рекомендації передбачають: графічну схему впливу логістичних витрат на фінансову стійкість машинобудівних підприємств; взаємозв’язки між видами і станами досліджуваних ознак під час ідентифікування ефектів від зміни обсягу і структури логістичних витрат; комбінації змін станів логістичних витрат та показників фінансової стійкості машинобудівних підприємств, а також класифікацію цих комбінацій. In the article essence of methodical recommendations is exposed from authentication and evaluation of effect of change of financial firmness of machine-building enterprise under act of change of logistic charges. Offered methodical recommendations include: graphic chart of influence of logistic charges on financial firmness of machine-building enterprises; intercommunications between kinds and states of the probed signs during authentication of effects from the change of volume and structure of logistic charges; combinations of state of logistic charges and indexes of financial firmness of machine-building enterprises transitions, and also classification of these combinations.