Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Музейні сувеніри як поліаспектне явище
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Курдина, Юлія; Kurdyna, Yuliia; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті зроблено спробу проаналізувати музейний сувенір як багатоаспектне явище. З одного боку, сувеніри є можливістю додаткового прибутку завдяки бажанню туристів (відвідувачів) отримати матеріальний спогад про відвідане місце, з іншого – це хороший інструмент для створення та реклами власного бренду; зрештою, музейні сувеніри пов’язані із культурним туризмом. Беручи до уваги досвід інших країн, запропоновано кілька кейс-практик, які найдієвіші для виготовлення популярного асортименту музейних сувенірів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Квазітермін у рекламному тексті: конотативний компонент значення
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Михайлович, Ольга; Українська академія друкарства ім. Івана Федорова
    Розглянуто конотативний аспект значення терміна в неспеціальному мовному оточенні. Дослідження проведено на основі рекламних текстів, які є потужним каналом проникнення термінологічної лексики в загальновживану. Здійснено спробу з’ясувати фактори набуття квазітермінами конотативності, а також визначити найпоширеніші типи конотацій квазітерміна в рекламному повідомленні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування маркетингової політики інтернет-комунікацій виробників кухонних меблів в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Косар, Н. С.; Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Kosar, N.; Chypak, A.; Kuzo, N.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Одним із способів досягнення конкурентних переваг виробниками кухонних меблів на ринку України є активізація ними маркетингових комунікацій з використанням Інтернету. Виконане дослідження дало змогу встановити, що з цією метою їм доцільно використовувати SMS- та Viber-розсилку, розробити заходи щодо оптимізації веб-сайту. На підставі зібраної та проаналізованої первинної маркетингової інформації подано основні мотиви, на яких доцільно зосередити свою увагу вітчизняним виробникам кухонних меблів на прикладі ТОВ “ДІОЛІНІ”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингова оцінка детермінант регіональних сегментів світового ринку ресторанних послуг
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Львівський торговельно-економічний університет; Львівський державний університет фізичної культури імені І. Боберського
    Досліджено світовий ринок ресторанних послуг та його найбільші регіональні сегменти, встановлено основні тенденції розвитку. Здійснено маркетингову оцінку основних детермінант регіональних сегментів світового ринку ресторанних послуг. Визначено рейтинг 25 країн за обсягами продажів у світовій ресторанній індустрії. Проаналізовано динаміку і якісні зміни кон’юнктури ринку ресторанних послуг в домінуючих країнах. Розглянуто чинники, що впливають на перспективи розвитку світового ринку ресторанних послуг в сучасних умовах.