Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблема формування місії університету в правовому дискурсі освітньої парадигми
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-26) Кучеренко, Наталія; Kucherenko, Natalia; Кучеренко, Наталья; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто проблему формування місії університету в правовому дискурсі освітньої парадигми. Аналіз сучасних європейських та вітчизняних тенденцій університетів засвідчив актуальність переходу від простої поінформованості чи навіть просвітництва на вищий рівень формування компетентності майбутніх фахівців. Нині актуальна така система університетів, суть якої ґрунтується на якісних знаннях, компетенціях, педагогічних новаціях, розвиткові власної компетентності. Визначальними ознаками інноваційного розвитку освіти є: побудова навчання в контексті безперервного процесу; формування напряму на створення для студентів можливостей займати не стільки активну, скільки ініціативну позицію у навчальному процесі; сприяння студентам не лише в засвоюванні матеріалу, а й у пізнанні світу, самостійному пошуку відповіді, не сприйманні знайденого як безперечної істини, активний діалог з ними. Для інноваційного типу освіти характерні універсальність, комплексність, що забезпечує основу сучасного світогляду про єдність ноосфери, соціосфери і психосфери.
  • Thumbnail Image
    Item
    Академічнамобільність як стратегічна варіація українського студентства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гарасимів, Богдан; Harasymiv, Bohdan; Гарасымив, Богдан; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Входження України у європейські та загальносвітові процеси зумовлює транс- формацію соціокультурної парадигми й створюють нові моделі соціального буття сучасного студентства. Впровадження нових методів студентських обмінів та підтримання індивідуальної мобільності з боку держави створює новітній підхід у сприянні економічного зросту країни, політичній стабільності та соціальній збалансо- ваності громадян. Проаналізовано сучасний стан української освіти в умовах впливу глобалізаційних процесів, розвиток академічної мобільності в Україні та охаракте- ризовані зовнішні та внутрішні проблеми, що впливають на вітчизняну освіту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління якістю професійної освіти як сучасний тренд підвищення конкурентоспроможності майбутнього спеціаліста
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Драчук, Ю. З.; Заміховський, Л. М.; Сав’юк, Л. О.; Drachuk, Y. Z.; Zamihovskyy, L. M.; Savyuk, L. O.; Інститут економіки промисловості НАН України; Національний технічний університет нафти і газу, м. Дрогобич; Institute of Industrial Economics of NAS of Ukraine; National Technical University of Oil and Gas
    Проаналізовано структурно-функціональні особливості системи вищої освіти як невід’ємної складової національного виробництва та суспільно-державного устрою країни. Доведено, що існуючі методи і алгоритми оцінки якості роботи професорськоговикладацького та студентського складу вищого методи навчального закладу є ключовими у вирішенні даної проблеми, які і сьогодні є нестандартизованими та потребують всебічного аналізу та дослідного впровадження. Розглянуті методичні та практичні підходи визначення комплексних показників якості вищої освіти на основі виділення ключових груп показників якості та теоретичних положень кваліметрії.
  • Thumbnail Image
    Item
    Модернізація національної системи освіти у контексті сучасного євроінтеграційного поступу України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Парпан, Уляна; Parpan, Ulyana; Парпан, Ульяна; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Аналізуються модернізаційні процеси національної системи освіти у контексті сучасного євроінтеграційного поступу України. На основі аналізу нормативно-правових документів та тематичної літератури визначено стратегічні цілі: всебічний розвиток освіти, посилення її впливу на економічне зростання і рівень життя населення, сприяння прискореному розвитку НТП, і насамперед фундаментальної науки, забезпечення соціальної функції держави через оптимізацію соціальних програм. Доведено, що вища освіта визнається фундаментом людського розвитку та прогресу суспільства, а також виступає гарантом індивідуального та суспільного розвитку, що створює інтелектуальний, духовний та виробничий потенціали суспільства.