Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Process management of HR manager’s work digitalizing at the enterprise
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2022-03-01) Сватюк, О.; Гавран, М.; Бурда, А.; Svatiuk, O.; Havran, M.; Burda, A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Академія Замосця; Lviv Polytechnic National University; Academy of Zamosc
    Розглянуто впровадження чат-бота як важливого елемента цифровізації роботи HR-менедже- ра. Використано метод порівняльного аналізу теоретико-методологічних пріоритетів серед трендів цифровізації роботи HR-менеджера; метод абстрактно-логічного узагальнення питань цифровізації й напрямів упровадження проєкту чат-бота в телеграм-каналі підприємства; метод аналогій щодо розв’язання управлінських завдань у кадровій роботі. Досліджено процеси роботи HR-менеджера та сформовано напрями їхнього практичного застосування на підприємстві. Зокрема, розроблено проєкт чат-бота, який виконує одну із функцій рекрутера та є складовою корпоративної цифров- ізації підприємства. Також це дослідження та рекомендації можна підлаштувати під різні відпо- відні бізнес-процеси. Наукова новизна дослідження полягає в: обґрунтуванні основних пріори- тетних напрямів планування та організації процесу цифровізації HR-менеджера; розробленні чат-бота для оптимізації роботи із питань пошуку персоналу підприємства; створенні практич- них рекомендацій щодо цифрової трансформації бізнес-процесу (оптимізації роботи менеджера з питань пошуку персоналу) з питань набору персоналу. Цифрові технології оптимізують велику кіль- кість рутинних завдань. HR-менеджер із питань набору персоналу на підприємстві онлайн займаєть- ся: проведенням співбесід у чат-боті, веде кадровий облік у хмарному середовищі, здійснює адаптацію та навчання персоналу із використанням moodle, zoom, teams, організовує заходи із підвищення кадрової культури та збільшення цінностей.
  • Thumbnail Image
    Item
    Чат-боти як інструмент для популяризації матеріалів ЗМІ
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-21) Мудра, Ірина; Кухарська, Олександра; Mudra, Iryna; Kukharska, Oleksandra; Національний університет “Львівська політехніка”; Інтернет-ЗМІ “Matrix”; Lviv Polytechnic National University
    Розвиток соціальних мереж, персоналізованих помічників, чат-ботів та обчислювальних алгоритмів примушує ЗМІ замислитись над новими перспективами роботи. Користувачі давно відійшли від формату отримання інформації через один канал. Сьогодні аудиторія споживає контент через різні канали, від паперових носів до отриманням даних через окуляри віртуальної реальності. За цих умов журналістика повинна експериментувати, адже ніхто не може передбачити траєкторію подальших трансформацій медіасистеми. Бот-програми стали незамінними помічниками для редакцій ЗМІ. Чат-боти – це спеціально запрограмовані комп’ютерні програми, котрі працюють за певним алгоритмом дій. Нині є основні види бот-програм – прості та розумні. За допомогою них можна швидко публікувати пости у соціальних мережах та месенджерах, шукати найпопулярніші теми, оперативно відповідати на запитання аудиторії, відслідковувати реакцію на дописи тощо. А також розумні програми можуть написати журналітський матеріал. І працюють вони 24/7 та опрацьовують велику кількістю інформації протягом декількох секунд. Такі бот-програми дають додаткові інструменти для мас-медіа, котрі полегшують та оптимізовують роботу журналістів. Перші бот-програми були створені ще у 60–70 рр. XX ст. А в месенжерах чат-боти були наприкінці 90 рр. XX ст. – ICQ. Проте значний поштовх для використання та розвитку чат-ботів став месенджер Telegram, який має цілу ботоферму. Такі програми мають перспективи, тому редакції провідних ЗМІ вкладають кошти у створення та навчання таких ботів, адже вони оптимізують редакційні процеси. У досліджені аналізуємо перспективи використання ЗМІ чат-ботів для поширення та популяризації своїх матеріалів та оптимізації редакційних процесів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Система обміну повідомленнями та опрацювання даних еколого-природничих спільнот
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Кунанець, Наталія Едуардівна; Жмуркевич, Орест; Kunanets, Nataliia; Zhmurkevich, Orest; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Із урахуванням розвитку технологічних інструментів проаналізовано інформаційні системи, які для комунікації із користувачем використовують онлайн-застосунки для обміну повідомленнями. Зазначено, що цей процес у розробленій системі підтримки прийняття рішень для обліку та опрацювання даних еколого-природничих спільнот раціональніше реалізовувати за допомогою чат-бота як програмованого застосунку, у якому використовується запропонований алгоритм взаємодії із користувачем. Інформацію бот надає у вигляді текстових або аудіоповідомлень. Перевагою вибраної концепції подання інформації є зручність та мобільність використання розробленого онлайн-застосунку для обміну повідомленнями на різних платформах: на стаціонарних комп’ютерах, на смартфонах, на планшетах тощо. Однією зі сфер застосування розробленої системи підтримки прийняття рішень із інтеграцією чат-бота в онлайн-застосунку для обміну повідомленнями є управління еколого-природничими спільнотами, зокрема садовим кооперативом.