Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 13
  • Thumbnail Image
    Item
    Онлайнфандрайзинг як основний інноваційний інструмент неприбуткових організацій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Білик, І. І.; Bilyk, I. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті досліджується динаміка розвитку онлайнфандрайзингу в українських неприбуткових організаціях, аналізуються його інструменти та особливості, описуються основні тенденції використання онлайнтехнологій, досліджено нові формати, можливості, ефективні інструменти розвитку неприбуткового сектору та визначено процеси, що необхідні для ефективного функціонування неприбуткової організації в умовах цифровізації, що пов’язані з переходом в онлайнформат. Проаналізовано світовий досвід різноманітних моделей щодо застосування та використання онлайнтехнологій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження галузі металопластикових вікон України та напрями активізації їх виробниками інтернет-технологій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Яричевська, Я. І.; Kosar, N. S.; Yarychevska, Ya. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У роботі подано результати дослідження вітчизняного ринку металопластикових віконних конструкцій, його ключових характеристик, проведено аналіз галузі металопластикових віконних конструкцій за моделлю М. Портера. Проаналізовано діяльність найбільш відомих вітчизняних і закордонних підприємств-виробників та продавців металопластикових вікон в мережі Інтернет та у соціальних мережах, а також розроблено рекомендації щодо збільшення пізнаваності виробників металопластикових віконних конструкцій у мережі Інтернет, зростання рівня лояльності клієнтів до них, отримання конкурентних переваг за рахунок ведення сторінок в Інтернеті та у соціальних мережах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цифровий маркетинг та соціальні мережі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Уголькова, О. З.; Ugolkova, O. Z.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено стан та особливості цифрового маркетингу в сучасних умовах діяльності підприємств. Важливим аспектом роботи є аналіз ролі соціальних мереж як одного із найважливіших маркетингових інструментів. Виокремлено особливості використання таких соціальних мереж, як Facebook та Instagram, для підтримки бренда та розвитку бази потенційних клієнтів. Виявлено найефективніші способи використання соціальних мереж як маркетингового інструменту, а також охарактеризовано основні тенденції та нововведення у використанні соціальних мереж, що будуть найзначущішими для маркетологів у 2021 та 2022 рр., із огляду на розвиток цифрових технологій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Реклама в інтернеті: теоретичний аналіз та особливості
    (Видавництво Львівської політехніки) Мальчик, М. В.; Адасюк, І. П.; Malchyk, M.; Adasiuk, I.; Національний університет водного господарства та природокористування; National University of Water and Environmental Engineering
    Проаналізовано основні показники ринку інтернет-реклами в Україні та визначено найпопулярніші види реклами у мережі. Розкрито основні завдання інтернет-реклами як важливого інструменту маркетингової стратегії для будь-якого виду діяльності. Удосконалено класифікацію реклами в інтернеті, основні види згруповано за одинадцятьма виділеними ознаками. Розкрито сутність кожного виду реклами, теоретичне розуміння яких дасть змогу рекламодавцю прийняти ефективне рішення щодо доцільності застосування рекламних інструментів, налаштувань, мінімізації ризиків у просуванні, раціонального використання рекламного бюджету, підвищення результативності після завершення показу. Також здійснено порівняльну оцінку та виділено особливості найпопулярніших видів реклами, розкрито переваги та недоліки інтернетреклами з метою удосконалення її теоретичного аналізу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Регламентація процесу подання Львівської політехніки у WWW шляхом розміщення новинного інформаційного наповнення на офіційному веб-сайті університету
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Березко, Олександр; Жежнич, Павло; Левченко, Олександр; Зуб, Христина; Berezko, Oleksandr; Zhezhnych, Pavlo; Levchenko, Oleksandr; Zub, Khrystyna; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано новинне інформаційне наповнення офіційного веб-сайта Львівської політехніки та можливостей промоції новин у його межах. Запропоновано критерії для ранжування новин за важливістю та принципи їхнього розміщення на головній сторінці.
  • Thumbnail Image
    Item
    Актуалізація концепції веб-сайту Львівської політехніки: адаптивний дизайн та розподілене управління інформаційним наповненням
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Березко, Олександр; Жежнич, Павло; Зуб, Христина; Ковалик, Лілія; Berezko, Oleksandr; Zhezhnych, Pavlo; Zub, Khrystyna; Kovalyk, Liliya; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті обґрунтовано важливість адаптивного дизайну для веб-сайтів університетів та описано актуалізацію концепції веб-сайта Львівської політехніки з цього погляду, а також новий розподілений підхід до управління інформаційним наповненням.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування та оцінювання “лійки конверсії” веб-сайта та блогу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Беспалюк, Х. М.; Глянцева, О. І.
    Детально розглянуто окремі питання, пов’язані з формуванням “лійки продаж” в Інтернеті, виділено поняття “лійка конверсії”, яке доцільно вживати за умови, коли коефіцієнт конверсії визнається на кожному етапі, виділеному у “лійці продаж” та його особливості. Виокремлено основні етапи “лійки продажу”, наведено основні рекомендації, які можна використовувати організаціям на практиці з метою збільшення конверсії на кожній сходинці “лійки продаж”, представлено основні функціональні можливості ресурсу SimilarWeb у сфері надання відкритих статистичних даних з функціонування окремих веб-сайтів (ранг трафіку, середній час перебування на сайті, показник відмов, розподіл трафіку по країнах, джерела трафіку, основні ключові слова та конкуренти), на основі яких робляться попередні висновки про ефективність конкретного ресурсу та його основних конкурентів. The article shows that the particular importance of increased competition gets use of all marketing tools, including electronic. The attention is paid to features of estimating the effectiveness of email marketing which are depending on the industry and the specifics of this stage is modified only depending on the ultimate goal and the type of resource as opposed to implementation and maintenance. Certain issues related to the formation of “swearing sale” online are considered in details. Based on a thorough analysis of the literature the concept of “conversion funnel” is identified. That term that is appropriate to use when the conversion rate at every stage, dedicated to the “funnel sale” and its features is recognized. The main stages of the “sales funnel” which is typical for email marketing are determined. The “sales funnel” are improved to the “hourglass sale” due to the addition of the stages in the customer loyalty formation. The basic recommendations that organizations can use in practice in order to increase conversions on each rung of the “sales funnel” are listed. Using the proposed measures, as practice shows, are essential for companies, for whom the Internet is the only one way to promote their products, and for which it is an additional platform for sales and promotion as well. The basic functionality of the SimilarWeb are introduced. It is the public statistics resource in the operation of specific websites (rank traffic, average time on site, bounce rate, traffic distribution by country, traffic sources, main keywords and competitors) on which are made preliminary conclusions about the effectiveness of a particular resource and its major competitors. The applied aspects of evaluation of the “conversion funnel” are considered as an examples on the current website http://www.shoester.com.ua/ and blog http://kosholka.blogspot.com/: characteristic stages are selected; conversion are calculated (rate of the operations closure) for each phase; specific recommendations for discovered webservices are proposed which are aim to increase conversion stages. In this case stages are “bottlenecks” and its expansion will contribute to the increasing sales of the online store in the first case, and in the second – increasing the number of followers and blog views. General conclusions about the need for evaluation of the “conversion funnel” are made which could be appropriate for any Internet resource in order to improve its efficiency and achieve goals.
  • Thumbnail Image
    Item
    Спори про поширення відомостей у мережі Інтернет: суперечності судової практики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Тарнавська, М. І.
    Аналізується актуальна судова практика Європейського Суду з прав людини, Європейського Суду Правосуддя, вітчизняних судів з приводу поширення відомостей у мережі Інтернет. Констатується певна відмінність у підходах цих судів до вирішення спорів вказаної категорії. Підкреслюється, що позиція вітчизняних вищих судових інстанцій щодо можливості притягнення до відповідальності власника сайту за розміщені на ньому коментарі загалом, відповідає правовим позиціям Європейського Суду з прав людини. Анализируется судебная практика Европейского Суда по правам человека, Европейского Суда Правосудия, отечественных судов по поводу распространения информации в сети Интернет. Констатируются некоторые отличия в подходах этих судебных инстанций к решению споров этой категории. Подчеркивается, что позиция отечественных высших судебных инстанций по поводу возможности привлечение к ответственности владельца сайта за размещенные на нем комментарии в целом, отвечает правовым позициям Европейского Суда по правам человека. The relevant jurisprudence European Court of Human Rights, European Court of Justice and domestic courts on the dissemination of information on the Internet is analyzed in the article. Certain differences in approach of the courts to resolve disputes of this category is noted. It is emphasized that the position of the higher courts about the possibility of liability of the owner for the site posted comments on it generally meets the legal position of the European Court of Human Rights.
  • Thumbnail Image
    Item
    Система інформаційного менеджменту наукових журналів та конференцій Львівської політехніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Березко, О. Л.; Ткаченко, В. С.
    Проаналізовано сучасні підходи до інформаційного менеджменту наукових журналів та конференцій, а також розглянуто особливості онлайн-системи Львівської політехніки, реалізованої для таких потреб за допомогою CMS Drupal. In this paper we analyse modern approaches to conference and journal information management as well as consider the features of online system of Lviv Polytechnic National University built for this purpose with CMS Drupal.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальна модель ресурсу для організації туристичних подорожей
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Волощак, О. В.; Марковець, О. В.
    Проаналізовано необхідність впровадження сучасних інформаційних технологій для ефективності роботи як кожного туроператора окремо, так і усього туристичного бізнесу загалом. The article analyzes the need for the introduction of modern information technologies for effective performance of a tour operator and the whole tourism business in general.