Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Зміст та фокус бренд-комунікацій на ринку органіку в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Нігматова, О. С.; Nihmatova, O. S.; Федерація аудиторів, бухгалтерів і фінансистів АПК України; Federation of the Auditors, Accountants and Financiers of Agro-Industrial Complex of Ukraine
    Досліджено особливості реалізації бренд-комунікацій у соціальних мережах на ринку органічної продукції. Матеріалами дослідження стали маркетингові (текстові) повідомлення з боку виробників органічних яєць у соціальній мережі Facebook для встановлення їх комунікаційного фокуса на основі використання якісної методології та із застосуванням кількісного методу корпусної лінгвістики. Визначено, що зміст бренд-комунікацій вибудований на багатоаспектності цінності органічної продукції. Маркетингова інформація сконцентрована на гастрономічному гедонізмі та є продуктоцентрованою, із визначенням користі від споживання яєць для здоров’я людини. Сформовано практичні пропозиції щодо удосконалення змісту бренд-комунікацій виробників органічних яєць у соціальній мережі Facebook.
  • Thumbnail Image
    Item
    Тенденції розвитку та конкурентна структура ринку целюлозно-паперової продукції України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Тарасенко, М. В.; Kuzo, N. Ye.; Kosar, N. S.; Tarasenko, M. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Встановлено, що на українському ринку целюлозно-паперової продукції функціонує велика кількість підприємств, які відчувають гострий дефіцит сировини. Тому підприємствам целюлозно-паперової промисловості необхідно збільшити кількість пунктів приймання макулатури та використовувати інноваційні технології з перероблення соломи для виробництва паперу. З метою підвищення своєї конкурентоспроможності виробники целюлозно-паперової продукції повинні більше уваги приділяти просуванню своїх товарів, зокрема із використанням Інтернету, провести SEO-оптимізацію сайтів, створити промосайти для окремих брендів товарів, призначених для кінцевих споживачів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив маркетингового середовища на місце торговельних підприємств споживчої кооперації в обслуговуванні населення
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Басій, Н. Ф.; Львівська комерційна академія
    Розглянуто динаміку місця підприємств споживчої кооперації в торговельному обслуговування населення під впливом чинників середовища маркетингу. Окреслено відмінності умов функціонування торговельних підприємств споживчої кооперації до і після запровадження ринку та перспективи їх подальшого розвитку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Реалізація концепції маркетингу взаємодій у ринковій стратегії підприємств хімічної галузі
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Шевцова, Г. З.; Сєвєродонецький технологічний інститут Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля
    Розглянуто умови та проблеми розвитку внутрішнього ринку мінеральних добрив в Україні. Обґрунтовано, що перспективи розширення внутрішнього попиту пов’язані із використанням нових моделей взаємовідносин головних суб’єктів ринку. Показано особливості та форми реалізації концепції маркетингу взаємодій у ринковій стратегії хімічних підприємств.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування маркетингової політики інтернет-комунікацій виробників кухонних меблів в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Косар, Н. С.; Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Kosar, N.; Chypak, A.; Kuzo, N.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Одним із способів досягнення конкурентних переваг виробниками кухонних меблів на ринку України є активізація ними маркетингових комунікацій з використанням Інтернету. Виконане дослідження дало змогу встановити, що з цією метою їм доцільно використовувати SMS- та Viber-розсилку, розробити заходи щодо оптимізації веб-сайту. На підставі зібраної та проаналізованої первинної маркетингової інформації подано основні мотиви, на яких доцільно зосередити свою увагу вітчизняним виробникам кухонних меблів на прикладі ТОВ “ДІОЛІНІ”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Study of the current conditions and prospects of dairy production development in Ukraine
    (Lviv Politechnic Publishing House, 2019-02-26) Kubrak, N.; Kuzo, N.; Kosar, N.; Stepan Gzhytskyi National University of Veterinary Medicine and Biotechnologies; Lviv Polytechnic National University
    Analysis of marketing information conforms that the branch of milk production is of great importance in support of human balanced diet. Nowadays, Ukraine is a great producer of milk and takes the tenth position in the world rating of the largest producer countries. The aim of the article is to study peculiarities of development of the branch of dairy production in Ukraine under current conditions and in the future. To achieve the set goal, the authors of the work used the methods of comparison, statistical and system analysis, and forecasting based on trends. Basing on the analysis of secondary information it is argued that considerable reduction of milk production in Ukraine has lately caused reduction of the output of some kinds of dairy products. To estimate impact of the level of milk consumption and consumer price index on milk production in Ukraine, the authors of the research have developed a double-factor econometric model. According to the results of econometric modeling, it is determined that growth of consumption of milk and dairy products per 1 person in Ukraine by 1 % will cause increase of the output of milk by 1.327 %, while increase of the index of consumer prices for food products and soft drinks by 1 % will cause reduction of milk output by 0.255 %. A negative effect on development of the dairy market is done by deficiency of raw material and its low quality. It is determined that, according to expert estimates, Ukraine has great prospects in the field of dairy products export, and it is expected that until 2030, the world demand for dairy products will grow and it will be hardly satisfied by the principal countries, exporting those products. However, to increase export of their products, milk-processing enterprises of Ukraine should sufficiently improve parameters of dairy products quality. It is studied that growth of export of dairy products can result in deficiency of those products at the domestic market, because a considerable reduction of milk production in Ukraine has recently caused reduction of the output of some kinds of dairy products. Analysis of the market of dairy products also confirms that it experiences a severe competition and producers should actively introduce innovations in their marketing activity to be competitive. According to the research results, milk-processing enterprises can get competitive advantage due to introduction of advanced technologies, supply of new products at the market, production of organic products, opportunity of re-use of packaging, intensification of flexible pricing, expansion of the area of sale and attraction of new intermediaries, formation of consumers’ loyalty to the brand, choice of trade agents with the good image.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування напрямів покращання маркетингової діяльності вітчизняних виробників кухонних меблів (на прикладі тзов “діоліні”)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано стан ринку кухонних меблів в Україні, подано характеристику діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” на ньому, його стратегій. За допомогою опитування досліджено ставлення споживачів до вітчизняних та іноземних виробників меблів, ступінь зацікавленості в модних тенденціях на меблевому ринку, вподобання щодо стилю меблів, кольорової гами, комплектації тощо. Визначено пріоритетні напрями покращання маркетингової діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” у межах вдосконалення його товарної, збутової та комунікаційної політики з урахуванням результатів проведеного опитування та шкали Т. Сааті.