Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 45
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження фармацевтичного ринку України: у фокусі концентрація ринку
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2022-03-01) Шандрівська, О. Є.; Цветковська, А. В.; Shandrivska, O. Ye.; Tsvetkovska, A. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено динаміку розвитку вітчизняного фармацевтичного ринку в період поширення пандемії COVID-19 у частині ідентифікації конкурентних позицій фармацевтичних підприємств та розподілу “ринкової влади” між учасниками фармацевтичного ринку. Здійснено оцінювання концентрації ринку фармпродукції із використанням індексу концентрації, індексу Лінда, індексу Херфіндаля – Хіршмана та індексу Джині. Ідентифіковано результати аналізу із позицій визначення рівня ринкової влади і конкурентної структури ринку фармпродукції. Ідентифіковано підприємства, які формують “ядро” досліджуваного ринку, та визначено їх роль у формуванні гостроти конкуренції на ринку фармпродукції. За аналітичними розрахунками, до таких належать АТ “Фармак”, Корпорація “Артеріум”, ПрАТ “Дарниця”. Окреслено напрями розвитку фармацевтичного ринку за параметром ідентифікації рівнів конкурентної боротьби на ньому
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми та перспективи грінвошінгу за глобалізаційних умов та розвитку циркулярної економіки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Макарова, Ю. С.; Завербний, А. С.; Makarova, Yu. S.; Zaverbnyj, A. S.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто трактування поняття «greenwashing» та визначено походження цього поняття як наукового терміну. Визначено ступінь впливу greenwashing на маркетинг, бізнес та репутацію компанії. Для цього було приведено приклади використання всесвітньовідомими брендами greenwashing та наслідки для них на ринку. Було визначено різницю між зеленим маркетингом та greenwashing, а також наведено приклади компаній, які використовують зелений маркетинг, зазначено, наскільки великим є позитивний вплив на їхню репутацію після застосування правдивих тверджень замість оманливих. У висновку наведено методи уникнення використання greenwashing маркетологами, а також зазначені способи для споживачів, як не стати жертвою оманливої реклами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження галузі металопластикових вікон України та напрями активізації їх виробниками інтернет-технологій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Яричевська, Я. І.; Kosar, N. S.; Yarychevska, Ya. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У роботі подано результати дослідження вітчизняного ринку металопластикових віконних конструкцій, його ключових характеристик, проведено аналіз галузі металопластикових віконних конструкцій за моделлю М. Портера. Проаналізовано діяльність найбільш відомих вітчизняних і закордонних підприємств-виробників та продавців металопластикових вікон в мережі Інтернет та у соціальних мережах, а також розроблено рекомендації щодо збільшення пізнаваності виробників металопластикових віконних конструкцій у мережі Інтернет, зростання рівня лояльності клієнтів до них, отримання конкурентних переваг за рахунок ведення сторінок в Інтернеті та у соціальних мережах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування маркетингових рішень у системі управління підприємством
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Двуліт, З. П.; Левченко, О. В.; Деркач, Д. М.; Dvulit, Z. P.; Levchenko, O. V.; Derkach, D. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Державний університет інфраструктури та технологій; Lviv Polytechnic National University; State University of Infrastructure and Technologies
    Висвітлено підходи до визначення сутності поняття “маркетинг”. Запропоновано процес розроблення та ухвалення маркетингових рішень на підприємстві. Сформовано послідовність оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Запропоновано інтегральний показник оцінювання рівня такої ефективності, що охоплює показники ефективності: збуту, заходів просування, товарної політики, цінової політики та інших маркетингових заходів. Систематизовано рівні ефективності маркетингової діяльності, їхні відповідні характеристики та заходи щодо їх підвищення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка конкурентоспроможності підприємства: вибір критеріїв
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Титаренко, В. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано сучасні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Визначено головні критерії оцінки конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано методику оцінки конкурентоспроможності підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціально-етичний маркетинг як стратегічний фактор діяльності небанківських фінансових установ
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Таранський, І. П.; Сорока, М. В.; Саталкін, С. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Аналізуються сучасні тенденції та особливості розвитку небанківських фінансових установ на українському фінансовому ринку. Розглядаються доцільність і перспективи застосування ними соціальної концепції маркетингу як передумови забезпечення конкурентних переваг. Акцент зроблено на проблемах впровадження соціально-етичного маркетингу як засобу підвищення ефективності діяльності суб’єктів цієї сфери.
  • Thumbnail Image
    Item
    Модернізація бізнес-освіти в Україні і оцінка якості підготовки фахівців
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мороз, Л. А.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто проблеми і перспективи реформування вищої економічної освіти в Україні у напрямку входження до європейського освітянського простору, а також питання оцінки якості бізнес-освіти на різних рівнях: в системі державної акредитації, з позицій незалежної професійної експертизи і з боку бізнес-спільноти, яка висуває високі професійні вимоги до майбутніх фахівців з економіки і менеджменту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Значення інформації для маркетингових досліджень
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Килипенко, Н. Є.; Інститут міжнародної економіки і фінансів імені Л. М. Кравчука
    Розглянуто роль маркетингової інформації у ході планування виробництва і збуту продукції. Описано види маркетингової інформації за джерелами її отримання, наведено характеристику методів формування первісної інформації, а також типових інформаційних систем.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні альтернативи розвитку підприємств фармацевтичної галузі України
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Глинський, Н. Ю.; Колодій, Ю. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто прикладні аспекти конкуренції у фармацевтичній галузі промисловості, виконано структурний аналіз галузі. У межах аналізу виділено ключові фактори успіху на фармацевтичному ринку та запропоновано на цій основі стратегічні шляхи розвитку для вітчизняних фармацевтичних підприємств.
  • Thumbnail Image
    Item
    Клієнти як джерело первинної маркетингової інформації підприємства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Швайца, Д.; Плюцішевич, В.; Політехніка Шленська
    Подано класифікацію маркетингової інформації на первинну та вторинну. Здійснено поділ клієнтів стосовно джерел маркетингової інформації. Розглянуто формування бази даних про клієнтів.