Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження поведінки споживачів на ринку органічної продукції в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки) Карпій, О. П.; Струк, Н. Р.; Karpii, O.; Struk, N.; Національний університет “Львівська політехніка”; Українська академія друкарства; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Academy of Printing
    Вивчено відмінності між поняттями “екологічно чиста продукція”, “екологічно безпечна продукція” та “органічна продукція” і обґрунтовано використання саме останнього терміна. Проаналізовано стан та динаміку ринку органічної продукції для оцінювання перспектив його розвитку в Україні та необхідності регулювання. Виявлено групи загроз для його становлення. За результатами вибіркового спостереження встановлено основні мотиви поведінки наявних та потенційних споживачів органічної продукції на ринку та створено їхній профіль. Запропоновано маркетингові інструменти для вирішення актуальних проблем становлення ринку органічної продукції та стимулювання попиту споживачів в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблема масштабування та персоналізації PR-заходів підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Кіндій, М. В.; Гринів, Н. Т.; Білоконний, І. О.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Обґрунтовано доцільність персоналізованого використання та масштабування сучасних PR-заходів вітчизняними та зарубіжними підприємствами. Доведено, що реалі- зація PR-заходів практично неможлива без участі ЗМІ та мережі Інтернет, що оперативно доносять інформацію до громадськості. На прикладі компаній-гігантів, а також середнього бізнесу проведено аналіз та виявлено причини неефективного використання цього механізму та визначено світові тенденції в PR. Визначено, що найефективнішою є PR-кампанія, в якій застосовується комплексне системне використання всіх PR- інструментів, що дає змогу персоналізувати вплив PR-заходів на контактні аудиторії для привернення їхньої уваги або створення власного іміджу підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Права споживача у разі укладення та виконання кредитно-фінансових договорів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Яновицька, Г. Б.
    Проаналізовано спеціальні нормативні акти, які регулюють права споживача у разі укладення та виконання кредитно-фінансових договорів. Вказано на необхідність ґрунтовного роз’яснення серед населення їх споживчих прав. Зроблено низку висновків щодо вдосконалення фінансового ринку. Проанализированы специальные нормативные акты, регулирующие права потребителя в случае заключения и выполнения кредитно-финансовых договоров. Указано на необходимость основательного разъяснения среди населения их потребительских прав. Сделаны выводы по совершенствованию финансового рынка. Analyzed special regulations of the consumers rights in the conclusion and the execution of financial contracts. Specified on the necessity of explanation to the citizens of their consumer rights. Made a number of conclusions on improving financial market.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблематика гармонії міста і дитини в ньому
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Юрчишин, О. М.
    Розкрито та охарактеризовано проблеми співіснування дитини та міста. Розглянуто питання необхідності та актуальності цієї теми з погляду архітектури. Окреслено основні причини та можливі наслідки аналізованої проблеми. The article discloses and describes the problem of coexistence of the child and the city. The question of the necessity and relevance of this topic in terms of architecture is examined. The basic causes and the possible consequencesof this problem are outlined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Упровадження самостійної житлово-комунальної послуги з управління житловим комплексом
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мороз, Н. В.
    Висвітлено проблему впровадження послуги з управління житловим комплексом. Розглянуто зміст послуги з управління, коло функцій управителя, його прав та обов’язків, вимоги до якості надання послуги, принцип формування ціни/тарифу на послугу тощо. Зроблено висновок про те, що впровадження цієї послуги сприятиме розвитку конкурентного середовища в житловій сфері, реформуванню відносин в житлово-комунальному господарстві, забезпечить збереження і розвиток житлового фонду України. In the scientific article the problem of input of service is reflected in a management a housing complex. Maintenance of service is considered in a management, circle of functions of manager, his rights and duties, requirement to quality of grant of service, principle of forming of cost/of tariff on service and others like that. Drawn conclusion that the input of this service will assist to development of competition environment in a housing sphere, to reformation of relations in housing and communal services, will provide maintenance and development of housing fund of Ukraine.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимізація перевезень: проблеми використання “транспортної задачі”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Подвальна Г. В.
    Висвітлено поняття “транспортна задача” або “транспортне завдання”, чи “транспортне питання”. Вплив зовнішніх чинників, планування і реалізація транспортних процесів, і зокрема, оптимізація операційних рішень. Застосовуючи оптимізаційні методи, пошук оптимальних розв’язків, розробити оптимальний транспортний план сполучень певної кількості споживачів від певної кількості постачальників. Систематизація оптимального розв’язку задач маршрутизації та транспортної задачі, дасть змогу ефективніше розподілити час обслуговування клієнтів транспортних підприємств, що, своєю чергою, збільшить дохід та ефективність роботи підприємства загалом та транспортного відділу окремо. A transport is industry of economy, in that efficiency is theresult of influence of various factors, in the large measure ofexternal in relation to transport subjects and from themindependent. Influence of these factors causes that planning andrealization of transport processes, and in particularoptimization of operating decisions, is a very difficult task. Aconcept "a transport task" or "transport task", or a "transportquestion", is reflected. Influence of external factors, planning and realization of transport processes, and in particular optimization ofoperating decisions. Application of optimization methods, search of optimal decisions, to work out an optimal transportplan of connections the determined amount of consumersfrom the determined amount of suppliers. Systematization of optimal decision of tasks of routing andtransport task, will allow more effectively to distribute serviceof customers of transport enterprises time, that, in turn, willincrease a profit and efficiency of work of enterprise on thewhole and a transport department separately.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток комп'ютеризованих інноваційних систем на оптових ринках
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Кирилич, Т. Ю.
    Обґрунтовано необхідність інновативного підходу до представлення оптового ринку як проміжної і визначальної ланки у ланцюгу “виробник–посередник–споживач”, описано внутрішню інфраструктуру ринку та інновативне комп’ютеризованерозроблення її елементів. Також окреслено переваги такої розробки та її практичне втілення для подальшої розбудови оптового ринку з урахуванням поточних потреб виробників, посередників та споживачів. In the paper the necessity of innovative approach to presentation of a wholesale market as an intermediate and determining part of a “producer–middleman–consumer” chain is substantiated, the internal infrastructure of the wholesale market and innovative computerized development of its elements are described. Advantages of such development and its practical realization in the further expansion of the wholesale market are also outlined taking into account current demands of producers, middlemen, and consumers.
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретичні, дидактичні та практичні основи управління маркетингом
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Герасимчук, В. Г.
    The reasons for different approaches to defining economic categories of “marketing”, “control”/“management”, “marketing management”/“marketing management”. Management process now viewed as a coherent sequence of general and special functions. The most popular aspects of marketing that you see on the pages of national magazines. The necessity of strengthening the role of marketing service in managing the business to increase its competitive advantage. Emphasis on the feasibility of building a “vertical” profile management disciplines to improve the educational process of training.Проаналізовано причини розмаїття підходів до визначення економічних категорій “маркетинг”, “управління”/“менеджмент”, “управління маркетингом”/“маркетинговий менеджмент”. Процес управління підприємством розглядається як узгоджена послідовність виконання загальних і спеціальних функцій. Виявлено найпопулярніші аспекти маркетингу, які відображаються на шпальтах українських часописів. Підкреслюється необхідність посилення ролі маркетингової служби в управлінні підприємством для підвищення рівня його конкурентних переваг. Наголошується на доцільності побудови “ієрархії” навчальних дисциплін управлінського профілю для вдосконалення навчального процесу підготовки фахівців.