Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
8 results
Search Results
Item Використання системи аналізу навчальних матеріалів в середовищі дистанційної освіти “EFRONT”(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Думанський, Нестор; Dumanskyi, Nestor; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ цій статті проаналізовано можливості використання системи оцінки якості методичного забезпечення навчальних курсів дистанційної освіти у системі eFront.Item Використання експертних систем при проектуванні лабораторних робіт(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Тмєнова, Наталія; Сусь, Богдан; Tmienova, Nataliia; Suse, Bohdan; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Taras Shevchenko National University of KyivУ статті обговорено напрями розвитку експертних систем в освіті. Проаналізовано досвід використання та переваги експертних систем в системі відкритої освіти для покращення якості процесу навчання та підвищення його ефективності. Запропоновано використання експертних систем при проектуванні лабораторних робіт та тестів.Item Формування розкладу занять з використанням технологій відеолекцій у навчально-консультаційних центрах Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Тарасов, Дмитро; Коваль, Зоряна; Tarasov, Dmytro; Koval, Zoryana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто питання формування розкладу занять з використанням техно- логій відеолекцій у навчально-консультаційних центрах Львівської політехніки з метою підвищення ефективності застосування технічного, кадрового, навчально- методичного фінансового та інших видів забезпечення процесів дистанційного навчання. Запропоновано моделі оптимального використання ресурсного забезпе- чення дистанційного навчання. Розроблено рекомендації, які дадуть змогу підвищити якість використання ресурсного забезпечення та навчання у навчально- консультаційних центрах загалом.Item Методи та засоби дистанційної освіти для заохочення і залучення сучасної молоді до самостійних наукових досліджень(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Шаховська, Н. Б.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л. В.Нові інформаційні телекомунікаційні технології сприяють оптимізації управління навчальним процесом. Запропоновано інноваційні підходи до поліпшення навчальної програми вищої освіти у сфері ІТ. Розглянуто методи пошуку і залучення студентів до наукової та практичної роботи завдяки їх участі в командних змаганнях і спільних міжвузівських науково-практичних проектах. Узагальнено і подано методологічні наукові результати з проблематики впровадження технологій та методів дистанційного навчання. Запропоновано метод покращення наукової грамотності студентів, знаходячи інноваційні рішення для вирішення проблем проектів, що сприятиме науковій кар’єрі для учасників міжвузівських проектів. Розглянуто питання побудови комплексу математичних моделей процесів дистанційного навчання, на яких ґрунтується створення інтегрованого інформаційно-навчального середовища. Зазначені питання є актуальними у зв’язку з упровадженням технологій дистанційного навчання і нерозривно пов’язано з дидактичними та методологічними аспектами навчального процесу. New information, telecommunication technologies contribute to the optimization in the management of studies. This paper is devoted to the implementation of innovative approaches to improving the curriculum of higher education. The method of finding and attracting students including girls for scientific and practical work through and their participation at team competitions and joint Interuniversity scientific-practical projects are proposed. This work has considered a problem of distance education and involvement in her adaptive learning system. Improving scientific literacy of students by finding innovative solutions to address the problems of projects are proposed. Simplify the process of obtaining a scientific career for interuniversity projects participants. The questions of mathematical models of processes of distance education (remote training) are highlighted in this article. Creation of the integrated net oriented informational-educational environment is based on them. The indicated questions are actual in connection with implantation of technologies of distance learning and inextricably related with didactic and methodological aspects of the educational process.Item Особливості впровадження технологій та методів дистанційного навчання в освітній процес(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Голощук, Р. О.; Думанський, Н. О.Узагальнено і подано методологічні наукові результати з проблематики впровадження технологій та методів дистанційного навчання, які реалізовані із урахуванням мережевоцентричних технологій. This work has considered a problem of distance education and involvement in its adaptive learning system. Also free and business systems of distance education are considered.Item Інтелектуально-інформаційна система діагностування рівня знань студентів з використанням веб-технологій(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Шаховська, Н. Б.; Козловський, Д. М.Розглянуто проблеми дистанційного навчання. Проаналізовано існуючі поширені системи тестування та перевірки знань студентів, з використанням web-технології. This Paper concerns to distance education. The analysis is done in the common testing and verification of student education area which is based on web-technologies system.Item Відкриті системи дистанційного навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Думанський, Н. О.Розглянуто відкриті системи для створення дистанційних курсів. Проаналізовано їхні характеристики та функціонал. The article deals with open systems to create distance learning courses. Analyzes their characteristics and functionality.Item Використання програмно забезпечення Moodle та Adobe для організації електронного навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Голощук, Р. О.; Довбуш, О. О.This work has considered a problem of distance education and involvement in her adaptive learning system. Also considered free and business systems of distance education.Розглянуто проблеми впровадження системи дистанційної освіти із адаптивним компонентом, а також виконано порівняльний аналіз програмного забезпечення для організації електронного навчання.