Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Електронний підручник в українській вищій освіті: від ідеї створення до реалізації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Кухарський, Віталій; Осередчук, Ольга; Kukharskyi, Vitaliy; Oseredchuk, Olga; Львівський національний університет імені Івана Франка; Національний університет “Львівська політехніка”; Ivan Franko National University of Lviv; Lviv Polytechnic National University
    Поняття електронного підручника сьогодні широко увійшло до нашого вжитку. Однією із головних причин цього для українських реалій є зменшення витрат на його виготовлення, зручність поширення і як результат доступність для широкого загалу та гнучкість використання у навчальному процесі. Однак електронний підручник й надалі викликає чимало питань та дискусій. Предметом розгляду цієї статті є аналіз понятійного апарату, процес створення електронного підручника та вимоги до нього.
  • Thumbnail Image
    Item
    Музейні інновації та інтерактивність у теорії та практиці музейної справи
    (Lviv Polytechnic Publishing House, 2016) Банах, В. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    На прикладі практичного досвіду діяльності музейних установ України та світу зроблено спробу теоретично розмежувати музейні інновації та інтерактивність. Наведено конкретні приклади із практичної діяльності музеїв, спрямовану на запровадження у експозиційну, науково-фондову та освітню діяльність інноваційних та інтерактивних методик й практик. In this article it is attempted to carry out a theoretical distinction of museum innovations and interactivity on example of practical experience of museum institutions of Ukraine and the world. Museum innovations are considered in the broad and narrow contexts. The first one involves radical rethinking of traditional museum practices, of the places and the role of museums in society and culture, which contributes to the further evolution of the museum as a specific historical and cultural phenomenon. It also allows the museum to remain relevant in the context of contemporary social challenges. The concept of “innovations” in the narrow sense is reduced to the use of Internet resources, audiovisual and multimedia means in exposition and stock museum’s work. Primarily museum interactivity is considered in the context of scientific and educational activity of a museum. Interactivity of a museum scientific and educational work is visible in the differentiated approach to different categories of visitors, implementation of gaming and theatrical elements into guided tour, as well as in opportunities for visitors to have tactile access to exhibits, etc. In the article there are specific examples at practical activities of the museums that are aimed at the introduction of exposition, scientific, stock and educational activities as well as innovational and interactive techniques and practices.
  • Thumbnail Image
    Item
    Системний підхід до організації підготовки та видання електронної мультимедійної інтерактивної навчальної літератури у вищих навчальних закладах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Пономаренко, Володимир; Анохін, Віктор
    Розглянуті основні підходи щодо організації системи підготовки та видання сучасної електронної навчальної літератури власними силами у вищому навчальному закладі в умовах обмежених можливостей на прикладі організації робіт у ХНЕУ ім. С. Кузнеця. This paper describes the main approaches to the organization of the development and publication of modern electronic textbooks on their own in higher education in terms of the limited capacity of the example jf works in KhNEU behalf of S. Kuznets.
  • Thumbnail Image
    Item
    Загальні вимоги до інтерактивних вправ електронних підручників і навчальних посібників для вищих навчальних закладів та приклади їх реалізації у середовищі Adobe Captivate
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Анохін, В. М.; Ковальова, К. О.
    Наведено вимоги до інтерактивних вправ електронних підручників та навчальних посібників для вищих навчальних закладів. Мета таких вправ – закріпити теоретичний матеріал шляхом виконання завдань в інтерактивній взаємодії з електронною книгою. Наведено приклади тренувальних вправ з різних підручників, які створювались у середовищі Adobe Captivate під керівництвом В. М. Анохіна. The paper describes the requirements for interactive exercises of electronic textbooks for higher education. The purpose of these exercises – to consolidate the theoretical material by performing tasks in interactive communication with e-books. There are the examples of training exercises from various textbooks that are created in Adobe Captivate environment under V. M. Anokhin leadership in the article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Принципи створення електронних підручників для вищих навчальних закладів на прикладі електронного підручника “Економіка підприємства”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Анохін, В. М.; Афанасьєв, М. В.; Плоха, О. Б.
    Наведено базові принципи побудови сучасного електронного підручника для вищої школи та вимоги до нього. Продемонстровано приклади їх втілення в електронному підручнику “Економіка підприємства” авторів М. В. Афанасьєва та О. Б. Плохої, який створений за методикою, що її розробив В. М. Анохін. Для розроблення електронного підручника було використано дослідження за цим питанням В. М. Анохіна, М. В. Афанасьєва, О. Б. Плохої, Я. В. Ромашової. There are the basic principles to construct a modern electronic textbook for high school and requirements for it in the work. Examples of their implementation are demonstrated in the electronic textbook “Economy of enterprise” of N. V. Afanasyev and O. B. Plokha, that was created according to the methodology of V. M. Anokhin. Electronic textbook should combine an interactive and a multimedia electronic publication in it, be available to users from different aspects, has properties of adaptability and to meet the general requirements of the textbooks.
  • Thumbnail Image
    Item
    Мультимедійний контент: стан та перспективи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Малиновський, О. Б.
    Розглянуто методи і засоби створення комплексного контенту мультимедійного інформаційного продукту та алгоритми подання різнопланової інформації. This paper is devoted to methods and means of creating complex content of multimedia information product and algorithms of submitting various information.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання досвіду користувача програмного забезпечення САПР накопиченням діалогової інформаційної діяльності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Маркелов, О. Е.; Лобур, М. В.
    Представлені підходи до збору та накопичення параметрів інформаційної діяльності з користувацькими інтерфейсами програмного забезпечення САПР (на прикладі САП мікроелектромеханічних систем (МЕМС) з метою подальшої систематизації та проектної оцінки для удосконалення якості програмних користувацьких інтерфейсів. Approaches to the collection and accumulation of information parameters from user interface softwareCAD Software (on MEMS example) presented to further systematize and project evaluation to improve the quality of software user interfaces.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методи візуалізації даних у розподілених системах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Басюк, Т. М.; Василюк, А. С.
    In article the primary goals which arise at visualization of data in the distributed systems are analysed and approaches for their decision are resulted.Проаналізовано основні завдання, які виникають під час візуалізації даних у розподілених системах та наведено підходи до їх вирішення.