Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Промислове відродження як об’єктивна необхідність формування та реалізації нової державної парадигми
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Герасимчук, В. Г.; Gerasymchuk, V. H.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”; National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”
    Обґрунтовано актуальність формування та реалізації приципово нової державної парадигми промислового відродження як вирішального фактора економічного зростання, зміцнення конкурентних позицій України на внутрішньому та зовнішньому ринках. Досліджено проблемні питання розвитку промисловості. Виявлено чинники успіху країнлідерів у світовій економіці та ключових галузях промисловості упродовж другої половини XIX ст. – початку XX ст. Визначено рушійні сили формування готовності вітчизняного виробництва до викликів Індустрії 4.0. Запропоновано рекомендації з удосконалення механізму управління промисловим комплексом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Providing quality of clinical-diagnostic laboratory activity
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Сидорко, І. І.; Байцар, Р. І.; Sydorko, Igor; Bajtsar, Roman; Lvivstandardmetrology State Enterprise; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто актуальні питання управління якістю медичних послуг і втілення їх в практичну діяльність. Серйозні проблеми, пов’язані із якістю результатів досліджень, створює багато об’єктивних і суб’єктивних чинників. Для усунення проблемних чинників розпочато розроблення національних стандартів у галузі лабораторної медицини з використанням міжнародного досвіду розроблення стандартів, що регламентують вимоги до організації діяльності клініко-дігностичних лабораторій та засобів лабораторного аналізу. Гострою проблемою лабораторних досліджень є забезпечення точності результатів. У Європейському співтоваристві давно існують вимоги щодо забезпечення метрологічної простежуваності калібраторів і контрольних матеріалів та метрологічного забезпечення лабораторного устаткування, а також методик досліджень. Забезпечення якості лабораторних досліджень є однією з центральних проблем сучасної лабораторної медицини. Основною вимогою для таких досліджень є надання клієнтам надійної інформації. Це, передусім, визначає вимогу щодо якості клінічних лабораторних досліджень клінічних і діагностичних лабораторій, що забезпечує правильне та своєчасне призначення аналізу пацієнту, виконане на належному аналітичному рівні з необхідною інформацією для його інтерпретації. Тільки за умови чіткої організації та якісного проведення лабораторних досліджень можна очікувати, що кожен результат, відображений у авторизованому звіті, лікар зможе використати для прийняття діагностичних рішень або рішень, які змінюють схему лікування. Одним зі способів визначення компетентності клініко-діагностичних лабораторій та якості їх досліджень є проведення незалежної оцінки якості. Лабораторна медицина надає 70–80 % інформації, необхідної для прийняття рішень щодо діагностики, лікування та профілактики захворювань. Надання достовірної інформації клініцистам – важлива вимога до якості клінічних лабораторних досліджень клініко-діагностичних лабораторій, яка забезпечує правильне і своєчасне призначення аналізу пацієнтові. Тільки за умови якісного виконання лабораторного дослідження можна розраховувати на правильне прийняття діагностичних рішень і належне лікування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингова складова “дорожньої карти” розвитку зовнішньої торгівлі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Герасимчук, В. Г.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”
    Проведено аналіз товарної та географічої структури, динаміки та ефективності зовнішньої торгівлі країни. Досліджено характерні особливості здійснення експортних поставок на історичних етапах розвитку національної економіки. Виявлено основні проблеми у здійсненні експортно-імпортних операцій та їх першопричини. Праналізовано ефективність застосування маркетингових інструментів у просуванні вітчизняних товарів і послуг на зовнішний ринок. Запропоновано заходи для зміцнення експортного потенціалу як важливої складової економічної безпеки держави при реалізації Експортної стратегії України.
  • Thumbnail Image
    Item
    Marketing aspects of export politics of the state
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Gerasymchuk, V.
    Досліджено характерні особливості реалізації експортних поставок на ключових етапах економічного розвитку країни. На підставі проведеного аналізу динаміки, структури та ефективності українського експорту основних проблем розвинено реалізацію експортних операцій. Запропоновано заходи із вдосконалення застосування маркетингових інструментів у просуванні вітчизняних товарів на зарубіжні ринки – “4Р”. Розроблено рекомендації для зміцнення експортного потенціалу як важливої складової забезпечення економічної безпеки країни. The characteristic features of realization of export deliveries are investigational on the key stages of economic development of country. On the basis of the conducted analysis of dynamics, structure and efficiency of the Ukrainian export basic problems are educed in realization of export operations. Measures are offered on perfection of application of marketing instruments in advancement of home commodities to the foreign markets – "4Р". It is impossible to dissociate the problems of strengthening of export potential of country from the necessity of observance of next requirements: upgrading of education and level of form; deep, but not superficial study of mathematics, physicists, chemistry and other exact sciences; valid attitude toward science and scientists; presence of strategy of industrial development in a country; proper level of quality of life etc. are found. Ukraine occupies, for example, position № 1 in the world on a production and export of sunflower-seed oil. In 2014 the 4, 48 million tons of the unrefined vegetable oil were produced, that on 30,8 % more than in 2013 80 % is supplied this agrarian products in 109 countries of the world. A stake of hi-tech commodities is in 2014 made only about 3 % from the general volume of export of commodities ($1, 65 milliards). This index considerably yields to the middle world level and below most the developed countries. By the primary objective of project of state export strategy on 2016–2020 there is transformation of export on the important factor of the economy growing, creation of workplaces and increase of social standards. The presence of such program must assist the increase of efficiency of export activity of country on the basis of expansion of range of goods, improvement of their quality descriptions, improvement of commodity and geographical structure of export, use of progressive forms of international trade and economic cooperation. Strategy of development of export potential of country must decide the whole complex of the accumulated problems in this sphere of mutual relations with the outer world, to assist expansion of participation of national commodity producers in the international division of labor on the mutually beneficial terms. Recommendations are worked out on strengthening of export potential as important constituent providing of economic security of country. One of main problems in export politics is absence of the proper responsibility (moral and material) from the side of workers of state and business structures, political and public figures at initiation, development, acceptance, statement, realization and control on implementation made decision at all levels of management is established.
  • Thumbnail Image
    Item
    Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Герасимчук, В. Г.
    Систематизовано напрацювання вчених у формуванні теорії поведінки споживача, концепції соціально-етичного маркетингу. Апробована гіпотеза про вплив економічних ефектів на зміни в якості життя, стан соціального розвитку держави. Удосконалено ключові положення маркетингової теорії як основи реструктуризації процесів виробництва, розподілу, обміну та споживання товарів і послуг. Розроблено методичні підходи до забезпечення реалізації принципів соціально-етичного маркетингу на засадах узгодження інтересів виробника, споживача і суспільства. Work of scientists is systematized in forming of theory of behavior of consumer, conception of the social-ethic marketing. The approved hypothesis is about influence of economic effects on changes as life, social development of the state status. Key positions of marketing theory as bases of restructuring of processes of production, distribution, exchange and consumption of commodities and services are improved. The methodical going is worked out near providing of realization of principles of the social-ethic marketing on principles of concordance of interests of producer, consumer and society.
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретико-методологічні підходи до визначення рівня життя населення та індикаторів його виміру
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Івашків, В. О.
    Наведено теоретично-методологічні підходи до визначення категорії рівня життя населення, здійснено короткий аналіз еволюції підходів до рівня життя, продемонстровано зв'язок рівня життя з добробутом та бідністю, виокремлено основні ключові поняття багатопланової категорії рівня життя у контексті соціально-економічних відносин, здійснено короткий огляд індикаторів рівня життя. In the article theoretical and methodological approaches to the definition of the category of the living standard, an overview of the evolution of approaches to quality of life, demonstrated communication level of life of well-being and poverty, highlights the basic key concepts multi-faceted category level of life in the context of socio-economic relations, an overview of the indicators of the standard of living.
  • Thumbnail Image
    Item
    Практична цінність маркетингу в умовах розвитку фармацевтичного ринку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мних, О. Б.
    Досліджено проблеми фармацевтичного ринку України і доведено необхідність впровадження маркетингових інструментів для регулювання його розвитку у контексті покращання якості життя. Велику увагу приділено проблемі соціальних аптек, доступності цін на фармацевтичну продукцію, забезпечення медичними препаратами соціальнонезахищених верств населення. In this article we examine the problems of the pharmaceutical market of Ukraine and the necessity of implementation marketing tools for the regulation of its development in the context of improving the quality of life. The purpose of this article is determining the practical value f marketing in conditions of pharmaceutical market development. Much attention is paid to the problem of social pharmacy accessibility of prices for pharmaceuticals, providing with the medicines for social and vulnerable people. There is given a chart, which represents morbidity of population of Ukraine for the last twenty years. At the end of the article there are conclusions and perspectives of the next researches. We can draw a conclusion that the key-note of the article, basic material and conclusions were set out clearly, correctly and correspond to the subject of the text.