Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Онлайнфандрайзинг як основний інноваційний інструмент неприбуткових організацій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Білик, І. І.; Bilyk, I. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті досліджується динаміка розвитку онлайнфандрайзингу в українських неприбуткових організаціях, аналізуються його інструменти та особливості, описуються основні тенденції використання онлайнтехнологій, досліджено нові формати, можливості, ефективні інструменти розвитку неприбуткового сектору та визначено процеси, що необхідні для ефективного функціонування неприбуткової організації в умовах цифровізації, що пов’язані з переходом в онлайнформат. Проаналізовано світовий досвід різноманітних моделей щодо застосування та використання онлайнтехнологій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Популяризація комерційних інтернет ресурсів із використанням соціальних медіа
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-03-01) Басюк, Тарас; Василюк, Андрій Петрович; Basyuk, Taras; Vasyluk, Andrii; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті автори розробили методологічне підґрунтя для побудови системи підтримки прийняття рішень при популяризації комерційних інтернет-ресурсів з використанням технологій соціальних медіа. Проведено аналіз особливостей пошукового просування із використанням технологій соціальних мереж та сервісів у результаті якого виявилось, що сьогодні впровадження останнього вимагає застосування нових підходів до популяризації. Здійснено аналіз SMO та SMM-моделей просування, який дозволив визначити основні чинники, що застосовуються для популяризації комерційних інтернет-ресурсів. Серед них визначено та математично описано, відповідно до SMM: показник комюніті-бренду (визначається і схемою взаємодії в співтоваристві, і часовими показниками актуальності контенту з метою підвищення релевантності); показник блогосфери (сукупність блогів, які висвітлюють інформацію щодо комерційного інтернет-ресурсу); показник репутаційного менеджменту компанії (бренду); показник персонального брендингу (сукупність відомостей, які створені компанією та зацікавленими особами). Модель SMO передбачає роботи із внутрішньою структурою та елементами інтерфейсу і включає такі принципи: створення доступного та читабельного контенту; додавання релевантної інформації під потреби цільової аудиторії; зручність користування (юзабіліті); додавання мультимедійних елементів (віджетів). Результатом роботи стало розроблення алгоритму популяризації комерційних інтернет-ресурсів, який використовує пасивну та активну стратегії просування. Пасивна стратегія охоплює такі етапи: побудова концепції та аналіз конкурентів, наповнення групи релевантною інформацією, проведення персонального брендингу, популяризацію в тематичних медіа, залучення цільової аудиторії, оцінювання кількості переходів на комерційний ресурс. Активна стратегія застосовується з метою збільшення кількості відвідувачів та полягає і у створенні власних інформаційних майданчиків, просуванні мультимедіа-елементів, і проведенні колаборацій із суміжними за тематиками ресурсами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Social media as an element in the communication process of brands
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Бучинська, Н.; Buczyńska, Natalia; Університет ім. Марії Кюрі-Склодовської, м. Люблін (Республіка Польща); Maria Curie-Skłodowska University
    Середовище гіпермедіа виразно змінило сьогодні форму і характер маркетингової комунікації. Нові технології, основані на інформації, створюють і використовують цю інформацію, а також є основою створення характерного елемента сучасного, швидко зростаючого ринку. Ера технологій стала фактором розвитку сучасного маркетингу та його інструментів. Доступ до мережі Інтернет надав багато можливостей пошуку джерел інформації та обміну знаннями між людьми з різних частин світу. Соціальні медіа можуть стати привабливою альтернативою у реалізації комунікаційної стратегії. Ефективність зв’язку залежить від ринкової позиції і переговорної сили сучасних підприємств та їхніх брендів.
  • Thumbnail Image
    Item
    The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method – research results from Poland
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Chmielecki, M.
    Over the last couple of years social media have transformed the way in which marketing is carried out. The aim of this article is to present barriers that prevent SMEs to use Facebook for their marketing purposes. This article presents the research results carried out in Lodz Voivodship in Poland. За декілька останніх років соціальні медіа трансформували підхід до використання маркетингу. Метою статті є визначення бар'єрів, які заважають малому та середньому підприємництву використовувати Facebook для їх маркетингових цілей. Подано результати дослідження, проведеного в Лодзькому воєводстві в Польщі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Хмелєцкі, M.
    Протягом кількох останніх років соціальні медіа змінили спосіб здійснення маркетинг. Ціллю статті є представити відношення польських студентів до блогів. Ця стаття представляє результати дослідження, проведеного в місті Лодзь в Польщі. Over the last couple of years social media have transformed the way in which marketing is carried out. The aim of this article is to present attitudes of Polish students towards blogs. This article presents research findings results carried out in Lodz in Poland.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасні зарубіжні дослідження дистанційних технологій навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Осадча, Катерина
    Статья посвящена анализу зарубежного опыта и результатов внедрения и использования дистанционных технологий обучения (ДТО). Утверждается, что лидируют психологические вопросы ДТН, мобильного обучения, независимых опросов в определении качества ДТО, повышения эффективности обратной связи преподавателей со студентами, использование социальных медиа и виртуальных миров. The article examines international practices and results of implementation and use of distance education technologies (DET). The author states that leading questions are psychological problems of DET, mobile learning, independent surveys to determine the quality of DET, improvement of the feedback effectiveness between teachers and students, use of social media and virtual worlds.
  • Thumbnail Image
    Item
    The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germany
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) de Pourbaix, P.; Chmielewski, К.
    This text aims to present the general characteristics of the Internet and social media in Poland and Germany, taking into account the group of young consumers. Background to this observation are the characteristic of young consumers, in particular their role in the market. The purpose of the authors is also to show the role played by the Internet and social media in the market of young consumers. Представлено загальну характеристику Інтернету та соціальних мереж у Польщі та Німеччині з урахуванням групи молодих споживачів. Вихідними даними для цього дослідження є особливості молодих споживачів, зокрема їх роль на ринку. Показана роль Інтернету та соціальних мереж на ринку молодих споживачів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Кузяк, М.
    Проаналізовано визначення змісту поняття “соціальні медіа”, із застосуванням критеріїв наявності суспільної складової та широти охоплення виокремлено головні категорії соціальних медіа. Агрегуючи різні підходи, які використовують для оцінювання засобів масової комунікації, сформовано систему показників для комплексного вимірювання соціальних медіа. The analysis of determinations of maintenance of concept “social medias” is carried out in the article, on the basis of criteria of presence of public constituent and breadth of scope the main categories of social medias are distinguished. Aggregating different approaches which exist to the evaluation of mass communication facilities, a complex system of indexes for the evaluation of social medias is offered.