Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості проведення олімпіад для абітурієнтів засобами LMS Moodle
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Чайківський, Тарас; Озірковський, Леонід; Chaykivskyy, Taras; Ozirkovskyy, Leonid; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Показано особливості проведення багатоетапного тестування з декількох предметів у дистанційному режимі з використанням складних додаткових обмежень у LMS Moodle без застосування стороннього програмного забезпечення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика імпортування тестових питань з однією та кількома правильними відповідями у ВНС Львівської політехніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Левченко, Олександр; Levchenko, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Запропоновано методику підготовки до масового імпортування у Віртуальне навчальне середовище Львівської політехніки тестових питань різних типів за допомогою простих операцій у Word і Excel.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика масового імпортування питань із відповіддю так/ні у ВНС Львівської політехніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Левченко, О. М.
    Запропоновано методику підготовки до масового імпортування у ВНС Львівської політехніки найпростіших тестових питань (із відповіддю так/ні) за допомогою простих операцій у Word і Excel. Методика придатна до поширення на питання інших типів. The article deals with the preparation method of the massive import of the easiest test questions (with yes/no answers) into the Lviv Polytechnic VLE using simple operations in Word and Excel. The method is suitable for other types of questions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Перші спроби застосування тестів у вітчизняних навчально-виховних закладах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Пєтухова, Ірина
    В статье проанализирована деятельность специализированных заведений, в практике которых использовались тестовые исследования личности ребенка, и условий, влияющих на его развитие. Отслежено практику внедрения тестирования в Лаборатории экспериментальной педагогики и психологии при Педагогическом музее военно-учебных заведений (Санкт-Петербург), Лечебно-педагогическом институте для умственно отсталых и нервных детей (Киев), Лаборатории педагогических исследований (Москва), Товариществе экспериментальной педагогики (Санкт-Петербург), Педологическом Институте (Одесса), экспериментальных лабораториях. The paper analyzes the activity of specialized institutions within which a test study of child’s personality is conducted as well as conditions affecting his/her development. The author retraces practice of testing in the Laboratory of experimental pedagogy and psychology аt the Pedagogical museum of military schools (St. Petersburg), Medical-pedagogical institute for mentally retarded and nerve children (Kyiv), Laboratory of Educational Research (Moscow), the Society of Experimental Pedagogy (St. Petersburg), Pedological Institute (Odessa) and experimental laboratories.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми формування тестів з курсу фізики у вищій школі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Горіна, Олена
    Рассмотрены преимущества и недостатки тестирования знаний студентов в высшей школе и проблемы, связанные с формированием тестов. Представлена практика разработки тестов на кафедре физики Национального университета “Львовская политехника”. The article considers advantages and disadvantages of testing students’ knowledge in a higher school and the problems associated with the formation of tests. The author submitted the practice of tests formation at the Department of Physics in National University of “Lviv Polytechnics”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аспекти надійної роботи автоматичних систем з послідовно-паралельним з’єднанням резервуючих елементів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Казакова, Н. Ф.
    Зосереджено увагу на доказі окремих теорем, які можна використати для розгляду та аналізу деяких аспектів інтервального оцінювання робочих параметрів при випробуваннях надійності автоматичних систем однократного використання. Отримані результати дають змогу визначити робочі плани випробувань, передбачити необхідну кількість резервного обладнання, структуру системи та інші технічні та виробничі параметри. The article focuses on the demonstration of some theorems that can be used to review and analyze some aspects of interval estimation of operating parameters for reliability testing of automatic systems of single use. The obtained results allow to define work plans tests to predict the required number of backup equipment, structure, systems and other technical and industrial settings.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розроблення тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Бущак, Г. А.
    Тестування має низку важливих переваг. Ці переваги існують лише у разі дотримання технології розроблення тестів. Підсумкове тестування сприяє повнішій і гармонійній реалізації дидактичних принципів. Тестове оцінювання навчальних досягнень студентів виконує функцію відслідковування структури знань студентів, що дає змогу удосконалювати зміст окремих тем та методи їх викладання. Testing has several important advantages. These benefits exist only if the technology development test. Final testing contributes to a more complete and harmonious implementation of didactic principles. Test evaluation of educational achievements of students serves as tracking students' knowledge structure that allows to improve the content of individual topics and methods of teaching.
  • Thumbnail Image
    Item
    Можливості аналізу та підвищення якості тестових завдань з використанням системи управління навчанням Moodle
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Біленька, О. Б.
    Описано, як за допомогою вбудованих засобів для автоматизації обчислень статистичних показників за результатами виконання тестових завдань можливо контролювати та об’єктивно оцінювати якість тестів. Control and objective estimation of a test’ quality are possibly carry out wih help of build-in means for statistic indeces calculation by executive results of the test tasks.
  • Thumbnail Image
    Item
    Постановка і розв’язування задач з економіки у віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Воловець, Я. В.
    Описано можливості середовища Moodl щодо створення у ньому тестів підвищеної складності, оцінювання якості та контролю знань студентів економічних напрямів. Проаналізовано доцільність формування тестових завдань типу “підрахунок” для формування пакета контрольних заходів та екзаменаційного контролю відповідно до рекомендацій нормативних документів Львівської політехніки. Description over of possibilities of environment of moodl is brought in relation to creation in him of tests of the increased complication, evaluation of quality and control of knowledge of students of economic directions. Expediency of forming of test tasks to the type is analysed “count” for a packet of control measures and examination control assembly in accordance with recommendations of normative documents of Lvivska politehnika.
  • Thumbnail Image
    Item
    Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бущак, Г. А.
    Впровадження тесту як інструменту вимірювання навчальних досягнень студентів і ефективності навчального процесу – процес складний і вимагає доволі серйозного підготовчого етапу. озроблення якісного тесту – це ціла наука, яку потрібно адаптувати до потреб поточного і підсумкового контролю у навчальному закладі, при цьому не втративши його вимірювальних функцій. Implementation of the test as a tool for measuring educational progress of students and the learning process, a complicated process and requires very serious preparatory stage. Development of quality testing is a science, which must adapt to the needs of current and final control in school while not losing its measurement functions.