Проблеми української термінології
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2577
Browse
5 results
Search Results
Item Терміни української лінгводидактики на етапі гармонізації(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Туркевич, ОксанаУ статті розглянуто терміни української лінгводидактики в контексті гармонізації. Українські терміноодиниці описано в порівняльному аспекті з англійськими, польськими і російськими варіантами. Виявлено труднощі, які супроводжують гармонізацію. In the article terms of Ukrainian language education are considered in the context of term harmonization. Ukrainian terms are described in the contrastive aspect against their English, Polish and Russian equivalents. Difficulties that accompany terminology harmonization are distinguished.Item Методика викладання української мови як іноземної: системна організація термінів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Туркевич, ОксанаУ статті описано системну організацію методичних термінів на логічному рівні. Здійснено тематичну класифікацію термінів, які належать до семантичного ядра фахової мови методики викладання української мови як іноземної. The system organization of terms of methods of teaching Ukrainian as foreign is described at logical level. Thematic classification of terms that belong to the semantic core of language for special purpose of methods of teaching Ukrainian as foreign is analysed.Item Семантична структура терміносполук методики викладання української мови як іноземної(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Туркевич, ОксанаУ статті з’ясовано семантичну структуру терміносполук методики викладання української мови як іноземної. Запропоновано критерії виокремлення двокомпонентних конструкцій. Розглянуто їх творення як прийом термінологічної номінації. The semantic structure of terminological construction of teaching methods of Ukrainian as foreign is analyzed. The criteria of selection of double-base constructions are offered. Their creation as a technique of terminological nomination is considered.Item Термінолексеми методики викладання української мови як іноземної: структурно-семантичний підхід(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Туркевич, ОксанаУ статті проаналізовано основні ознаки термінолексеми методики викладання української мови як іноземної згідно із структурно-семантичним підходом. З’ясовано поняття термінізації; запропоновано визначення методичної термінолексеми. На прикладі термінолексеми мовленнєва ситуація показано процес її становлення в терміносистемі методичних понять. The author of the article analyses basic features of the terms of according to the structural-semantic approach. The term “terminisation” is explained and the definition of methodical term is proposed. Using the example of terms “communicative situation” the author describes the process of its development within terminology.Item Парадигматичні відношення у термінології лінгводидактики(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Туркевич, ОксанаУ статті досліджено парадигматичні (синонімічні, антонімічні, гіперогіпонімічні) відношення терміносистеми лінгводидактики. На прикладі лексико-семантичного аналізу окремих термінів показано закономірності творення рядів, мікрополів та своєрідних мікросистем. Аналіз лінгводидактичних термінів сприятиме уточненню обсягу понять науки, а отже упорядкуванню зазначеної терміносистеми загалом. The article deals with paradigmatic (synonymic, antonymic, hyperonym/hyponym ) relations of terminology system in language education. The appropriate creation of range, microfields and specific microsystems is described by semantic analysis of individual terms. The analysis of Flanguage education terms will promote specification of scientific concepts, and thus, regulate terminology system in whole.