Аналіз організування збутової діяльності вітчизняних виробників кави
Loading...
Date
2003
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract
Дано оцінку стану ринку кави в Україні та проаналізовано організування
збутової діяльності українських підприємств-виробників кави. Детально
проаналізовано організаційну структуру управління маркетинговою та збутовою
діяльністю найбільшого виробника кави в Україні — СП “Галка Лтд”. Результати дослідження стануть вихідним етапом розробки моделі реструктуризації управління
збутом для усіх виробників кави в Україні. In the article the evaluation of coffee market in Ukraine is provided, and
organization of distribution activities of Ukrainian enterprises — coffee producers is analyzed. The organizational structure of marketing and distribution activities
management of “Halka Ltd” Joint Venture, the largest coffee producer in Ukraine, is
analyzed in detail. Research results will become a starting point in the development of a
model of restructuring distribution management for all coffee producers in Ukraine.
Description
Keywords
Citation
Огерчук Ю. В. Аналіз організування збутової діяльності вітчизняних виробників кави / Ю. В. Огерчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 484 : Проблеми економіки та управління. – С. 335–341. – Бібліографія: 4 назви.