Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ВАТ “Львівський холодокомбінат”)
Loading...
Files
Date
2011
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Проаналізовано особливості управління витратами, асортиментною та ціновою
політикою ВАТ “Львівський холодокомбінат” з метою дослідження конкурентної
стратегії, яку використовує товариство на ринку. Визначено чинники забезпечення
ефективності обраної стратегії на цьому етапі розвитку ринку та у прогнозованому
майбутньому.
The features of the cost management, the assortment and price policy of “Lviv
holodokombinat” JSC are analysed in order to establish its competition strategy in present
market conditions. The key factors for providing the efficiency of the chosen strategy at the
present moment and in forseable future are determined.
Description
Keywords
конкурентна стратегія, лідерство за витратами, диференціація, ринок морозива, competition strategy, cost leadership, differentiation, ice-cream market
Citation
Стернюк О. Б. Дослідження ефективності конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ВАТ “Львівський холодокомбінат”) / О. Б. Стернюк // // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 295–301. – Бібліографія: 6 назв.