Evaluating the efficiency of a parcel locker network: a case study of variable demand and storage duration in Pardubice city

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

Доставка останньої милі є останнім елементом у ланцюзі постачання. Вона відіграє ключову роль у процесах міської логістики, зокрема, пов’язаних із ефективним та екологічним перевезенням товарів у межах міст. Зростання електронної комерції, потреба мінімізації екологічного впливу перевезень та збільшення попиту на ефективну доставку вимагають пошуку варіантів, альтернативних до традиційної доставки додому. Численні дослідження підтверджують, що використання мережі поштоматів допомагає оптимізувати перевезення та знизити логістичні витрати. Цей метод простий у впровадженні, хоча й потребує додаткових інвестицій у поштомати та підтримки від споживачів служб доставок. У цьому дослідженні вивчено роботу мережі поштоматів в умовах, за яких користувачі мають три дні для того, щоб забрати свої посилки після їх доставки, з урахуванням змінного попиту на доставку до поштоматів залежно від дня тижня. Наповненість поштоматів розраховували для різних сценаріїв поведінки користувачів, зокрема для випадків, коли різна частка одержувачів забирали свої посилки на перший або другий день після доставки. Розрахунки виконано на основі даних з Пардубіце, Чеська Республіка (місто з населенням 92362 осіб). Результати показали, що якщо значна частка споживачів відкладає отримання посилки, то пропускна здатність мережі поштоматів може зменшуватися, що призводитиме до затримок у доставці. Ці результати можна використати для вдосконалення управління мережею поштоматів та підвищення ефективності логістики останньої милі. Щоб вирішити проблему недостатньої пропускної здатності, потенційні рішення передбачають обмеження часу зберігання посилок замість негайного розширення мережі поштоматів. Проте необхідні подальші дослідження та відгуки користувачів для підтвердження такого підходу.
Last-mile delivery is the last element of the supply chain. It plays a key role in urban logistics processes related to the efficient and environmentally friendly transportation of goods within an urban area. The growth of e-commerce, the need to minimize the environmental impact of transportation, and the increasing demand for efficient delivery services require alternatives to traditional home delivery. Numerous studies suggest that the use of parcel locker networks helps optimize transportation and reduce logistics costs. This method is simple to implement, although it requires additional investment in parcel lockers and support from delivery service customers. This study examines the operation of a parcel locker network under conditions where users have up to three days to collect their parcels after delivery, considering variable demand for parcel locker deliveries depending on the day of the week. Locker occupancy was calculated for different user behavior scenarios, particularly cases where different shares of recipients pick up their parcels on the first or second day after delivery. The calculations were based on data from Pardubice, Czech Republic (a city with a population of 92362 inhabitants). The findings indicate that if a significant share of consumers delays the parcel collection, the existing network may not be sufficient, leading to delivery bottlenecks. The findings can be used to improve parcel locker network management and enhance last-mile logistics efficiency. To address capacity shortages, potential solutions include limiting parcel storage time instead of immediately expanding locker networks. However, further research and user feedback are needed to validate this approach.

Description

Citation

Jovčić S. Evaluating the efficiency of a parcel locker network: a case study of variable demand and storage duration in Pardubice city / Stefan Jovčić, Libor Bauer // Transport Technologies. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2025. — Vol 6. — No 1. — P. 1–13.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By