Сучасні PR-технології у формуванні іміджу успішних українських видавництв
Loading...
Files
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет «Львівська політехніка»
Abstract
Дисертація присвячена комплексному дослідженню сучасних PR-технологій, що застосовуються для формування іміджу успішних українських видавництв у період з з 2019 року, в основному з березня 2022 року до березня 2025 року, з окремими кейсами пізнішого періоду. У роботі проаналізовано теоретичні засади, практичні аспекти та виклики використання PR-стратегій у видавничій сфері в умовах воєнного часу, економічної нестабільності та стрімкої цифровізації. Дослідження фокусується на ролі соціальних мереж (зокрема TikTok та Instagram), персоналій, заходів, а також стратегій управління репутаційними загрозами. Джерельну базу дослідження сформовано на основі широкого спектра матеріалів, що включають контент соціальних мереж (TikTok, Instagram), аналітичні статті, статистичні дані щодо залученості аудиторії Для історичного контексту проаналізовано матеріали, що стосуються розвитку видавничої справи в Україні з 1990-х років, включаючи наукові статті, монографії та публікації в періодичних виданнях. Мета дисертаційного дослідження полягає у комплексному аналізі іміджу суб’єктів видавничої галузі, а також у виявленні стратегій реагування на кризові ситуації, які можуть слугувати зразком ефективної комунікації в умовах інформаційної турбулентності. The dissertation is dedicated to a comprehensive study of modern PR technologies used to shape the image of successful Ukrainian publishing houses from 2019, with a primary focus on the period from March 2022 to March 2025, and selected cases from later periods. The research analyzes the theoretical foundations, practical aspects, and challenges of implementing PR strategies in the publishing sphere amid wartime conditions, economic instability, and rapid digitalization. The study focuses on the role of social media (particularly TikTok and Instagram), public figures, events, and strategies for managing reputational threats. The source base of the research includes a wide range of materials, such as social media content (TikTok, Instagram), analytical articles, statistical data on audience engagement. For historical context, materials related to the development of publishing in Ukraine since the 1990s were analyzed, including scholarly articles, monographs, and publications in periodicals. The aim of the dissertation is a comprehensive analysis of the image of entities in the publishing sector and the identification of response strategies to crisis situations, which may serve as models for effective communication in times of informational turbulence.
Description
Citation
Манзик О. Р. Сучасні PR-технології у формуванні іміджу успішних українських видавництв : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії : 061 – журналістика / Олександр Русланович Манзик ; Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів, 2025. – 268 с. – Бібліографія: с. 166–191 (227 назв).