Креативність як складова ефективного управління
Loading...
Date
2011
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Проаналізовано підходи до визначення поняття “креативність”; відображено процес розроблення креативної ідеї, розглянуто креативний процес у вигляді чотирьох
фаз циклу: рецесія, депресія, пожвавлення, пік. In the article the meaning of the word “creativity” is considered and analyzed. The process of developing creative idea is revealed, creative process is considered to be a cycle consisting of four phases: recession, depression, prosperity and recovery.
Description
Keywords
креативність, креативний процес, креативний менеджмент, параметри креативності, чинники креативності, creativity, creativity process, creativity management, parameters of creativity, factors of creativity
Citation
Мала Н. Т. Креативність як складова ефективного управління / Н. Т. Мала // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 704 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 18–23. – Бібліографія: 8 назв.