Маркетингова підтримка репутації фінансової установи

No Thumbnail Available

Date

2011

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Розглянуто сутність поняття репутації та іміджу фінансової установи, визначені маркетингові заходи, необхідні для підтримання позитивної ділової репутації в умовах кризи. Наголошено, що репутація фінансових установ є важливою складовою ринкової вартості будь-якого банку або страхової компанії. Одним з головних об’єктивних підтверджень високої репутації компанії визначені рейтинги. The esse is dedicated to the consideration of terms “reputation” and ”image” of financial institution, as well as identification of marketing activities necessary to maintain a positive reputation during the crisis. It is emphasized that the reputation of financial institutions is an important part of the market value of any bank or insurance company. One major objective evidence of high reputation is assigned ratings.

Description

Keywords

репутація, ризик репутації, імідж фінансової установи, маркетинг, ринок, PR, банківський сектор, страховий бізнес, reputation, reputation risk, financial institution's image, marketing, market, PR, banking, insurance business

Citation

Бортніков П. Г. Маркетингова підтримка репутації фінансової установи / П. Г. Бортніков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 115–120. – Бібліографія: 18 назв.