Особливості орієнтації підприємств на надання найвищої споживчої цінності

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Наголошено на визначній функції орієнтування фірм на споживача. Описано сутність поняття “споживча цінність”, особливості до- та післякупівельного оцінювання та отримання споживачем цінності з товарів. The key role of the firm’s customer orientation is stressed. The essence of the term “consumer value”, specific of the pre- and post-purchase product evaluation and value production by the consumers are described.

Description

Keywords

орієнтація на споживачів, споживча цінність, оцінювання цінності, customer orientation, consumer value, value estimation

Citation

Дорош О. І. Особливості орієнтації підприємств на надання найвищої споживчої цінності / О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 211–218. – Бібліографія: 24 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By