Contextual advertising in the process of the web-community positioning

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

In this paper the role of contextual advertising in the process of web-communities’ positioning is described, the main web-communities’ sites quality characteristics are distinguished, the approaches to the improvement of contextual advertising are given.

Description

Keywords

contextual advertising, web-community, Page Rank, positioning

Citation

Sloboda K. Contextual advertising in the process of the web-community positioning / Kateryna Sloboda // Сучасні проблеми радіоелектроніки, телекомунікацій, комп’ютерної інженерії : матеріали ХІ Міжнародної конференції TCSET2012, присвяченої 60-річчю заснування радіотехнічного факультету у Львівській політехніці, 21-24 лютого 2012 року, Львів, Славське, Україна / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 380. – Bibliography: 1 title.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By