Contextual advertising in the process of the web-community positioning
Loading...
Files
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
In this paper the role of contextual advertising in the process of web-communities’ positioning is described, the main web-communities’ sites quality characteristics are distinguished, the approaches to the improvement of contextual advertising are given.
Description
Keywords
contextual advertising, web-community, Page Rank, positioning
Citation
Sloboda K. Contextual advertising in the process of the web-community positioning / Kateryna Sloboda // Сучасні проблеми радіоелектроніки, телекомунікацій, комп’ютерної інженерії : матеріали ХІ Міжнародної конференції TCSET2012, присвяченої 60-річчю заснування радіотехнічного факультету у Львівській політехніці, 21-24 лютого 2012 року, Львів, Славське, Україна / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 380. – Bibliography: 1 title.