Впровадження системи віртуального навчання для підсилення мотивації студентів до навчальної діяльності

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

The introduction of virtual learning to increase the motivation of students to learning activities. Necessity to create a virtual learning environment to facilitate the adaptation processes in the university's society, increasing the interest of students to education and a parallel review of the new technologies.

Description

Keywords

мотивація до навчання, віртуальне навчання, сучасні інформаційні технології, психологічна адаптація, самоорганізація

Citation

Васьків І. Впровадження системи віртуального навчання для підсилення мотивації студентів до навчальної діяльності / Ірина Васьків // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 130–131. – Бібліографія: 2 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By