Впровадження системи віртуального навчання для підсилення мотивації студентів до навчальної діяльності
Loading...
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
The introduction of virtual learning to increase the motivation of students to learning activities. Necessity to create a virtual learning environment to facilitate the adaptation processes in the university's society, increasing the interest of students to education and a parallel review of the new technologies.
Description
Keywords
мотивація до навчання, віртуальне навчання, сучасні інформаційні технології, психологічна адаптація, самоорганізація
Citation
Васьків І. Впровадження системи віртуального навчання для підсилення мотивації студентів до навчальної діяльності / Ірина Васьків // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 130–131. – Бібліографія: 2 назви.