Формування системи маркетингових досліджень на ринку мінеральних вод

Loading...
Thumbnail Image

Date

2011

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Description

Keywords

Citation

Васильців Н. М. Формування системи маркетингових досліджень на ринку мінеральних вод / Н. М. Васильців, Н. В. Фаєк // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 р., присвяченої 45-річчю Інститутуту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Інститут післядипломної освіти. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 26. – Бібліографія: 3 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By