Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту
Loading...
Files
Date
2008
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract
Запропоновано методи обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного
менеджменту. Проведено критичний аналіз існуючих методів економічного оцінювання
рекламної діяльності. Виявлено особливості рекламної діяльності на ринку
монополістичної конкуренції. Показано можливості застосування цінової дискримінації
для підвищення ефективності рекламної діяльності.
Description
The methods of ground of charges are offered on advertising in the system of strategic
management. The critical analysis of used methods of economical appreciation of publicity
activity is given. There are chosen some specificity of publicity activity for the market of
monopolistic competition. There are shown some possibilities of price discrimination use for
increase of publicity activity’s efficiency.
Keywords
реклама, рекламна діяльність, реклама і витрати виробництва, цінова дискримінація, advertising, publicity activity, advertising and charges of production, price discrimination
Citation
Балик У. О. Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 611 : Проблеми економіки та управління. – С. 210–213. – Бібліографія: 5 назв.