Інтернет-PR на металургійних підприємствах

No Thumbnail Available

Date

2008

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Розглядається значення Інтернету як нового активного середовища для спілкування, типи публіки як аудиторії, що відвідують Інтернет. На підставі проведених досліджень зроблено висновки стосовно впливу Інтернету на встановлення довірчих відносин між підприємствами і цільовими групами та на репутацію підприємств. Визначено важливість Інтернет-PR для підприємств металургійної галузі. Запропоновано рекомендації щодо організації PR-діяльності в сфері Інтернет для вітчизняних металургійних підприємств. In the article the sense of internet as a new active communicative sphere and the types of public as audiences using internet are examined. The findings about internet’s influence on the companies’ reputation and on the trusting relations establishment between the companies and the task groups are based on investigations. The importance of internet-PR for the metallurgical industry companies is determined. The recommendations of PR-activity organization in internet-sphere are suggested for the native metallurgical companies.

Description

Keywords

Інтернет-PR, креатив, металургійне підприємство, комунікації, репутація, організація PR-діяльності, Internet-PR, creative, metallurgical company, communications, reputation, PR-activity organization

Citation

Ягельська К. Ю. Інтернет-PR на металургійних підприємствах / К. Ю. Ягельська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 370–375. – Бібліографія: 5 назв.