The library users’ loyalty in the context of the competition on the information service market phenomenon
Loading...
Files
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Стаття описує феномен лояльності користувачів
бібліотек. Подано визначення цього поняття та засади персонального маркетингу. Описано фактори, що впливають на лояльність клієнтів. Здійснено класифікацію клієнтів за
ступенем їхньої лояльності. В останній частині статті представлено результати дослідження лояльності користувачів
бібліотек, проведеного автором. The article shows the phenomenon of loyalty among the clients (users) of libraries. Definitions of the concept and the beginnings of relation marketing’s creation are presented. The elements influencing the clients’ loyalty and the classification of clients due to the degree of their loyalty are described. In the last part of the article, results of the
research concerning the loyalty of library users made by the author are presented.
Description
Keywords
лояльність користувачів, користувачі бібліотек, конкуренція бібліотек, loyalty of users, libraries’ competition
Citation
Войцеховська М. The library users’ loyalty in the context of the competition on the information service market phenomenon / Мая Войцеховська // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 25 жовтня 2012 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 72-88. - Bibliography: 12 titles.