Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Розглянуто сутність та значення застосування позитивного іміджу для підприємства. Особливу увагу приділено структурі та характеристиці її елементів, обґрунтовано доцільність створення позитивного іміджу підприємства. Наведено фактори, які впливають на внутрішній клімат компанії. Запропоновано заходи щодо формування позитивного іміджу підприємства. The essence and significance of applying of the positive image for the enterprise is scrutinized in the article. The special attention is paid to the structure and description of its components, the expediency to create an enterprise positive image is grounded here.

Description

Keywords

імідж, імідж підприємства, корпоративний імідж, позитивний імідж, негативний імідж, внутрішній імідж, зовнішній імідж, репутація, image, enterprise image, corporate image, positive image, negative image, internal image, external image, reputation

Citation

Строцюк Ю. В. Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства / Ю. В. Строцюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 243–248. – Бібліографія: 19 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By